Odpowiedz Posty: 26
Assetto Corsa Competizione
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3604
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 175
    Otrzymanych polubień: 751

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 11 mar 2018, 19:40

    Nie myliłem się z TC i TC2, nie myliłem sie z PC i PC2, nie myliłem się z NFSami ale mam nadzieje że się myle w tym wypadku i że wy macie racje. Oby moderzy wyczaili jak to otworzyć i wrzucać content.
    Bo to co pisał Dan to jest tylko piedolenie o szopenie.
    Nic no trza poczekać.
    Ostatnio zmieniony 11 mar 2018, 19:40 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1013
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1142
    Otrzymanych polubień: 368

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Blazo » 11 mar 2018, 21:06

    Prince-Matt pisze:Qr Bbpost(...)Bo to co pisał Dan to jest tylko piedolenie o szopenie.(...)

    Sam gadasz o szopenie :crazy: . Kiedy po wejściu Assetto ligi simracingowe zaczęły się przenosić z wysłużonego już wtedy rFactora? Teraz od razu będzie multi i gra będzie przygotowana pod rywalizację w ligach (z tego co zrozumiałem).
    Jak to było? "Kiedyś to było, nie to co teraz..."
    Nie mówię, żeby łykać jak pelikan każde badziewie jakie dają nam developerzy, no ale bez przesady :think: .

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3604
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 175
    Otrzymanych polubień: 751

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 11 mar 2018, 21:41

    Blazo pisze:Teraz od razu będzie multi i gra będzie przygotowana pod rywalizację w ligach (z tego co zrozumiałem).
    Noooo niiiice to ocyzwiście niweluje wszystkie minusy i gra będzie mega. Ja pieprze serio Blazo? Wiesz ile jest takich gier? Zresztą, widocznie tylko mi się nie podoba, więc wy możecie łykać jak pelikany, nie jeden się już deklarował że kupi. Będą/będziecie jeździć na 12 torach w kółko GT3 :thumbup: :rotfl:
    Ale hej, pewnie forumowe zawody będą miazga, bo gra będzie przygotowana pod rozgrywki ligowe :rotfl:
    Ostatnio zmieniony 11 mar 2018, 21:49 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 3 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1013
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1142
    Otrzymanych polubień: 368

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Blazo » 11 mar 2018, 21:52

    Prince-Matt pisze:Ale hej, pewnie forumowe zawody będą miazga, bo gra będzie przygotowana pod rozgrywki ligowe :rotfl:

    W końcu jak sama nazwa wskazuje ;)

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3604
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 175
    Otrzymanych polubień: 751

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 18 mar 2018, 2:35

    Półtoragodzinny wywiad RD z Stefano i Marco o ACC.

    phpBB [media]


    Oglądałem pierwsze 44 min bez przerwy i przysłuchiwałem się do każdego pytania i każdej odpowiedzi bardzo dokładnie z nadzieją że padnie jakieś info o modach lub contencie poza GT3.
    W skrócie najważniejsze odpowiedźi:
    - ACC to kompletnie nowy produkt
    - jedyna rzecz którą Kunosi byli w stanie przenieść jako bazę do ACC z AC i ją polepszyć to FFB, cała reszta jest pisana na nowo
    - będzie TireFlex, nawet widoczny wizualnie (Blazo pewnie się cieszy)
    - Stefano mówił że mają praktycznie nieograniczone zabawki i mogą zrobić temp. hampli która nawet może wpływać na temp. opony
    - robią ACC w taki sposób że będzie można łatwo zrobić build na konsoly
    - czy ACC będzie supportować Win7 - oficjalnie w wymaganiach go nie będzie ale Stefano zamierza tak programować i upateować że będzie
    - w grze będzie reprodukowany sezon Blancpain 2018 z wszystkimi kierowcami teamami, kombinezonami, kaskami itd. a później 2019.

    phpBB [media]

    - wychodzi na to że ich praca będzie w 100% poświęcona na Blancpain czyli można wyjść z założenia że będzie tylko ta seria.
    - Stefano planuje/próbuje zrobić zmienny grip z zmienną pogodą i zmiennym bestline
    - zamierzają umieścić 30 aut w pitach i na gridzie
    - będzie tryb kariery i tryb championship
    - Długodystansowe (24h) na singlu: AI będzie w stanie kontynuować jazdę
    - gra będzie zrobiona tak żeby była w 100% VR ready
    - na pytanie czy można się spodziewać GT4 Marco odpowiedział "we will see" i będzie można się spodziewać tylko contentu związanego ściśle z Blancpain
    - 38.00: na pytanie jakie mają restrykcje co do "dodania" aut torów skinów Stefano mówi że nie wie bo nie ma pojęcia jak to zrobić i nie mają czasu i że nie ma żadnego "planu illuminati w tle". Twierdzi że muszą wykminić jak ten silnik działa. Nie mają czasu żeby supportować modding.


    Nie wiem co o tym myśleć. Może moderzy to wykminią może nie.
    Ostatnio zmieniony 18 mar 2018, 20:03 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 4 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1013
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1142
    Otrzymanych polubień: 368

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Blazo » 18 mar 2018, 3:49

    W końcu nie będzie snap-oversteer'u bez powodu :mrgreen:. Jak od paru miesięcy siedzę trochę bardziej w simracing'u, to jak rozmawiałem z paroma osobami, którzy grają ligowo od ponad 15 lat to wszyscy są zdania, że AC ma najlepszy w odczuciu FF, lecz brakowało tej fizyki opon, deszczu, nocy i ogólnie paru rzeczy związanych z rozgrywkami ligowymi. (Niby ten model opon w wersji 10 nie jest zły, ale na razie do rF2 nie ma podjazdu.) ACC może przewyższyć rF2, 3RE, iR, jeżeli urealnią swoje stwierdzenia.
    Pożyjemy zobaczymy.
    Co do modów, nie takie gry ludzie modowali, więc spokojna głowa Matt :lol: .

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3604
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 175
    Otrzymanych polubień: 751

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 21 kwie 2018, 17:43

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 21 kwie 2018, 17:45 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3604
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 175
    Otrzymanych polubień: 751

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 22 kwie 2018, 16:09

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 22 kwie 2018, 16:10 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1156
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 18
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 626
    Otrzymanych polubień: 753

    Assetto Corsa Competizione

    autor: jedlin12 » 28 lip 2018, 15:45

    phpBB [media]


    Assetto Corsa Competizione - E3 2018 Gameplay Trailer


    phpBB [media]


    Assetto Corsa Competizione: First Gameplay Footage E3 2018 (commented)


    Ocenę pozostawiam bardziej obcykanym.

    UPDATE

    phpBB [media]


    Assetto Corsa Competizione - Steam Early Access Date Reveal Trailer

    12 września ląduje w Early Access.
    Ostatnio zmieniony 28 lip 2018, 15:45 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1156
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 18
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 626
    Otrzymanych polubień: 753

    Assetto Corsa Competizione

    autor: jedlin12 » 12 wrz 2018, 23:16

    Pragnę przypomnieć, że AC Competizione zadebiutowała właśnie dzisiaj w Early Access.



    phpBB [media]


    AC Competizione - Viperconcept's First Impression

    Tego pana część z was powinna kojarzyć.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1013
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1142
    Otrzymanych polubień: 368

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Blazo » 13 wrz 2018, 17:14

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Wszystkie screeny zostały wykonane przez nakładkę Steama i nie zostały obrobione :D.

    Pierwsze wrażenie?
    To jest gra na którą czekałem. rFactor2 jest symulatorem z najlepszą fizyką samego zawieszenia i opon. Jednak ACC moim zdaniem podbiło ten poziom. Podam parę przykładów dlaczego.
    Po pierwsze sam ForceFeedback na moim G27 stał się odczuwalny jak na dobrej klasy Fanatecu w rF2. Tutaj nie trzeba szukać odpowiedniego ustawienia FF, bo po prostu już jest :D. Samo odczucie nagrzewania opon i hamulców sprawia wrażenie świetnie odwzorowanego. No i genialnie wręcz odwzorowany aquaplaning! Kierownica momentalnie staje się lekka i samochód płuży przed siebie :serce: .
    Kolejna sprawa to sam interface. Najbardziej czytelny ze wszystkich simów w jakie grałem (AC, rF, rF2). Plus do tego klimatyczna muzyczka, która przygrywa nam w menu głównym jak i podczas przygotowywania samochodu do jazdy.
    Hmm... Czy coś jeszcze? No tak! Grafika!
    Po prostu nie mam pytań. Robota wykonana perfekcyjnie! I na moim budżetowym sprzęcie (i7-860, 16GB DDR3, G1 Gigabyte 1060) na niemalże wszystkich ustawieniach na ultra w 60 klatkach na sekundę. Niemalże, bo niestety w momencie ustawienia Antyaliasingu na ultra klatki spadają do poziomu 45.
    I taka grafika jaka jest na zdjęciach jest podczas rozgrywki. :yahoo:

    Dla tych co jednak lubią sobie pojeździć GTkami w ładnej szacie graficznej z fizyką na bardzo realistycznym poziomie to mogę serdecznie polecić! :kapelusz:

    Obrazek

Odpowiedz Posty: 26

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Przejdź do