Odpowiedz Posty: 127
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: jedlin12 » 18 wrz 2018, 15:01

    Ale, że jak udało im się pomieścić w jednej sesji 6 razy tyle graczy niż wcześniej? Nawet symulatory chyba nie obsługują więcej niż 64 graczy naraz (rFactor), a w samej Forzy nigdy to nie było więcej niż 24. Jak udało im się osiągnąć to?
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: Gruszmen » 18 wrz 2018, 15:58

    Hudy pisze:Qr Bbpost
    4DDh pisze:Qr BbpostBtw: kto oprócz mnie czeka na sesje w 72 osoby?;)

    Może być ciekawie. TS będzie płonąć.


    Taaa, będzie takie samo bum jak przy FH3 a po miesiącu góra trzech zima nuklearna ;-)
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: KatanaDriver » 18 wrz 2018, 18:26

    U nas na forum na pewno. :rotfl:

    Jak to zrobili? Proste. Widzisz dalej 12 osób tak jak wcześnie, ale w sesji jest ich więcej i widziesz tylko tych najbliższych. Dzięki temu jeżdżąc będziesz spotykał więcej osób. Jako tako nie da się widzieć wszystkich naraz, ale w ten sposób ludzie będą łatwiej zbierać się w grupy spontanicznie, a świat bardziej żył w Online.
  • Awatar użytkownika
    4DDh
    Posty: 213
    Rejestracja: 13 lut 2015, 1:25
    Reputacja: 10
    Nick w TDU2: 4DDh
    uPlay: sYs_4DDh
    Otrzymanych polubień: 180
    Kontakt:

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: 4DDh » 18 wrz 2018, 21:01

    Hudy pisze:A to nie grozi jakimś wybuchem? :panzielony:
    Dawaliśmy sobie do tej pory radę w 8, a tu prawie 10 razy tyle :crazy:
    Może być ciekawie. TS będzie płonąć.

    jedlin12 pisze:Ale, że jak udało im się pomieścić w jednej sesji 6 razy tyle graczy niż wcześniej? Nawet symulatory chyba nie obsługują więcej niż 64 graczy naraz (rFactor), a w samej Forzy nigdy to nie było więcej niż 24. Jak udało im się osiągnąć to?


    Dało się w 2003 roku upychać 400 osób w Planetside na komputerach cieńszych niż aktualne telefony z dolnej półki, to dlaczego miałoby to być takim problemem teraz?

    Gruszmen pisze:Taaa, będzie takie samo bum jak przy FH3 a po miesiącu góra trzech zima nuklearna ;-)

    Liczba chętnych po kilku miesiącach to już zupełnie inny temat;)

    Katana, masz do tego jakiś link albo coś do tego info?
    Ostatnio zmieniony 18 wrz 2018, 21:06 przez 4DDh, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    chybayoo
    Posty: 1347
    Rejestracja: 28 sie 2010, 17:40
    Medale: 1
    Reputacja: 30
    Steam ID: pleXo1337
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Łódź
    :
    BTP 2014
    Polubił: 172
    Otrzymanych polubień: 631

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: chybayoo » 18 wrz 2018, 21:36

    KatanaDriver pisze: Ja po przesuwaniu paru suwaków FFB działa tak jak bym tego oczekiwał po jeździe autem. Nadal nie jest to poziom Assetto, bo nie ma co porównywać do symulatora do arkadowki.

    Pokaż ustawienia, bo takiego chu... FFB to nie mam nawet w TC2.

    KatanaDriver pisze:Widzisz dalej 12 osób tak jak wcześnie, ale w sesji jest ich więcej i widziesz tylko tych najbliższych.

    TDU? :hej: Wszyscy się podniecają, bo mało kto rozumie, że w życiu nie zobaczą tylu ludzi, a prawda jest taka, że 12 lat temu można było jeździć swobodnie po dużo większej mapie i już wtedy gra łączyła z bliskimi graczami. Niesamowita innowacja...
    Ostatnio zmieniony 18 wrz 2018, 21:37 przez chybayoo, łącznie zmieniany 1 raz.
    Intel i5 3570K @ 4,3GHz + Karakorum HP-120 | AsRock P67 Pro3 | 3x4GB DDR3 2000MHz CL10 | Gigabyte GeForce GTX1060 WF2 OC 6GB | CT275MX300SSD1 275GB SSD + ST1000DM003 1TB SATA3 + ST3500410AS 500GB SATA2 | Dell U2312HM
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: KatanaDriver » 19 wrz 2018, 23:47

    chybayoo pisze:Qr BbpostPokaż ustawienia, bo takiego chu... FFB to nie mam nawet w TC2.


    Zrestartowały mi się ustawienia (Prawdopodobnie przez przełączanie się między kontami), więc napiszę tylko to co mniej więcej pamiętam.

    Wibracje - WŁ
    Swobodne patrzenie myszką - WŁ
    Odwrócenie Force Feedback - WYŁ
    Martwa strefa sterowania/przyspieszania/hamowania - 0 - 100
    Linearność kierowania - 50
    Martwa strefa sprzęgła 5-100
    Martwa strefa hamulca ręcznego - bez zmian (nie posiadam)
    Skala wibracji - 30
    Skala Force Feedback - 100
    Odbicie kierownicy - 0
    Stabilizacja kierwnicy - 30
    Podsterowność Force Feedback - 30
    Minimalna Siła Force Feedback - 30
    Czułość Sterowania - 50

    Grałem na zmniejszonym kącie do 720 i Normalnym sterowaniu. Dalej na symulacji przejeżdżając przez wodę, auto momentalnie skręca pomimo wyprostowanej kierwnicy i bardzo ciężko to skontrować, a podczas szybkie zmiany kierunków auta (w szczególności z autami RWD) jest podobna sytuacja. Tył traci kontrole i ciężko to skontrować.

    To tak mniej więcej. Nie jestem pewien co do Podsterowności i minimalnej siły. Robiłem te ustawienia dość szybko i nie zmieniałem przez całe demo i było naprawdę nieźle. Jedynie co to włączyłem wibracje. Gra w końcu uwzględnia w FFB nierówności, ale jak się zjeżdża kołami z drogi, lub jeździ się na szutrze, to efekty są zbyt słabe. Dlatego włączyłem wibracje z umiarkowanymi efektami, żeby łatwiej odróżnić asfalt od miękkiego.

    Jak wyjdzie pełniak, to przetestuje wszystkie ustawienia i napiszę na forum moje ustawienia.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: jedlin12 » 26 wrz 2018, 15:49

    https://www.metacritic.com/game/xbox-on ... -horizon-4

    Mamy oceny FH4. Jak mówi stare przysłowie - jeśli działa nie naprawiaj, a oceny pokazują, że jeszcze działa, a formuła nie zdążyła się jeszcze wytrzeć. Oceny w okolicach 90 punktów, nie spadają poniżej 80.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: Hudy » 26 wrz 2018, 19:36

    I chyba po raz pierwszy mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że nie są przesadzone :eek:
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: BeliarPL » 26 wrz 2018, 20:27

    Się okaże, na pewno po miesiącu braknie mapy... Dobrze, że są dwa dodatki z nowymi terenami do jazdy.
    Miałem grać w piątek... Ale whisky ważniejsze :lol: :lol: :lol: Zacznę pewno w niedzielę :-D
  • Awatar użytkownika
    4DDh
    Posty: 213
    Rejestracja: 13 lut 2015, 1:25
    Reputacja: 10
    Nick w TDU2: 4DDh
    uPlay: sYs_4DDh
    Otrzymanych polubień: 180
    Kontakt:

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: 4DDh » 28 wrz 2018, 1:00

    Tak wrzucę, coby się ktoś inny nie męczył - atm gra nienawidzi Msi Afterburnera/RTSS, Netlimitera i z jakiegoś dziwnego powodu usług od Teamviewera i Tight VNC.
    Przy włączonych sypie 0x05 jak fh3 przed patchami.
    Ostatnio zmieniony 28 wrz 2018, 1:01 przez 4DDh, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: BeliarPL » 28 wrz 2018, 7:08

    Hmm, ciekawe. Czyli z powodu Afterburnera mi crashuje co 20 minut? Z ciekawości włączyłem „wczoraj” na godzinkę po premierze...
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: KatanaDriver » 28 wrz 2018, 11:46

    Także mam randomowe crashe. Po paru minutach jazdy po prostu się wyłącza. Śmieszne, że w demku nic się nie działo.

    Na dodatek nowe sterowniki NVIDII powodują dropy FPSów.
    Ostatnio zmieniony 28 wrz 2018, 11:47 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    4DDh
    Posty: 213
    Rejestracja: 13 lut 2015, 1:25
    Reputacja: 10
    Nick w TDU2: 4DDh
    uPlay: sYs_4DDh
    Otrzymanych polubień: 180
    Kontakt:

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: 4DDh » 28 wrz 2018, 14:22

    Doprecyzuje może:
    Gra crashowała mi na splash screenie, powyłączałem to co pisałem i zaczęła się odpalać - w nocy posiedziałem 3h - w trakcie gry nie crashowała. Znalazłem tylko buga, gdzie przypisanie we własnych ustawieniach klawiszy następnej stacji radiowej pod lewego d-pada powoduje zablokowanie innych funkcji od menu (sterowanie działa ok)- na prawym d-padzie problemu nie ma (to dla tych, którym żaden domyślny setup nie odpowiada).
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: BeliarPL » 28 wrz 2018, 14:43

    To widzę, że szykuje się powtórka z rozrywki :lol: Ehh.. :think:
    Ale spróbuję może Afterburnera czymś zastąpić... Tylko czym?
  • Awatar użytkownika
    4DDh
    Posty: 213
    Rejestracja: 13 lut 2015, 1:25
    Reputacja: 10
    Nick w TDU2: 4DDh
    uPlay: sYs_4DDh
    Otrzymanych polubień: 180
    Kontakt:

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: 4DDh » 28 wrz 2018, 20:17

    No to poszaleli - w tdu2 były domki, w fh4 można sobie kupić zamek;)
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 127
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Przejdź do