Odpowiedz Posty: 134
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Rozmowy i komentarze
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1009
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1128
    Otrzymanych polubień: 365

    Rozmowy i komentarze

    autor: Blazo » 09 sie 2018, 15:41

    Jak coś to mam w sumie wszystkie moje najlepsze przejazdy nagrane. Może w sobotę je wrzucę :roll:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8212
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 35
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Opel Omega B FL 3.2 V6
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2349
    Otrzymanych polubień: 2142

    Rozmowy i komentarze

    autor: Gruszmen » 09 sie 2018, 15:49

    Swoje udostępnię w niedzielę pod wieczór. Może uda mi się odrobinkę poprawić.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    Rozmowy i komentarze

    autor: jedlin12 » 10 sie 2018, 15:31

    Gruszmen pisze:Qr Bbpost Coś mi się wydaję, że będę się musiał zadowolić maksymalnie najniższym stopnień podium. Ewentualnie wyrwać jedlinowi 2 miejsce ale Kemijarvi nie daję mi tej możliwości bo jadę przez większą część odcinka na czuja a co za tym idzie mocno zapobiegawczo :lol:
    Natomiast Mikkeli da radę jeszcze urwać z max 1,5 s ale to by trzeba jechać jak po szynach i na granicy zdrowego rozsądku.


    Twoje założenia są bardzo optymistyczne. Chyba zapomniałeś, że na ogonie siedzi nam Szoko i Courius, którzy mają stratę do nas mieszczącą się w granicach 2,5 sekundy, czyli całkiem niewielką.

    Przy okazji zauważyliście, że kolejne rajdy mają coraz to zwiększany poziom trudności? Nie dość, że same trasy wydają się trudniejsze (bo Finlandia to dosyć prosty rajd), to jeszcze AI śrubuje mocniej swoje czasy. W Kenii, czy Wielkiej Brytanii odjechanie przeciwnikom na ponad 20 sekund podczas czystego odcinka jest prawie niemożliwe w przeciwieństwie do takiej Finlandii i jeszcze może Grecji.

    I MAMY POST NUMER 1000 :yahoo: :yahoo: :tańczy:
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8212
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 35
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Opel Omega B FL 3.2 V6
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2349
    Otrzymanych polubień: 2142

    Rozmowy i komentarze

    autor: Gruszmen » 19 sie 2018, 22:33

    Patrząc na czasy to widzę, że ciasno w czołówce.
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1009
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1128
    Otrzymanych polubień: 365

    Rozmowy i komentarze

    autor: Blazo » 20 sie 2018, 0:12

    Znacie może jakąś sprawdzoną nakładkę, która by pokazywała jaki klawisz na klawiaturze się w danym momencie naciska? Bo w sumie z moich onboardów niewiele widać :think:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8212
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 35
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Opel Omega B FL 3.2 V6
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2349
    Otrzymanych polubień: 2142

    Rozmowy i komentarze

    autor: Gruszmen » 20 sie 2018, 0:14

    Na Twoich onboardach widać tylko, że jedziesz na pełnym gazie :-D
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1009
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1128
    Otrzymanych polubień: 365

    Rozmowy i komentarze

    autor: Blazo » 20 sie 2018, 0:23

    Ja tam tylko staram się odwzorować styl jazdy kierowcy tego samochodu :szalony: .

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    Rozmowy i komentarze

    autor: jedlin12 » 21 sie 2018, 23:23

    Blazo pisze:Qr Bbpost Ja tam tylko staram się odwzorować styl jazdy kierowcy tego samochodu .


    Co kończyło się w jego wypadku albo całkowitym sukcesem, albo całkowitym blamażem.
    https://www.ewrc-results.com/profile.php?p=456

    W 1999 roku na 14 rajdów ukończył tylko 3. Lepiej było w roku następnym, kiedy ukończył 7. Ale chyba za to go kochaliśmy.

    Swoją drogą pierwsze dwa odcinki były bardzo od siebie różne. Pierwszy szybki z masakrycznie długą prostą, drugi zaś przypominający bardzo Grecję, na której zalecanymi przełożeniami są te krótkie. Ja zaś zrobiłem na szybko czasy, a nie szybkie, więc bardzo trudno będzie mi ugrać coś więcej niż pozycje piątą.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1009
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1128
    Otrzymanych polubień: 365

    Rozmowy i komentarze

    autor: Blazo » 21 sie 2018, 23:48

    jedlin12 pisze:Qr Bbpost(...) drugi zaś przypominający bardzo Grecję, na której zalecanymi przełożeniami są te krótkie.

    Nie do końca, bo niestety w grze przepustnicą można sterować albo otwarta w pełni, albo zamknięta całkowicie, przez co na krótszych koła dłużej łapią przyczepność i więcej jest z tego straty niż pożytku ;-) . Krótsze przełożenia będą zdawały egzamin tylko na odcinkach asfaltowych we Francji w moim odczuciu.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    Rozmowy i komentarze

    autor: jedlin12 » 21 sie 2018, 23:57

    Hm... Nie odczułem tego jakoś specjalnie. Weź też pod uwagę fakt, że często jeździmy z napędem bardziej na przód. Z otwartą kompletnie przepustnicą to chyba też nie tak do końca, bo jeśli się nie mylę, to tutaj tak jest, że moment trwa otworzenie maksymalne przepustnicy, tak jak maksymalne skręcenie. To nie jest zupełnie system zero-jedynkowy.

    Przy okazji, to Colin 2 bodajże obsługuje sterowanie analogami przez co można dać sobie namiastkę jakiejkolwiek kontroli poprzez podłączenie pada i posiadanie gazu/hamulca pod analogami właśnie. Przez długi czas nie mogłem się przekonać z resztą do używania bumperów jako gazu/hamulca przez to, bo wiele gier z PS2 tak nie obsługiwało.
    Ostatnio zmieniony 22 sie 2018, 16:47 przez jedlin12, łącznie zmieniany 2 razy.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1009
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1128
    Otrzymanych polubień: 365

    Rozmowy i komentarze

    autor: Blazo » 22 sie 2018, 0:58

    Tego akurat nie jestem w stanie zrozumieć, po co dawać balans na przód ? :szalony:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    Rozmowy i komentarze

    autor: jedlin12 » 22 sie 2018, 9:36

    Tu chodzi o stabilność. Przy napędzie na tył rajdówkę miota po całej szerokości drogi, a napęd bardziej na przód pozwala uzyskać wysoką prędkość na wyjściu właśnie przez mniejszy/brak poślizgu. W Finlandii było najlepiej mi jeździć przy 80/20, a raz nawet 90/10. Swoją drogą musi być powód dla którego już prawie nikt nie używa tylnonapędowych rajdówek w prawdziwych zawodach, a FWD ma się świetnie na niższym szczeblu.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1009
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1128
    Otrzymanych polubień: 365

    Rozmowy i komentarze

    autor: Blazo » 23 sie 2018, 14:50

    jedlin12 pisze:Qr Bbpost Tu chodzi o stabilność. Przy napędzie na tył rajdówkę miota po całej szerokości drogi, a napęd bardziej na przód pozwala uzyskać wysoką prędkość na wyjściu właśnie przez mniejszy/brak poślizgu.

    No nie do końca, bo tylny napęd umożliwi ci wcześniejsze otwarcie przepustnicy przy jednoczesnym zacieśnieniu zakrętu. W sytuacji, gdzie to przednia oś jest napędzana nie jesteś w stanie odpowiednio szybko wcisnąć gazu. Jeśli jednak zrobisz to przy tej samej prędkości w zakręcie co RWD, FWD będzie zwiększało promień skrętu.
    Kolejną sprawą jest kwestia co może przenieść dana oś. Lepszym rozwiązaniem jest kiedy jedna oś ma ogólne dwa zadania, niż żeby była dysproporcja. Chodzi mi o przeniesienie napędu, hamowanie, skręt i oś w znaczeniu nośnym konstrukcji pojazdu.
    Dlaczego w przypadku balansu hamulców większą część daje się na przód? Bo siła bezwładności "kładzie" budę w stronę przodu. To dlaczego w odwrotnym przypadku (przyspieszenie) mamy robić odwrotnie? Tego nie rozumiem :think:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8212
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 35
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Opel Omega B FL 3.2 V6
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2349
    Otrzymanych polubień: 2142

    Rozmowy i komentarze

    autor: Gruszmen » 23 sie 2018, 23:51

    Coś czuję, że dużo łaciny poleci z moich ust podczas tych dwóch odcinków.
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8212
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 35
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Opel Omega B FL 3.2 V6
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2349
    Otrzymanych polubień: 2142

    Rozmowy i komentarze

    autor: Gruszmen » 26 sie 2018, 22:47

    Nagrania wrzucę jutro po pracy.

    Tymczasem macie jeszcze ok 1h na poprawki :wave:
Odpowiedz Posty: 134
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do