Odpowiedz Posty: 10 Strona 1 z 1
Newsy i Aktualizacje
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1267
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 885
    Otrzymanych polubień: 812

    Newsy i Aktualizacje

    autor: KatanaDriver » 05 paź 2017, 15:36

    Wyszedł wczoraj Update do Forzy:

    - Naprawiono problemy z malowaniami. Gra z niektórych malowań pobierała wyłącznie kolor nadwozia, malowania nie były widoczne w multiplayerze, gra się zawieszała gdy odrzucaliśmy malowanie.
    - Naprawiono problem, gdzie niektórzy gracze nie widzieli grup naklejek z włączonym HDR
    - Tekst Arabski już nie jest na odwrót
    - Podstawowe ustawienie suwaków w zaawansowanych ustawień kierownicy nie są już ustawiane na maksa
    - Test wydajności pokazuje teraz poprawną ilość minimalnych klatek
    - Poprawiony framerate przy używaniu G-Sync


    Ponad to twórcy na swojej stronie opublikowali list do społeczności, ze względu na po premierowe problemy PC'towe (a jakże!) oraz kontrowersyjny system VIP.

    Dla nie wtajemniczonych. W Forze od lat VIP oprócz specjalnej zawartości, zawodów, pojazdów oraz mniejszych, większych rzeczy, dawał także 2 razy więcej gotówki w różny sposób (czy po wyścigach jak w FM6, czy "wheelspinach" w FM3 oraz FM2). W FM7 postawiono na 5 karty z bonusami, które dawały nam przyrost gotówki. Różnica jest taka, że w poprzednich częściach VIP dawał nam nie przerwanie gotówkę, w przeciwieństwie do FM7, gdzie tam łącznie karty zużywały się po 25 wyścigach (lub nawet po 10 w zależności ile miejsc zostało zapełnionych tymi kartami). Wszystko posysało jeszcze fakt, że niedługo mają dodać także "Tokeny" tak jak w poprzednich odsłonach, za które będziemy mogli kupić mi. skrzyneczki. Gracze burzliwie zatrzęsły forami, a media rozpowiedziały skandal.

    Turn 10 stanęło na przeciw graczy i zrobiło rzecz godnej pochwały. Oprócz tego, że w niedługim czasie VIP będzie dawał gotówkę w ten sam sposób jak to było w FM6, to także ich posiadacze zostali zalani aż milionem kredytów w grze oraz 4 samochodami Forza Edition znajdujące się na legendarnym poziomie rzadkości. Samochody te także zawierające bonusy do kredytów. Tym razem raczej "VIP'owcy" nie powinni marudzić, że mają problem z gotówką. :P
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2312
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 5
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Gofer & Tośka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Xbox Live: wojtkiewicz89
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 442
    Otrzymanych polubień: 578

    Newsy i Aktualizacje

    autor: BeliarPL » 05 paź 2017, 17:33

    Czy to nie jest chore? Czy takie granie ma sens? Gdzie się podziały te prawdziwe gry? Kiedy przez 2 dni jeb@$#ś Sunday Club'a w kółko żeby zarobić na jakieś gówienko które miało ~300 koni i mogłeś się ścigać w trochę lepszej lidze i na nowo zarabiać wirtualny hajs na kolejne autko które dawało dostęp do następnych wyścigów i tak miesiącami bez znudzenia w Gran Turismo... Tych pierwszych dwóch częściach.

    Przecież gra autentycznie traci sens jak masz milion na dzień dobry i możesz kupić większość samochodów nie mówiąc o tym co dostajesz za wyścigi... Nie ma żadnych ograniczeń, żadnego wysilania się aby móc kupić coś lepszego... Żadnej radości z grania!...

    Bardzo się cieszę, że mam podstawową wersję gry, choć i tak nie wiem skąd gra dała mi z 300-400 tysięcy na dzień dobry co jest idiotyczne. Na szczęście kupiłem wszystko od sprzedawcy rzadkich pojazdów i zaczynam od prawdziwego zera z uśmiechem na gębie ;-)
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 685
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 10
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 471
    Otrzymanych polubień: 564

    Newsy i Aktualizacje

    autor: jedlin12 » 05 paź 2017, 18:01

    BeliarPL pisze:Czy to nie jest chore? Czy takie granie ma sens? Gdzie się podziały te prawdziwe gry? Kiedy przez 2 dni jeb@$#ś Sunday Club'a w kółko żeby zarobić na jakieś gówienko które miało ~300 koni i mogłeś się ścigać w trochę lepszej lidze i na nowo zarabiać wirtualny hajs na kolejne autko które dawało dostęp do następnych wyścigów i tak miesiącami bez znudzenia w Gran Turismo... Tych pierwszych dwóch częściach.



    Pozwolę się z tobą nie zgodzić. Taki nieprzerwany grind nie jest dobry. Oczywiście przesadzać w drugą stronę też nie należy, ale cholera parę godzin klepać ten sam wyścig by zarobić coś lepszego? No nie. Sztuczne wydłużanie gry. Z resztą Gran Turismo (przynajmniej 2 i 4) nie było takie pod tym względem. Bonusowe auta leciały strumieniami i dosyć szybko można było zaopatrzyć się w coś lepszego. W takim Need for Speedzie Road Challenge też nie trzeba było jakoś strasznie dużo czekać, by pojechać takim Ferrari. Wydaje mi się, że nostalgia lekko skrzywiła twoje wspomnienia.

    A sytuacja związaną z tym, że nie było cię na nic stać występowała bodajże w Forzy Motosport 5 i to był kolejny z powodów dla którego tej grze tak mocno się oberwało.
    Ostatnio zmieniony 05 paź 2017, 18:03 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6164
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 37
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3379
    Otrzymanych polubień: 1709

    Newsy i Aktualizacje

    autor: Courius » 05 paź 2017, 18:19

    Myślałem, że FM5 oberwało się też za średnią grafikę i abstrakcyjny model jazdy. :shh:

    A ja dla odmiany się zgadzam z Beliarem. Grając w Forze Horizon miałem ten problem, że godzinę po rozpoczęciu gry miałem już parę mln na koncie i mogłem wykupić połowę salonu samochodowego. Bez sensu...

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    4DDh
    Posty: 190
    Rejestracja: 13 lut 2015, 1:25
    Reputacja: 9
    Nick w TDU2: 4DDh
    uPlay: sYs_4DDh
    Otrzymanych polubień: 169
    Kontakt:

    Newsy i Aktualizacje

    autor: 4DDh » 05 paź 2017, 23:07

    To ja się dołożę odnośnie VIPa i histerii - na tą chwilę mam przejechane 65 wyścigów, 88 samochodów i prawie 14h jazdy. Statystycznie wychodzi, że mam nowy samochód co jakieś 10-15 minut, lub co mniej-więcej co wyścig (po odliczeniu paczek F&F/VIP itd.). Ale do tego, że po każdej premierze jest płacz, mega fail i generalnie koniec świata zdążyłem się przyzwyczaić z czasów, gdy trochę więcej siedziałem w mmo.
    A patch fajny, nie sypie się menu. 0xc0000005 przesunął się na wyścigi;) Więc jestem k#$%a przeszczęśliwy;)
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2312
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 5
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Gofer & Tośka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Xbox Live: wojtkiewicz89
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 442
    Otrzymanych polubień: 578

    Newsy i Aktualizacje

    autor: BeliarPL » 06 paź 2017, 13:01

    jedlin12 pisze:Wydaje mi się, że nostalgia lekko skrzywiła twoje wspomnienia.

    Nie sądzę, wspomnienia od razu wróciły podczas premiery GT5 i GT6 tylko tutaj w myśl nowych zasad w grach, również zbyt łatwo i zbyt szybko dorobek przybywał.
    Wielokrotnie rozpoczynałem od początku karierę w GT1 i GT2 po to aby czerpać radość z grania, radość z masterowania wszystkich licencji na złoto i powolnego zdobywania coraz to lepszych pojazdów zaczynając oczywiście od używanej Hondy Civic albo Prelude :) W Gran Turismo potrafiłem przesiedzieć tygodnie tylko na licencjach nie robiąc ani jednego wyścigu i grało się bardzo przyjemnie, model jazdy był idealny i gra po prostu sprawiała radość.
    A teraz w Forzie wystarczy, że włączysz grę to dostaniesz jakieś wirtualne $, twój avatar od ostatniego włączenia gry wziął udział w takich i takich wyścigach i zarobił tyle i tyle, fajnie, że grałeś w poprzednią grę, dorzucimy Ci 200.000$, o kupiłeś dwa auta. Co powiesz na to, że nagrodzimy cię jakimiś $? Poważnie? To jest takie fajne?! :wtf: Bo mnie to denerwuje okropnie...

    Swoją drogą mam pytanie odnośnie ustawień kontrolera,
    też tak macie, że pomimo, że nic się nie przestawia/resetuje to po ponownym włączeniu gry musicie wejść w opcje kontrolera i zapisać jeszcze raz ustawienia bo inaczej gra nie odczyta Waszych ustawień? :crazy:
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1267
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 885
    Otrzymanych polubień: 812

    Newsy i Aktualizacje

    autor: KatanaDriver » 06 paź 2017, 18:07

    Ja osobiście lubię progresję, jeżeli chodzi o aspekt kariery/fabuły. Fajnie jest od jakiegoś słabego Fiata, czy innego "złoma" i z czasem kupować szybsze auta, lub ulepszać naszego złomka, ale tylko w ściśle określonym trybie jednoosobowy. Zależnie od konceptu gry, wolę inne zastosowania.

    Jeżeli jest to "Open World", w którym przecinają się aspekty Jedno i wieloosobowe (lub taki MMOR"), to wolę, by każde auto było dostępne od początku, ale zarabianie kasy było bardziej wymagające i na tyle ciekawe by nie poczuć tego "grindu".
    Natomiast jeżeli gra skupia się na wyścigach online i rywalizacji o podium, to ilość gotówki rozdawanej powinna być na tyle szybka, by po paru godzinach, móc kupić te droższe auta, by ten mógł ścigać się także w wyższych klasach.

    W FM7 mamy podział na grupy oraz homologacje do tych grup, która wyrównuje szanse wszystkim autom. Więc jeżeli chcesz przynależeć do danej grupy potrzebujesz danego auta i uważam, że tutaj jest potrzebny stały przypływ kasiory.
    @BeliarPL Marudzisz, że za dużo kasy w tej Forzie dostajesz, a dobry kawał ludzi używa glichy by nabić sobie niesamowite ilości gotówki. Co oni robią z tą kasą? :lol: Ba! Nawet marudzą, że ceny samochodów, ulepszeń i skrzynek to jakaś kpina! Są one dużo wyższe niż w FM6 (Co dla mnie plus), ale bez przesady.

    Choć muszę przyznać, że gram jak na razie tylko singla i rzecz w tym jest, że kupuje jedno auto na serię wyścigów w Forza Cup i tam ostatnio wydałem ok. 1,5 mil, czyli połowę mojej kasy po wykorzystaniu prawie wszystkich bonusów z kart VIP'owskich na wyścigach w karierze ustawionych na długich. Więc jednak z tyłu głowy mam tą myśl "czy starczy?". Naszczęcie Turn10 dało mi melona i jak bym musiał grindować, to nie długo dodadzą bonus VIP'owy po wyścigach w połączeniu z pozostałymi kartami i Samochodami Forza Edition, mogę w jeden wyścig długi wyścig nabić parę melonów. :P

    Każdy ma inne zdanie na ten temat, więc nie da się pogodzić wszystkich. Ten kto chce kasy, ten z pewnością łatwo ją nabędzie.
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2312
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 5
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Gofer & Tośka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Xbox Live: wojtkiewicz89
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 442
    Otrzymanych polubień: 578

    Newsy i Aktualizacje

    autor: BeliarPL » 11 paź 2017, 20:46

    Ustawienia kontrolera trzeba zatwierdzać ponownie tylko wtedy gdy zrobi się kolejną, swoją konfigurację.

    Co do płynności, wyszły nowe sterowniki nvidia chyba wczoraj. Kop wydajnościowy niesamowity... Poza dalej skopanym menu (tnie i szarpie...) to w czasie wyścigu nie ma opcji aby gra przycięła, zwolniła, szarpnęła czy cokolwiek. Po prostu śmiga.

    Przy okazji, w panelu nvidia włączyłem tryb debugowania (nie miesza częstotliwościami karty graficznej) i gra od tego momentu nie wywaliła mi się ani razu :)
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2312
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 5
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Gofer & Tośka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Xbox Live: wojtkiewicz89
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 442
    Otrzymanych polubień: 578

    Newsy i Aktualizacje

    autor: BeliarPL » 17 paź 2017, 23:18

    Nikt nic, żadnych spostrzeżeń co do wywalania gry? Od ostatniego razu po dłuższej grze (ponad godzinę) gra się zapychała w ramie i zaczynała szarpać. Wyczytałem na forum, że pewien gość testowo zrobił plik stronicowy który miał 60gb (3 razy po 20gb) i gra mu przestała ciąć. Z ciekawości zrobiłem też tak u siebie i gra już nie zwalnia po dłuższym posiedzeniu. Do tego od tygodnia czasu wywaliło mi ją dosłownie dwa razy a gram prawie codziennie :) Tak więc ogólnie optymalizację uważam za o wiele lepszą od Horizona który ciągle wywalał i klatkował ;)

    Wielkimi krokami zbliża się aktualizacja Windowsa, niektórym gra zaczyna działać jak złoto a innym staje się niegrywalna... Czyli standard w Forzie :mrgreen: Zobaczymy co czas/aktualizacja przyniesie...
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1267
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 885
    Otrzymanych polubień: 812

    Newsy i Aktualizacje

    autor: KatanaDriver » 18 paź 2017, 15:01

    U mnie zawsze, a to zawsze wywala podczas ulepszeń (w szczególności przeglądając felgi) oraz malowania. Gra zapycha totalnie system i crashuje momentalnie. W wyścigach crashe zdarzają się gdy zminimalizuję grę, po czasie do niej wrócę i pojeżdżę jakiś czas. Przed tym przejawia się to znikającymi teksturami. :/ Poza zapychaniem, gra mi działa w stałych 60-ciu klatkach. Mam nadzieję, że następna aktualizacja do Forzy (która będzie zapewne najwcześniej w następnym miesiącu wraz z pierwszym Car Packiem) usunie ten problem.

    Szczerze mówiąc, to taki sam problem był przy premierze FH3. Tam też przewijanie się przez tuning zapychał oraz przy dłuższym posiedzeniu. Drugi raz ten sam błąd. :mur:
Odpowiedz Posty: 10 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do