Odpowiedz Posty: 12 Strona 1 z 1
[HowTo]  Jak wgrywać mody
  • Awatar użytkownika
    worms1414
    Posty: 6
    Rejestracja: 25 mar 2014, 9:34
    Reputacja: 0
    Imię: Krzysztof
    Samochód: Xsara Picasso
    Lokalizacja: Warszawa
    Polubił: 2

    Jak wgrywać mody

    autor: worms1414 » 26 kwie 2014, 8:45

    Proszę o krótkie wyjaśnienie jak te trasy poprawnie załadować do gry?
  • Izek

    [MOD] Trasy

    autor: Izek » 26 kwie 2014, 12:44

    Bardzo prosta operacja:

    1. Wypakować zawartość
    2. Folder z trasą skopiować do \Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks
    3. Grać w grę ;-)
  • Awatar użytkownika
    MaxSPD
    Posty: 61
    Rejestracja: 22 mar 2012, 18:41
    Reputacja: 0
    Imię: Michal
    Samochód: '05 Subaru Impreza
    Nick w TDU: maxspd
    Nick w TDU2: maxspd
    Klub: Polish Fighters Club

    [MOD] Trasy

    autor: MaxSPD » 22 cze 2014, 13:39

    Hejka. U mnie te trasy nie działają. Jak wrzucam do katalogu jak pisaliście to wogóle ich nie widać. Jak do katalogu w moich dokumentach to są widoczne, lecz w momencie startowania informuje że track not found. Ach polatałbym na północnej pętli. Mam upgrade do 0.20. Czy to jest przyczyną.
    Obrazek
  • Anonymous

    [MOD] Trasy

    autor: Anonymous » 22 cze 2014, 18:05

    Max, to jest niemożliwe, jesteś pewny, że dobrej ścieżki użyłeś? Powinna wyglądać tak: \Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks Upewnij się też, że nie przegrywasz "folderu w folderze", w środku mają być już tylko pliki trasy.
  • Awatar użytkownika
    MaxSPD
    Posty: 61
    Rejestracja: 22 mar 2012, 18:41
    Reputacja: 0
    Imię: Michal
    Samochód: '05 Subaru Impreza
    Nick w TDU: maxspd
    Nick w TDU2: maxspd
    Klub: Polish Fighters Club

    Jak wgrywać mody

    autor: MaxSPD » 22 cze 2014, 19:56

    Obrazek

    Jak mówiłem. W grze nie widać tej trasy.
    Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 19:56 przez MaxSPD, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Izek

    [MOD] Trasy

    autor: Izek » 23 cze 2014, 10:54

    Prześledziłem wątki oficjalnego forum i nie znalazłem takich problemów niestety. Jeśli to lewa wersja gry to winien może być crack czy inna użyta "witaminka".
  • Awatar użytkownika
    MaxSPD
    Posty: 61
    Rejestracja: 22 mar 2012, 18:41
    Reputacja: 0
    Imię: Michal
    Samochód: '05 Subaru Impreza
    Nick w TDU: maxspd
    Nick w TDU2: maxspd
    Klub: Polish Fighters Club

    [MOD] Trasy

    autor: MaxSPD » 24 cze 2014, 18:15

    Pełny legal zakupiony early access na http://www.assettocorsa.net. Spróbuję przeinstalować windę bo od czasu tdu2 nic z nią nie robiłem i trochę syfu mogło się zalęgnąć.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MTX
    Posty: 1465
    Rejestracja: 13 lip 2010, 15:03
    Medale: 3
    Reputacja: -13
    Nick w TDU: camryt
    Klub: Telcontar
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2013 Puchar Ferrari Liga DTM
    Polubił: 19
    Otrzymanych polubień: 85

    [MOD] Trasy

    autor: MTX » 24 cze 2014, 18:20

    O, fajnie, coraz więcej osób z oryginałem, można się w końcu fajnie pościgać, gdybyśmy się wszyscy zebrali :thumbup:
    Obrazek
    ,,Thank you, Hachiroku"
  • Izek

    [MOD] Trasy

    autor: Izek » 24 cze 2014, 19:51

    @Max, spróbuj usunąć (albo przenieść w inne miejsce) cały folder Assetto Corsa z "moje dokumenty". Odpal grę, utworzy się nowy. Potem dodaj trasy (ale do katalogu gry, naturalnie wymagany jest restart gry). Sprawdź, czy to pomogło.
  • vkmaxx
    Posty: 11
    Rejestracja: 30 lip 2014, 11:29
    Reputacja: 0
    Imię: Marcin
    Lokalizacja: Łódź
    Kontakt:

    [MOD] Trasy

    autor: vkmaxx » 30 lip 2014, 11:51

    Kurcze, dzięki tym modom tras AC może być hitem, nie wiedziałem że obsługuje coś takiego. Może będzie szansa przejechać się na trasach z pierwszego Need for Speed, zapewne znajdzie się ktoś kto wyciągnie jest z gry i przerobi do AC.
  • Izek

    [MOD] Trasy

    autor: Izek » 30 lip 2014, 18:56

    Wszystko jest możliwe, AC to wciąż beta, także boom na mody dopiero się zaczyna. Minusem tego typu "wyciągania" tras jest to, że są nielegalne przez wzgląd na prawa autorskie i po oficjalnym forum (czy też tych bardziej markowych, jak RD) ich nie znajdziesz ;-)
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3590
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 155
    Otrzymanych polubień: 704

    Jak wgrywać mody

    autor: Prince-Matt » 02 wrz 2016, 1:21

    worms1414 pisze:Proszę o krótkie wyjaśnienie jak te trasy poprawnie załadować do gry?

    Izek pisze:Bardzo prosta operacja:
    1. Wypakować zawartość
    2. Folder z trasą skopiować do \Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks
    3. Grać w grę ;-)

    Na tej samej zasadzie działa wgrywanie aut i aplikacji, z tym że się je wrzuca do innych folderów docelowych:
    Dla aut - Folder z autem skopiować do \Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars
    Dla aplikacji - Folder z apką skopiować do Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa\apps\python
    Ostatnio zmieniony 02 wrz 2016, 1:21 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 12 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do