Odpowiedz Posty: 57
Konwersacje
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8201
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 35
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Opel Omega B FL 3.2 V6
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2346
    Otrzymanych polubień: 2141

    Konwersacje

    autor: Gruszmen » 16 lip 2016, 15:49

    Pytanie.

    Nie będziecie mieli nic przeciwko jak wpiszę swoje uzyskane wyniki do klasyfikacji za poprzedni etap?
    Testy i misję fabularną udało mi się przejechać.
  • Awatar użytkownika
    Michau7547
    Posty: 495
    Rejestracja: 09 lis 2011, 20:40
    Medale: 14
    Reputacja: 30
    Nick w TDU: Michau7547
    Nick w TDU2: Michau7547
    Klub: Green Lights Company
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 DAKAR DAKAR
    Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series TorMania Regular Races WIMP
    Polubił: 1115
    Otrzymanych polubień: 317

    Konwersacje

    autor: Michau7547 » 16 lip 2016, 16:00

    Ja nie mam nic przeciwko :)
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6363
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 40
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3488
    Otrzymanych polubień: 1762

    Konwersacje

    autor: Courius » 16 lip 2016, 16:05

    Ja też nie mam nic przeciwko.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    KapienPL
    Posty: 131
    Rejestracja: 16 sie 2013, 23:49
    Reputacja: 0
    Samochód: Be Piuntka
    Nick w TDU2: KapienPL
    uPlay: RTG-KapienPL
    Steam ID: agzar
    Xbox Live: AgzarWOW
    Playstation Network: KapienPL
    Klub: Raze To Ground
    Lokalizacja: Polska
    Polubił: 23
    Otrzymanych polubień: 106
    Kontakt:

    Konwersacje

    autor: KapienPL » 16 lip 2016, 17:28

    Popieram przedmówców.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1117
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 734

    Konwersacje

    autor: jedlin12 » 16 lip 2016, 17:58

    Zauważyłem ostatnio pewną rzecz. Mianowicie wszystkie konkurencję traktowane są tak samo, co nie? Ale tak na zdrowy rozum zrobienie przeszło godzinnej misji frakcyjnej jest znacznie bardziej energochłonne, niż test umiejętności który trwa pół minuty. To może tak zmienić nieco sposób punktacji na taki, żeby misja frakcyjna miała większą wagę od TU? Co o tym sądzicie?
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Michau7547
    Posty: 495
    Rejestracja: 09 lis 2011, 20:40
    Medale: 14
    Reputacja: 30
    Nick w TDU: Michau7547
    Nick w TDU2: Michau7547
    Klub: Green Lights Company
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 DAKAR DAKAR
    Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series TorMania Regular Races WIMP
    Polubił: 1115
    Otrzymanych polubień: 317

    Konwersacje

    autor: Michau7547 » 16 lip 2016, 18:38

    Myślę, że na taką zmianę regulaminu jest trochę za późno, w końcu to już trzeci etap z pięciu. Chyba, że w grę wchodzi powtórzenie zawodów, ale wolałbym więcej tych dwóch misji frakcyjnych nie jechać. :/
  • Awatar użytkownika
    MegaDzik
    Posty: 804
    Rejestracja: 07 paź 2013, 15:02
    Medale: 10
    Reputacja: 23
    Imię: raymund
    Nick w TDU2: MegaDzik vel fiufiu
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U.
    DAKAR Championship on Asphalt Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series
    Polubił: 308
    Otrzymanych polubień: 359

    Konwersacje

    autor: MegaDzik » 16 lip 2016, 18:39

    Gruszmen pisze:Nie będziecie mieli nic przeciwko jak wpiszę swoje uzyskane wyniki do klasyfikacji za poprzedni etap?

    Ok - toż to tylko zabawa... Z regułami, które sami wymyśliliście - ale tylko zabawa.
    Zgadzam się również, że waga misji trwającej godzinę - chyba jest inna. Ale to chyba powinno być ustalane "przed" i teraz nie ma co mieszać...
    Ta sytuacja powinna nas czegoś nauczyć na przyszłość...
    W każdym razie - ja i tak jadę jako tło więc mi to karpik... znaczy - rybka.
    MD
    Ostatnio zmieniony 16 lip 2016, 18:39 przez MegaDzik, łącznie zmieniany 1 raz.
    Citius, Altius, Fortius, Dzikus...
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1422
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 30
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1388
    Otrzymanych polubień: 707
    Kontakt:

    Konwersacje

    autor: olosagaris » 16 lip 2016, 20:30

    jedlin12 pisze:Zauważyłem ostatnio pewną rzecz. Mianowicie wszystkie konkurencję traktowane są tak samo, co nie? Ale tak na zdrowy rozum zrobienie przeszło godzinnej misji frakcyjnej jest znacznie bardziej energochłonne, niż test umiejętności który trwa pół minuty. To może tak zmienić nieco sposób punktacji na taki, żeby misja frakcyjna miała większą wagę od TU? Co o tym sądzicie?


    Myślę, że biorąc pod uwagę, że obecne zawody są połączeniem poprzednich to trzeba traktować wszystkie misje jako całość. TU lub misja frakcyjna to tylko część całości bez względu na czas jaki na ich wykonanie trzeba poświęcić.

    ------------------------

    Wiecie, że w misji Jazda! pobiłem swój rekord o 8 min i 43 s, w ostatnim przejeździe rozbiłem się 2 razy (włączając wielki skok do kanionu).. ciekawe ile razy się wtedy rozbiłem... :szalony: :siniak:
    Ostatnio zmieniony 16 lip 2016, 20:30 przez olosagaris, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6363
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 40
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3488
    Otrzymanych polubień: 1762

    Konwersacje

    autor: Courius » 17 lip 2016, 1:21

    Bo w długich misjach frakcyjnych lepiej zachować odrobinę niższą średnią prędkość, ale ciągle już utrzymywać. Ryzykowanie zbyt szybkim wejściem w zakręt, to ryzyko pocałowania przodem ściany, drzewka, płotka, albo kraksy z botem. Ich zachowania też czasami nie idzie przewidzieć w 100%. ;)

    A i żebym nie zapomniał. Gratulacje!

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1117
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 734

    Konwersacje

    autor: jedlin12 » 19 lip 2016, 19:01

    Myślę, że biorąc pod uwagę, że obecne zawody są połączeniem poprzednich to trzeba traktować wszystkie misje jako całość. TU lub misja frakcyjna to tylko część całości bez względu na czas jaki na ich wykonanie trzeba poświęcić.

    ------------------------

    [/quote]

    Tylko weź pod uwagę taką sytuacje, że Megadzik w poprzednim etapie uzyskał w misji frakcyjnej uzyskał prawie 7 minut lepszy czas, a zyskał wobec mnie niecałe 100 punktów. Tymczasem zysk kilkudziesięciu metrów w TU może dać ponad 100 punktów więcej, jak nie lepiej, a ilość czasu i energii, jaką się wkłada w TU jest nieporównywalnie mniejsza, niż w przypadku Misji Frakcyjnych. Ja wiem, że teraz nie ma co już zmieniać regulaminu, ale może w następnej edycji zostanie to uwzględnione.

    PS. Poprosze o poprawę wyniku z TU 101 w drugim etapie. Poproszę o podliczenie najlepszego wyniku (napisałem nawet ów wynik w poście, alw był słabo widoczny
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8201
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 35
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Opel Omega B FL 3.2 V6
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2346
    Otrzymanych polubień: 2141

    Konwersacje

    autor: Gruszmen » 19 lip 2016, 19:58

    Dlaczego mam poprawiać wynik skoro uzyskany podczas przejazdu jest tym, który mnie interesuje?
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1422
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 30
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1388
    Otrzymanych polubień: 707
    Kontakt:

    Konwersacje

    autor: olosagaris » 19 lip 2016, 20:18

    jedlin12 pisze: Tymczasem zysk kilkudziesięciu metrów w TU może dać ponad 100 punktów więcej, jak nie lepiej, a ilość czasu i energii, jaką się wkłada w TU jest nieporównywalnie mniejsza, niż w przypadku Misji Frakcyjnych.


    Nie wiem jak Ty, ale ja jestem tak samo zaangażowany w każdy z pięciu przejazdów każdego etapu. Nie liczę czasu ile na to poświęcam bo zarówno TU jak i godzinna misja frakcyjna daje mi tyle samo zabawy i jest tak samo ważna w klasyfikacji końcowej. :-)

    olo

    PS: Gruszmen, czy Ten ktoś w avatarze z nas drwi? :-P
    Ostatnio zmieniony 19 lip 2016, 20:18 przez olosagaris, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8201
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 35
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Opel Omega B FL 3.2 V6
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2346
    Otrzymanych polubień: 2141

    Konwersacje

    autor: Gruszmen » 19 lip 2016, 20:29

    Odpowiedź na to pytanie zostawiam Wam ;-)
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6363
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 40
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3488
    Otrzymanych polubień: 1762

    Konwersacje

    autor: Courius » 19 lip 2016, 20:45

    On się tylko krztusi przed Kamehamehą klasy SSJ3 :-D

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1117
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 734

    Konwersacje

    autor: jedlin12 » 19 lip 2016, 20:47

    Gruszmen pisze:Dlaczego mam poprawiać wynik skoro uzyskany podczas przejazdu jest tym, który mnie interesuje?


    Ponieważ zagapiłem się i nie zrobiłem zdjęcia akurat z tego, konkretnego przejazdu i dałem z tego, kiedy poradziłem sobie odrobinę gorzej. Prawdziwy wynik napisałem z resztą obok normalnego zdjęcia, ale fakt, przyznaję się, że w mało widocznym miejscu. Niemniej jeśli by się dało, prosiłbym właśnie o skorygowanie.

    Courius pisze:On się tylko krztusi przed Kamehamehą klasy SSJ3 :-D


    Wtedy najwyżej SSJ2. Zanim ktokolwiek osiągnął SSJ3, Cell był dawno martwy.
    Ostatnio zmieniony 19 lip 2016, 20:47 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
Odpowiedz Posty: 57

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Przejdź do