Odpowiedz Posty: 42
Mapa
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Mapa

    autor: KatanaDriver » 15 cze 2016, 19:32

    Obrazek
    Nadal nie pełna. Jest ucięta na północy i zachodzie.
    Ostatnio zmieniony 15 cze 2016, 19:32 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 2 razy.
  • adamsky73

    Mapa

    autor: adamsky73 » 15 cze 2016, 19:37

    Cytując Twój tekst z pierwszej strony
    Miejscem rozgrywki będzie "Złote wybrzeże" znajdujące się na wschodzie kontynentu

    Więc może to po prostu całość mapy?
    Ostatnio zmieniony 15 cze 2016, 19:37 przez adamsky73, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Mapa

    autor: KatanaDriver » 15 cze 2016, 21:50

    Na obrazku widać, że drogi biegną gdzieś za czarne pole. Nadal są to prawdopodobnie części złotego wybrzeża, ale nie wiadomo co konkretnie tam jest. Tekst napisałem, na podstawie wypowiedzi z konferencji i oficjalnych wpisach na stronie Forza Motorsport.
  • adamsky73

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: adamsky73 » 30 lip 2016, 13:58

    A tak generalnie, zakładając że spełni się to co mówili o dwukrotnie większej mapie niż w FH2, to w porównaniu z TC będzie to nadal dość żałośnie mało. Zresztą w porównaniu do TDU też.
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 732
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 461
    Otrzymanych polubień: 244

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: Galapagos » 30 lip 2016, 14:14

    Zgadza się, tylko że ja już wole grać na mniejszej mapie ale z pełnym uśmiechem na gębie. Bo wiem że przy tej grze będę się zajebi.... bawił. Kto grał w poprzednie części to wie o czym mówię.
    Obrazek
  • adamsky73

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: adamsky73 » 30 lip 2016, 14:32

    Owszem, ale z drugiej strony jak pamiętam w TDU2 ludzi którzy potrafili mnie zaprowadzić bez mapy pod każdy kamień i pokazać każdego buga...
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 732
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 461
    Otrzymanych polubień: 244

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: Galapagos » 30 lip 2016, 15:31

    Tyle że w FH3 raczej tyle bugów nie doświadczysz co w TDU2 czy The Crew. A wracając do TDU2 i TC tam każda zmiana fury na inną była już bugiem :lol: ..
    Obrazek
  • adamsky73

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: adamsky73 » 30 lip 2016, 15:58

    Rozumiem że w FH wszystkie fury jeżdżą tak samo? W takim razie muszę się powtórnie zastanowić nad preorderem :rotfl: :glupi:
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: KatanaDriver » 30 lip 2016, 16:21

    Ja z praktyki wiem, że wielkość mapy nie ma aż tak dużego znaczenia. Owszem, nie może być horrendalnie mała, ale np. jeżdżąc w GTAV, do tej pory nie odczułem znudzenie się światem, gdyż jest szczegółowo zrobiony i mało powtarzalny, dając wrażenie większego niż się wydaje.
    Co inne w przypadku The Crew. Olbrzymi otwarty świat, ale bardzo nużący, ze względu na wysoką powtarzalność obiektów, które wybijają z immersji. Do tej pory pamiętam, jak w okolicach Washingtona, powoli przemierzałem ulicę miasta, minąłem jakiś sklepik spożywczy, po czym ok. 50 metrów dalej stał taki sam sklepik, z tym samym modelem budynku, tymi samym teksturami i ustawiony w ten sam sposób do ulicy. Podczas wyścigu bym tego nie zauważył, ale podczas spokojnej jazdy natrafiałem na takie rzeczy co chwilę, a świat stawał się dla mnie nienaturalny. W niczym nie pomogły miejsca charakterystyczne. Odwiedziłem je raz, fajnie było, ale nie widziałem sensu tam wracać ponownie. Jest to spowodowane ograniczeniami technicznymi, bo by stworzyć tak wielki świat wraz z 5 razy większą dbałością o detale, bez ekranów wczytywania, wymagało by to super mocarnego komputera, a jak wiadomo gra musi jeszcze pójść na konsolach.
    Moje zdanie jest takie, że sztuką nie jest zrobić olbrzymi świat zmuszający do długich podróży, a stworzyć coś co wielkością i dbałością o detale będzie robić wrażenie wielkiego i naturalnego. Tak, było w przypadku NFS World. Połączone mapy z Most Wanted i Carbon, dały całkiem niezłą połać terenu, ale rozmiarowo nadal to niebo jakoś ogromne, ale jako, że obydwie mapy nie były tworzone na wielkość, a na szczegółowość, połączenie ich pozwoliło na bardzo przyjemnie i niezapomniane przejażdżki. Z ciekawostek wam napisze, że polska społeczność NFSW miała własną "Miejscówkę", w której można było spotkać praktycznie samych polaków. Z tamtego miejsca na oficjalnym Facebooku, były organizowane przejażdżki, które potrafiły trwać nawet parę godzin.
    Jest jeszcze kwestia "udomowienia się". Dlaczego jeżdżąc na torach, nie odczuwamy zanudzenia? Gdyż przejeżdżając ponownie ten sam odcinek, staramy się go zrobić jak najlepiej. Tak samo jest w przypadku mniejszych map. Działa tu gra w pamięć i precyzję.

    Takie moje zdanie. :kapelusz:
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: Prince-Matt » 01 sie 2016, 0:04

    Mapa będzie (za) mała ;-)
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: Courius » 01 sie 2016, 0:47

    Mała mapka szybko się nudzi. Najlepszym przykładem jest Forza Horizon, która modelem jazdy niszczy system, ale co z tego jeśli mapa jest wielkości 1/3 Honolulu z TDU. Liczę, że w FH3 mapa będzie wielkości Ibizy z TDU 2. To będzie już akceptowalny poziom dla większości z nas.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Mapa

    autor: KatanaDriver » 01 sie 2016, 9:53

    Courius pisze:Mała mapka szybko się nudzi. Najlepszym przykładem jest Forza Horizon, która modelem jazdy niszczy system, ale co z tego jeśli mapa jest wielkości 1/3 Honolulu z TDU.


    Pierwszy Horizon, to totalna porażka pod względem wielkości mapy. To chyba już NFS U2, MW, czy Carbon miał większą mapę. FH2 w stosunku do FH1 ma o ok. 3 razy większą powierzchnie z dużą ilością miejsc gdzie można jechać na przełaj. FH3 ma mieć 2 razy większą mapę w stosunku do przednika, gdzie cała mapa nie będzie ograniczona magicznymi niewidzialnymi ścianami (Nie licząc krawędzi mapy).
    Patrząc na ten urywak mapy, co wyciekł do internetu, to jest ona o parę km2 mniejsza niż Ibiza, ale brakuje jeszcze tam parę urywków. Nie widać całego Surface Paradise, jak i lewy dolny róg jest zasłonięty. Kto wie co jeszcze tam się kryje.
    Ostatnio zmieniony 01 sie 2016, 9:53 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    chybayoo
    Posty: 1347
    Rejestracja: 28 sie 2010, 17:40
    Medale: 1
    Reputacja: 30
    Steam ID: pleXo1337
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Łódź
    :
    BTP 2014
    Polubił: 172
    Otrzymanych polubień: 631

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: chybayoo » 01 sie 2016, 12:57

    Skoro mapa FH2 miała jakieś 175km2, a FH3 ma być 2x większa to wychodzi 350km2, gdzie Ibiza w realu ma 570km2 i zakładam, że mniej więcej tyle miała w TDU2. Obawy, że mapa będzie za mała są jak najbardziej uzasadnione i rozumiem, że wielu z was chce tylko pośmigać z kolegami na luzie, ale ja jakoś się tym aż tak nie przejmuję. Ogrom samochodów, spore możliwości tuningu (myślę, że większość z was spędzi trochę czasu na podrasowanie swoich furek, łącznie z ciśnieniami opon, przełożeniami lub malowaniami i na pewno trochę rozrusza to forum, może jakaś baza setupów do driftów, wyścigów, jakiś dział do sprzedawania/kupowania aut z ciekawymi malowaniami, możliwości jest trochę :) ), fizyka, która powinna pozwolić na fajne ściganie się, różnorodność terenu, warunki pogodowe, które na pewno wpłyną znacząco na prowadzenie się samochodów, większe lobby, kluby moim zdaniem wynagradzają małą powierzchnię terenu. Takie TC w sumie nie oferuje nic ciekawego poza duża mapą, a FH3 może w końcu być grą, w którą będzie się można bawić fajnie samemu. Ja gram w de krew tylko co tydzień, gdy spotykamy się z chłopakami, samemu ta gra nie daje mi przyjemności.
    Intel i5 3570K @ 4,3GHz + Karakorum HP-120 | AsRock P67 Pro3 | 3x4GB DDR3 2000MHz CL10 | Gigabyte GeForce GTX1060 WF2 OC 6GB | CT275MX300SSD1 275GB SSD + ST1000DM003 1TB SATA3 + ST3500410AS 500GB SATA2 | Dell U2312HM
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Mapa

    autor: KatanaDriver » 01 sie 2016, 19:34

    350km2? Jak dla mnie to i tak dużo. Może to ja jestem dziwny, ale potrafiłem godzinami jeździć bez celu w takim małym NFS World. :świr: Może to przez gęstość dróg, albo może niezwykły klimat miasta? No ale to ja. :szalony:

    Ukryty tekst:
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 01 sie 2016, 19:34 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 2 razy.
  • adamsky73

    Forza Horizon 3 - E3 2016

    autor: adamsky73 » 01 sie 2016, 19:42

    No wiesz, ale jeśli tam znowu będzie jedno większe miasto jak w FH2 i poza tym w zasadzie pustka to te kwadratowe kilometry nie bardzo oddają ilość miejsca do jeżdżenia i zabawy.
    Dla porównania w skali lepiej działającej na wyobraźnię - Warszawa ma 517 km2, a Kraków 327 km2
    Edit: A pierwowzór lokacji GTA V czyli Los Angeles ma 1300 km2 :-D
Odpowiedz Posty: 42

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Przejdź do