Wersja standard daje samą grę, wersja deluxe oferuje paczkę dziesięciu aut:
oraz VIP, który w sumie oferuje trzy główne rzeczy: podwójne nagrody z wheelspinów, paczkę pięciu aut oraz dodatkowe ekskluzywne zawody z nagrodami kiedyś tam w przyszłości:
a wersja ultimate daje, poza tym co deluxe, wczesny dostęp (co już nie ma sensu) oraz car pass, w którego skład wchodzi 6 car packów wydawanych co miesiąc, w każdym będzie 7 aut, zatem ogólnie 42 auta na przestrzeni pół roku. W przeszłości osobny jeden car pack kosztowal ok. 30 zł.
Poza tym zapowiedziana jest "Przepustka rozszerzająca", w skład której wchodzą niesprecyzowane dwa dodatki, z czego pierwszy ukaże się pod koniec roku. Okładka wskazuje na jakieś rozszerzenie mapy, ale póki co nic nie wiadomo. Jego cena do końca roku jest niższa dla posiadaczy edycji ultimate. Tak samo nic nie wiadomo nt dodatku z Porsche, który prawdopodobnie się pojawi, ale jednak jest tylko plotką.
Linki do wszystkich rzeczy osobno, jakby ktoś chciał sobie policzyć co i jak się opłaca:
Motorsport All-Stars Car Pack - 45,99 złVIP - 92,49 złCar Pass - 137,49 złPrzepustka rozszerzająca - 162,49 zł/114,99 zł (dla posiadaczy edycji ultimate)Jeśli chodzi o opłacalność, ja od samego początku byłem nastawiony na kupno deluxe, które moim zdaniem jest najkorzystniejsze. Aut w podstawce jest od cholery, jestem pewien, że nie każdy car pack by mnie zainteresował, a ewentualne wydanie 30zł raz w miesiącu nie jest żadnym wydatkiem. VIP i podwójne nagrody z wheelspinów bardzo pomagają w grze, może nawet za bardzo, bo nigdy na nic nie musiałem zbierać, ale akurat mnie to odpowiada. Zresztą na samym początku otrzymujemy dość szybkie auto, z każdym większym progresem dostajemy za darmo kolejne (albo zniżkę na wybrane modele). Ale niestety (albo i stety) dałem się namówić na ultimate...