No proszę, jakie podobne podejście
Mnie jeszcze śmieszą czerwone znaczki tak, gdzie ich być nie powinno, spoilery i inne naklejki type-r, żeby pokazać, jakie to moje 1.6 nie jest zajebiste
Każdy z tych elementów to dla niektórych +10 KM i +48 do lansu i bansu. Nie po drodze mi z tym.. SKS mi doskwiera, wersja rozwojowa i postępująca
Z rozmiarem felg nie zamierzałem i nadal nie zamierzam iść wyżej niż 16. 15 przy mojej budzie - jakby nie było kawał auta, wg papierów 460 cm, dużo do 5 metrów nie brakuje jak się hak doliczy... - wyglądają na troszkę przymałe (te co widać na fotkach w moim temacie, to 195/65, więc dużo mięcha - na zimę good, ale na lato już niekoniecznie). 16 wydaje się być u mnie najlepszym kompromisem między wyglądem, funkcjonalnością i ceną. Przy 205/50 może być trochę dziura i koza, ale ...
ET fabryczne? Nie znam, ale pewnie 45, 50 dla 16 cali. Będę musiał się douczyć.
Wzory: pierwszy znośny acz mocno nijaki - taki niby udający ATR ale nie do końca. Drugi - typowy ATR (tu podejrzewam, że albo jest 5 śrub, albo rozmiar się nie zgadza. Trzeci...najdalej mojej wizji, ale do przemyślenia...
Przeczuwam twarde orzechy do zgryzienia tej zimy
Czekam na post/y od Adama (pozostałych oczywiście również)
Ed.
@Matt
Dzięki, liczyłem na Twoje opinie, bo nie od wczoraj latasz Hondą. Zakres cen jaki podałeś jest okej, ale tylko dla nowych felg. Na droższe mnie a. nie stać b. przerost formy nad treścią w 1.8 c. nie chcę kusić, bo nie parkuję na co dzień w garażu.