Odpowiedz Posty: 108
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Pierwszy samochód
  • Awatar użytkownika
    MTX
    Posty: 1465
    Rejestracja: 13 lip 2010, 15:03
    Medale: 3
    Reputacja: -13
    Nick w TDU: camryt
    Klub: Telcontar
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2013 Puchar Ferrari Liga DTM
    Polubił: 20
    Otrzymanych polubień: 105

    Pierwszy samochód

    autor: MTX » 07 gru 2014, 17:18

    Dokładnie te same problemy są w twojej Celice, a nie widziałem nigdy, żebyś płakał w sprawie olejożerności ani skrzyni ;-) Po 2003 roku problem z olejożernością złagodzono w silnikach z rodziny ZZ.
    Obrazek
    ,,Thank you, Hachiroku"
  • quba123pl

    Pierwszy samochód

    autor: quba123pl » 07 gru 2014, 17:31

    MTX pisze:Dokładnie te same problemy są w twojej Celice, a nie widziałem nigdy, żebyś płakał w sprawie olejożerności ani skrzyni ;-) Po 2003 roku problem z olejożernością złagodzono w silnikach z rodziny ZZ.


    No tak ale wszystko zależy czy ktoś zaglądał na bagnet po kupnie auta :-) jeśli nie tak jak w przypadku naszej corolli to auto piło straszne ilości.
    Ostatnio zmieniony 07 gru 2014, 17:31 przez quba123pl, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    MTX
    Posty: 1465
    Rejestracja: 13 lip 2010, 15:03
    Medale: 3
    Reputacja: -13
    Nick w TDU: camryt
    Klub: Telcontar
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2013 Puchar Ferrari Liga DTM
    Polubił: 20
    Otrzymanych polubień: 105

    Pierwszy samochód

    autor: MTX » 07 gru 2014, 18:28

    No właśnie, więc to niestety loteria jest i nie możemy zakładać, że wszystkie Corolle z tamtego okresu mają padnięte silniki i skrzynie ;-)
    Obrazek
    ,,Thank you, Hachiroku"
Odpowiedz Posty: 108
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do