Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1
Zasady konkursu PotM
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Zasady konkursu PotM

    autor: Hudy » 01 paź 2015, 21:28

    I. Zasady ogólne
    1. Konkurs polega na nadesłaniu jak najlepszego zdjęcia.
    2. Uczestnictwo w konkursie jest dobrowolne. W każdym momencie można zrezygnować/dołączyć.
    3. Poziom jak i rodzaj obróbki graficznej jest dowolny.
    4. Zabrania się zgłaszania zdjęć, które były wcześniej publikowane lub poddane ocenie społeczności, chyba, że zostały umieszczone nie później, niż godzinę przed zgłoszeniem, a w temacie nie pojawił się żaden komentarz.
    5. Zabrania się zmiany zgłoszonego zdjęcia na inne.
    6. Zabrania się głosowania na swoje zdjęcie oraz nakłaniania innych by zagłosowali na dane zdjęcie.
    7. Czas pełnej rundy wynosi ok. miesiąc.
    8. Zdjęcia nadsyłamy:
    a) Jeżeli ostatni dzień miesiąca wypada wcześniej niż w środę, to zdjęcia nadsyłamy do ostatniego piątku miesiąca.
    b) Jeżeli ostatni dzień miesiąca wypada w środę lub w czwartek, to zdjęcia wysyłamy do pierwszego piątku nowego miesiąca.
    9. Czas trwania ankiety wynosi 2 dni
    10. W przypadku remisu pomiędzy zgłaszającymi, rozegrana zostanie 24 godzinna dogrywka.
    11. Jeśli dogrywka nie wyłoni zwycięzcy, rundę zwyciężają zawodnicy z największą ilością głosów.
    12. Niestosowanie się do zasad będzie skutkowało odsunięciem od uczestnictwa.

    II. Przebieg pełnej rundy
    1. Wszyscy zainteresowani uczestnictwem w konkursie w określonym czasie (trwania rundy) nadsyłają swoje autorskie
    zdjęcie.
    2. W miesiące nieparzyste tematyka zdjęć jest dowolna.
    3. W miesiące parzyste tematyka zdjęć zostaje wybrana przez zwycięzce poprzedniej edycji.
    4. Wybór kryteriów do edycji parzystej musi nastąpić nie później niż 48 godzin po zakończeniu edycji. Wówczas prawo wyboru kryteriów otrzymuje uczestnik, który w ankiecie otrzymał drugie miejsce itd.
    5. Po upływie czasu dostępnego na umieszczanie swoich zdjęć tworzona jest ankieta, która ma za zadanie wyłonić
    autora najlepszego zdjęcia rundy.
    6. Jeżeli prowadzący konkurs nie umieści tematu z nową rundą w poniedziałek po ankiecie (lub po dogrywce), to każdy użytkownik może to zrobić na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy".

    III. Wymagania co do zdjęć
    - musi być autorskie
    - pochodzić z dowolnej gry
    - format jpg/png


    Administracja Drivecenter.pl

    01.10.2015

    update
    03.01.2018

    Update
    11.08.2018
    Ostatnio zmieniony 01 paź 2015, 21:28 przez jedlin12, łącznie zmieniany 6 razy.
Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do