Odpowiedz Posty: 50
Dakar V - podsumowanie
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Xarlith » 19 sty 2016, 0:29

    Ale po co wykluczać z zawodów osoby mające inny kontroler? Gdyby mi ktoś kazał wrócić z kierownicy czy z pada do klawiatury to chrzanie takie zawody i wolę freeride. Mniemam, że inni myślą podobnie, bo różnica w odczuciach między padem a klawiaturą to niebo a ziemia.

    Skoro z powodzeniem są rozgrywane wyścigi wieloklasowe (np w serii Le Mans) to mam dla Ciebie propozycję. Zapytaj się osób biorących udział, jakiej asysty używali, jakiej skrzyni i jakiego kontrolera. Potem szybki rzut oka na tabelkę wyników i masz dokładne rozeznanie, które miejsce zająłeś według twoich własnych kryteriów. Nie trzeba zmieniać zasad i nie ogranicza się liczby uczestników do garstki zapaleńców, strzałkowców.

    Aha i przy okazji napiszę coś co mi wpadło do głowy trochę za późno, bo w trakcie zawodów, a mianowicie dodatkowa klasa pojazdów, której w tym roku zabrakło, a mogła to być nowość w porównaniu do ubiegłego roku - motocykle. Zabrakło mi drugiej klasyfikacji dla motocykli. Cóż, może innym razem. ...Chyba, że chcecie teraz? :P
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    4DDh
    Posty: 213
    Rejestracja: 13 lut 2015, 1:25
    Reputacja: 10
    Nick w TDU2: 4DDh
    uPlay: sYs_4DDh
    Otrzymanych polubień: 180
    Kontakt:

    Dakar V - podsumowanie

    autor: 4DDh » 19 sty 2016, 0:45

    Xarlith pisze:(...)
    Aha i przy okazji napiszę coś co mi wpadło do głowy trochę za późno, bo w trakcie zawodów, a mianowicie dodatkowa klasa pojazdów, której w tym roku zabrakło, a mogła to być nowość w porównaniu do ubiegłego roku - motocykle. Zabrakło mi drugiej klasyfikacji dla motocykli. Cóż, może innym razem. ...Chyba, że chcecie teraz? :P

    Motocykl (bo jest jeden;) w specyfikacji rajdowej nie są aż tak strasznie imba jak w przypadku street/performance. Po pierwsze strasznie tracą prędkość po oderwaniu się od ziemi, po drugie, przy lądowaniu potrafią też wyczyniać cuda. Dodatkowo są koszmarne w prowadzeniu na padach xinputowych - kąt skrętu to jest jakaś kompletna pomyłka niestety.
    Więc teoretycznie nie do końca chyba istniała by konieczność oddzielnej klasyfikacji.
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 0:45 przez 4DDh, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Onecanobi » 19 sty 2016, 12:34

    MegaDzik pisze:no to powiem tak... parę razy spotykam sie z Couriusem np na PVP. I powiem ci, ze daję radę go pokonac... udaje mi sie... Mozesz go zapytać. Tym wiekszą mi to sprawia satysfakcję, ze on ma lepiej a ja czasem (sic!) dam rade go zwalczyć. Rozumiem Twoja argumentację - ale Ty nie rozumiesz (lub nie chcesz) tego co ci chcą powiedzieć inni.
    1. Zwycięż innych - nawet jeśli maja lepszy sprzęt
    2. Ty zmień swój sprzęt - a nie zmuszaj do downgrade'u tych co walczą nie tylko z Tobą ale z innymi w "świecie" (wszak drivecenter.pl - to nie wszyscy).
    Ty nie jesteś jeden jedyny... nie jesteś "ChosenOne" a nawet mimo nicku - "one...." Są jeszcze inni w tej grze. Czemu np Courius miałby się uczyć klawiatury po to tylko by się dostosować do Ciebie. Walczy jeszcze z innymi graczami w The Crew, którzy mają w nosie nasze ustalenia. Chcesz mu dorównać - Ty zakup pada i się go naucz.
    Zrozumiałeś?



    Raczej nie zrozumiem. A przeczytales dobrze moją wypowiedz powyżej o ujednoliceniu zasad? Możecie sobie jezdzić na czym chcecie, ale prawdziwa zabawa jest wtedy, gdy każdy jedzie tym samym autem (stockowym bez czesci) na takiej samej skrzyni i najlepiej tym samym kontrolerem (ok ten punkt pomijamy tutaj na forum). Skoro jesteście zgraną paczką to czemu by nie spróbować podporządkować się pod innych nowych graczy chcących dołączyć i porywalizować fair?

    Co do walki z innymi graczami to jakbyś porównał sobie moje wyniki we wszystkich summitach i kwalifikacjach to gadał byś inaczej :)

    Reszte przemilcze lepiej :)


    A co do motocykli w dakarze to jestem zdecydowanie za ;) ale skoro nie chcecie zmienić kontrolera ok wporządku, ale chociaż ustalcie, że wszyscy jadą na jednej skrzyni automatycznej. Wydaje mi się, że jeśli jesteście zgranym teamem to nie będzie jednak z tym problemu większego ;)
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 12:34 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Gruszmen » 19 sty 2016, 12:49

    Ale dlaczego większość musi się dostosowywać do mniejszości? Każdy wybiera kontroler, poziom asysty i rodzaj skrzyni w której czuję się najlepiej.
    I teraz powiedz mi czy to też będzie Twoim zdaniem fair, jeśli gracze grający cały czas na np. padzie będą zmuszeni do zmiany kontrolera na którym
    nie mają skilla, to tak jakby uczyli się od nowa gry.
    Bardziej prawdopodobnym będzie dostosowanie się do danego jednego modelu auta i jego specyfikacji niż do zmiany kontrolera.
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Onecanobi » 19 sty 2016, 13:00

    Gruszmen pisze:Ale dlaczego większość musi się dostosowywać do mniejszości? Każdy wybiera kontroler, poziom asysty i rodzaj skrzyni w której czuję się najlepiej.
    I teraz powiedz mi czy to też będzie Twoim zdaniem fair, jeśli gracze grający cały czas na np. padzie będą zmuszeni do zmiany kontrolera na którym
    nie mają skilla, to tak jakby uczyli się od nowa gry.
    Bardziej prawdopodobnym będzie dostosowanie się do danego jednego modelu auta i jego specyfikacji niż do zmiany kontrolera.


    Tylko cały czas nie bierzesz pod uwagę, że pad/kierownica z ręczną skrzynią biegów daje zdecydowaną przewagę w tej grze (dla osób które już jakiś czas korzystają z tego kontrolera) - co było widać chociażby w ostatnim dakarze...

    Proponuje rozwiązanie testowe którym będzie wprowadzenie dla wszystkich biorących udział automatycznej skrzyni biegów. Niech każdy jedzie sobie tam czym chce - już przeboleje te odblokowane asysty skrętu dla pada/kierownicy. Chociaż to i tak jest przewaga zwłaszcza na wymagających zakrętach.

    A chociażby dlatego, aby przyciągać nowych graczy na forum i do wspólnej gry?
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 13:00 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Re: Dakar V - podsumowanie

    autor: Xarlith » 19 sty 2016, 13:34

    A ja uważam, że nie kontoler jest lepszy, a gracz, który go używa. Odnosząc sukcesy na klawiaturze naturalną koleją rzeczy jest przejście na pada - dla wygody, nie osiągnięć. Zresztą dowiódł tego Michau, który bez kierownicy - swojego podstawowego kontrolera zajął 3 miejsce. Dziku też chyba klawiatura.

    A pomysł z automatem? Poroniony. Za co ta kara? Bo 1 osoba jezdzi z automatem? Błagam, zastanów się. W sporcie wygrywa kombinacja treningu, talentu, technologii i sprytu. Zabijając możliwość rozwoju w dowolnej z tych dziedzin gracz nie może osiągnąć maksimum swoich możliwości w danej grze. Równajmy w górę, a nie w dół.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Onecanobi » 19 sty 2016, 13:53

    Xarlith pisze:A ja uważam, że nie kontoler jest lepszy, a gracz, który go używa. Odnosząc sukcesy na klawiaturze naturalną koleją rzeczy jest przejście na pada - dla wygody, nie osiągnięć. Zresztą dowiódł tego Michau, który bez kierownicy - swojego podstawowego kontrolera zajął 3 miejsce. Dziku też chyba klawiatura.

    A pomysł z automatem? Poroniony. Za co ta kara? Bo 1 osoba jezdzi z automatem? Błagam, zastanów się. W sporcie wygrywa kombinacja treningu, talentu, technologii i sprytu. Zabijając możliwość rozwoju w dowolnej z tych dziedzin gracz nie może osiągnąć maksimum swoich możliwości w danej grze. Równajmy w górę, a nie w dół.


    No właśnie i co tak trudno było się przesiąść? Tak więc dla chcącego nie ma żadnego problemu i żadnych głupich śpiewek. Tak zrobiła jedna osoba, a gdyby każdy jechał z takimi samymi możliwościami te zawody byłyby ciekawsze uwierzcie mi wreszcie.
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 13:53 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    MegaDzik
    Posty: 827
    Rejestracja: 07 paź 2013, 15:02
    Medale: 10
    Reputacja: 24
    Imię: raymund
    Nick w TDU2: MegaDzik vel fiufiu
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U.
    DAKAR Championship on Asphalt Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series
    Polubił: 325
    Otrzymanych polubień: 378

    Dakar V - podsumowanie

    autor: MegaDzik » 19 sty 2016, 14:01

    Jakoś nie mam ochoty już rozmawiać z tak upartym człowiekiem. Ale jeszcze ten jeden raz się przemęczę.
    Chcesz ujednolicić? Proszę bardzo - ujednolicamy - wszyscy jedziemy padem. Ty też! Jak ktoś chce - jedzie na czymś "słabszym" (np klawie) Ale Wymagany jest Pad. Co Ty na to? Zakup sobie pada i ucz się i bij Kosmitów.
    Boję się jednak - że nie zrozumiesz bo uparłeś się na swoim i tyle. Powtórzę - nie rozumiem dlaczego ktoś ma schodzić z umiejętnościami (zmieniać nawyki, których uczył się od pewnego czasu) i jeździć klawiaturą, skoro padem jest lepiej. Nie rozumiem!!!
    Tym bardziej, że w PVP nikt nikogo nie pyta czym jedzie - tylko wsiada i wygrywa.
    Wyobrażasz sobie w PVP - wypędzić wszystkich co maja kierownice albo pada? I Courius ma oduczyć się pada po to tylko by tobie zrobić fajnie? W PVP jeździ padem a na nasze zawody na nowo uczy się klawiatury (na nowo - bo do klawy i pada są inne przyzwyczajenia, fizyka itp)? Koniecznie chcesz wygrać z przysłowiowym Couriusem - bo wiadomo, że będzie walił błędy; bo nie jeździ klawiaturą na co dzień? W mojej ocenie to głupie jest...
    Więcej nie zamierzam brać udziału w tej bezsensownej przepychance.
    Powtórzę tylko - kto ci broni założyć zawody i zaprosić tam tylko tych graczy, którzy będą jeździć na klawie i w automacie.
    Podpowiem Ci, że ja jadę na zwykłej klawiaturze i w automacie. Ale nie wezmę udziału w twoich zawodach. Chcesz wiedzieć czemu?
    Bo za chwilę wymyślisz jakiś inny grymas/bzdurę/babola, którym będziesz psuł innym humor. A jak ktoś wygra - to posądzisz o glitche, sprzęgło albo ogólnie - o cheat. Bo oczywiście - ty jesteś najlepszy. Tyle, że.... na klawie.
    Ponowie prośbę - wlej trochę światła w swoje wnętrze i baw się z nami - bo nieźle radzisz sobie w grze... tylko coś ci się pokręciło z tym, ze wokół są jeszcze inni, którzy mogą mieć odmienne zdanie. Do tej pory nikt nie miał z tym problemu i było świetnie.
    W tej kwestii nie będę już z tobą polemizował.
    Miłego dnia wszystkim
    MD
    Citius, Altius, Fortius, Dzikus...
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Xarlith » 19 sty 2016, 14:03

    Onecanobi pisze:No właśnie i co tak trudno było się przesiąść?
    Można by to pytanie zadać tobie. Skoro masz z tym problem, że tracisz sekundy, to co takiego trudnego w przejściu na pada? Boisz się, że twoja teoria o jego wyższości się nie sprawdzi i nie polepszy magicznie twoich wyników?

    MegaDzik pisze:Więcej nie zamierzam brać udziału w tej bezsensownej przepychance.
    A mnie się podoba :P
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 14:03 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Trawa » 19 sty 2016, 14:08

    Chłopaki, mam pomysł. Zróbmy zrzutkę po 5zł na pada - i skoro pad daje taką przewagę - to niech pobije albo chociaż zbliży się do wyników Alana.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Onecanobi » 19 sty 2016, 14:20

    MegaDzik pisze:Jakoś nie mam ochoty już rozmawiać z tak upartym człowiekiem. Ale jeszcze ten jeden raz się przemęczę.
    Chcesz ujednolicić? Proszę bardzo - ujednolicamy - wszyscy jedziemy padem. Ty też! Jak ktoś chce - jedzie na czymś "słabszym" (np klawie) Ale Wymagany jest Pad. Co Ty na to? Zakup sobie pada i ucz się i bij Kosmitów.
    Boję się jednak - że nie zrozumiesz bo uparłeś się na swoim i tyle. Powtórzę - nie rozumiem dlaczego ktoś ma schodzić z umiejętnościami (zmieniać nawyki, których uczył się od pewnego czasu) i jeździć klawiaturą, skoro padem jest lepiej. Nie rozumiem!!!
    Tym bardziej, że w PVP nikt nikogo nie pyta czym jedzie - tylko wsiada i wygrywa.
    Wyobrażasz sobie w PVP - wypędzić wszystkich co maja kierownice albo pada? I Courius ma oduczyć się pada po to tylko by tobie zrobić fajnie? W PVP jeździ padem a na nasze zawody na nowo uczy się klawiatury (na nowo - bo do klawy i pada są inne przyzwyczajenia, fizyka itp)? Koniecznie chcesz wygrać z przysłowiowym Couriusem - bo wiadomo, że będzie walił błędy; bo nie jeździ klawiaturą na co dzień? W mojej ocenie to głupie jest...
    Więcej nie zamierzam brać udziału w tej bezsensownej przepychance.
    Powtórzę tylko - kto ci broni założyć zawody i zaprosić tam tylko tych graczy, którzy będą jeździć na klawie i w automacie.
    Podpowiem Ci, że ja jadę na zwykłej klawiaturze i w automacie. Ale nie wezmę udziału w twoich zawodach. Chcesz wiedzieć czemu?
    Bo za chwilę wymyślisz jakiś inny grymas/bzdurę/babola, którym będziesz psuł innym humor. A jak ktoś wygra - to posądzisz o glitche, sprzęgło albo ogólnie - o cheat. Bo oczywiście - ty jesteś najlepszy. Tyle, że.... na klawie.
    Ponowie prośbę - wlej trochę światła w swoje wnętrze i baw się z nami - bo nieźle radzisz sobie w grze... tylko coś ci się pokręciło z tym, ze wokół są jeszcze inni, którzy mogą mieć odmienne zdanie. Do tej pory nikt nie miał z tym problemu i było świetnie.
    W tej kwestii nie będę już z tobą polemizował.
    Miłego dnia wszystkim
    MD


    Upartym? Chyba raczej konsekwentnym tak dla woli ścisłości :)

    A czemu w takim razie nie: Ujednolicamy wszyscy jedziemy klawiaturą z automatyczną skrzynią biegów? Dlaczego nie ? Bo będzie boleć? Dlaczego zawsze ma być łatwo? Przecież to będzie ciekawa przygoda i wtedy sprawdzian, gdy wszyscy pojadą z równymi szansami od startu, kto co tak naprawde potrafi. Różnica jest taka, że klawiaturę ma każdy. Ale ok chce Wam pójść na ręke tzn. jezdzcie sobie padami/kierownicami byle na automatycznej skrzyni biegów ok? Czy to będzie za trudne?

    I żeby była jasność, nie chce wygrać z tym czy z tamtym, chodzi tutaj wyłącznie o jak najbardziej sprawiedliwą rywalizację, aby każdy jechał na możliwie podobnych ustawieniach. Nie myśleliście o czymś takim nigdy?



    Chłopaki, mam pomysł. Zróbmy zrzutkę po 5zł na pada - i skoro pad daje taką przewagę - to niech pobije albo chociaż zbliży się do wyników Alana.


    Ok to w takim razie ja nie musze się wykosztowywać, bo każdy ma klawiaturę :)
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 14:20 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Xarlith » 19 sty 2016, 14:34

    A dla czego nie każdy na sekwencji lub manualu? Albo taka skrzynia jaka występuje w danym modelu samochodu? Czyż nie było by bardziej sprawiedliwie?
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Trawa » 19 sty 2016, 14:37

    Dobra, wygrałeś, pass. Mózg mnie boli od głupot jakie wypisujesz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 732
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 461
    Otrzymanych polubień: 244

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Galapagos » 19 sty 2016, 15:05

    A ja zapomniałem napisać, że było to moje pierwsze tego typu zawody na których grałem na kierownicy. I jestem szczęśliwy że pokonałem takich asów jak Seba, Czaro, Adrian.. ;-)
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    4DDh
    Posty: 213
    Rejestracja: 13 lut 2015, 1:25
    Reputacja: 10
    Nick w TDU2: 4DDh
    uPlay: sYs_4DDh
    Otrzymanych polubień: 180
    Kontakt:

    Dakar V - podsumowanie

    autor: 4DDh » 19 sty 2016, 15:06

    Onecanobi pisze:Upartym? Chyba raczej konsekwentnym tak dla woli ścisłości :)


    Nope.
    Na obecnym etapie widzę trzy opcje:
    A. doszliśmy do momentu w którym nas już złośliwie trolujesz,
    B. zachowujesz się jak mój 6-cioletni siostrzeniec, gdy mój hotwheels pojedzie dalej niż jego (czyli płacz, obraza na cały swiat itp.)
    C. jesteś hardkorowym hipsterem, który robi swetry na drutach z wełny którą sam uprządł, i grasz na klawiaturze bo tak robią prawdziwi hipsterzy;)
    Zgadnij do której opcji się aktualnie skłaniam?;P

    Onecanobi pisze:A czemu w takim razie nie: Ujednolicamy wszyscy jedziemy klawiaturą z automatyczną skrzynią biegów? Dlaczego nie ? Bo będzie boleć? Dlaczego zawsze ma być łatwo? Przecież to będzie ciekawa przygoda i wtedy sprawdzian, gdy wszyscy pojadą z równymi szansami od startu, kto co tak naprawde potrafi. Różnica jest taka, że klawiaturę ma każdy. Ale ok chce Wam pójść na ręke tzn. jezdzcie sobie padami/kierownicami byle na automatycznej skrzyni biegów ok? Czy to będzie za trudne?
    (...)

    A może po prostu od razu zagramy w pitstopa na 10-cio calowych bursztynowych monitorach i na XT ze stacją 5,25?
    Może po prostu dlatego nie chcemy się katować na klawiaturach, bo mamy rok 2016, i trochę bardziej wymyślne sprzęty do sterowania w grach, niż klawiatura?
    Zresztą, pierwszy joystick analogowy posiadałem mniej-więcej 20 lat temu.
    Przeliteruję na wszelki wypadek: D W A D Z I E Ś C I A.
    Bardzo ułatwiał granie w różne xwingi, wing commandery, czy inne nascary/indycary czy f1.
    Rozumiałbym twój upór, gdyby chodziło o kierownicę - bo najtańsza sensowna, czyli dfgt, to wydatek rzędu 500PLN (nowa ofc). I nawet pomimo, że też bym chciał, to mam ważniejsze wydatki. Ale pad, to naprawdę są groszowe sprawy - jak wspominałem we wcześniejszym poście - zaczynają się od 30PLN. To jest 1/4 ceny WR (jeżeli dobrze pamiętam ile płaciłem). Jeszcze mniej porównując z pierwotną ceną TC. Nie bardzo chce mi się wierzyć, że miałeś na TC+WR, a nie masz te 30 na pada?
    Więc o co tak naprawdę biega?
    Bo coraz bardziej mam wrażenie, że tylko o focha i tupanie nogą.
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 15:06 przez 4DDh, łącznie zmieniany 2 razy.
Odpowiedz Posty: 50

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Przejdź do