Odpowiedz Posty: 12 Strona 1 z 1
Punkty reputacji i rangi
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Punkty reputacji i rangi

    autor: Siemkins » 21 gru 2014, 12:53

    Jak tam Wasze punkty w poszczególnych regionach? Jak ogólny wynik i dzienne przychody z łupów frakcyjnych? Może dzięki Waszym wpisom uda się z grubsza określić, choć to się bardzo dynamicznie zmienia, kiedy można liczyć na awans na kolejną rangę.

    Przypomnijmy: jest 7 rang i w zależności pod posiadanych pkt rep na tle całej frakcji mamy stopień:
    rookie - ma każdy, nawet z 0 ilością pkt
    gangsta - 57% graczy
    thug - 25% graczy
    lieutenant - 12,5% graczy
    street boss - 5% graczy
    under boss 0,5%
    boss - gracz z największą ilością pkt rep w danym regionie

    Wczoraj wbiłem 50 tyś rep w pierwszym regionie i dziś przywitała mnie ranga boss ulicy
    Obrazek
    i chociaż w tym miesiącu pogram pewnie jeszcze tylko do wtorku, to chociaż na chwilę postaram się jeszcze awansować
    Ostatnio zmieniony 21 gru 2014, 12:53 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Punkty reputacji i rangi

    autor: Siemkins » 23 gru 2014, 20:57

    Ależ tłumy...normalnie nie wiem, na którym zdjęciu się skupić, powalacie na kolana aktywnością i frekwencją :clap:

    Poniżej dowód na moje ostatnie słowa, fotka z sprzed 2 dni z rana po wejściu do gry:
    Obrazek

    Wystarczyło dołożyć 18 tyś punktów w regionie i już znalazłem się w 0,5% graczy z najwyższą ilością pkt reputacji w 1szym regionie. Jak też wspominałem w tym miesiącu rezygnuję z dalszej walki bowiem wyjeżdżam odpocząć na święta i nie będę się alienował przy TC zamiast posiedzieć, pogadać, pojeść, popić i poświętować z rodziną. Nawet jakbym zatargał tego PC'a to z tamtejszym netem byłby jeden wielki wnerw a nie granie i co chwilę byłbym rozłączany, zaś po trzecie, nikt mi nie da gwarancji, że i w tym aspekcie, tj pkt reputacji, rankingi nie są sfałszowane albo ktoś nie zajmie się nimi chwilę przed końcem miesiąca dopisując sobie jakimś sposobem milion dodatkowych punktów, więc szkoda mojego czasu, zaangażowania i nerwów.
    Pokazałem Wam i sobie, że nawet z prawie tygodniową stratą i brakiem dostępu do gry, w kilka dni, jak się tylko mocno uprzeć, można wiele zdziałać i dla siebie i dla frakcji. W razie potrzeby służę pomocą i wskazówkami.

    (fotka z 18 grudnia, ile punktów dołożyłem to już sobie policzcie sami)
    Obrazek

    Pozdro orły i orzeły
    Ostatnio zmieniony 23 gru 2014, 20:57 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 732
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 461
    Otrzymanych polubień: 244

    Punkty reputacji i rangi

    autor: Galapagos » 23 gru 2014, 22:47

    Ale masz kasiorki, pewnie jakiś skok zrobiłeś w tym USA . :D


    Nie znam się na tym ale wrzucam. ;-)
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MegaDzik
    Posty: 827
    Rejestracja: 07 paź 2013, 15:02
    Medale: 10
    Reputacja: 24
    Imię: raymund
    Nick w TDU2: MegaDzik vel fiufiu
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U.
    DAKAR Championship on Asphalt Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series
    Polubił: 325
    Otrzymanych polubień: 378

    Punkty reputacji i rangi

    autor: MegaDzik » 28 gru 2014, 11:51

    A mi się podoba to 101% u Siemkinsa (no nie mogłem się powstrzymać by nie skomentować)...
    Siemkins trochę się zżyma na to, że ludzie nie wklejają. Ja bym pokazał - ale nie mam co; znaczy - mam - ale mi wstyd. Ja jeżdżę czasem tylko frakcyjne. A w PVP raczkuję (dzięki Black84PL i Galapagos za pomoc), bo nie mam o tym pojęcia. Przepraszam więc, ze nie wklejam nic - choć chcę.
    Pozdrawiam
    MD
    Citius, Altius, Fortius, Dzikus...
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Punkty reputacji i rangi

    autor: Courius » 15 sty 2016, 22:48

    Tak wygląda dzienna wypłata( +40% ) dla Ulicznego Bossa. Jestem w Orłach, która pod względem liczebności graczy plasuje się tak po środku, prawda?
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 15 sty 2016, 22:48 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1634
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony/niebieski/żółty
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1591
    Otrzymanych polubień: 874

    Punkty reputacji i rangi

    autor: olosagaris » 16 sty 2016, 7:00

    Jeśli chodzi o konkretną liczbę graczy to trudno dociec, że np. 1000 jest tu, a 5000 tam. Należy zakładać, że frakcja dominująca w poszczególnych regionach, wilki, w tym przypadku we wszystkich (tak jest od zawsze i za każdym razem) ma największą liczbę uczestników przez co najniższe przeciętne łupy na świecie. Przeciętne najwyższe łupy mają krokodyle (w tym ja :wave: ) lecz nigdy ta frakcja nie wygra wojny :lol: Wygląda to też tak, iż żeby mieć np. takiego bossa ulicznego w krokodylach to wystarczy parę godzin roboty w PVP. O dziwo od zdobycia bossa ulicznego ten pasek przesuwa się tak jakby stał w miejscu. W wilkach i nawet 2 tygodnie grania non stop w PVP nie da takiego rezultatu. Im więcej graczy tym mniej forsy do podziału. Jeśli chodzi o orły to one są w tzw. "środku". ;)

    U mnie to wygląda tak...
    Obrazek
    Miałem nadzieję na zdobycie rangi Mafioso w tym miesiącu.. no ale jak powyżej, pasek postępu mi zastygł parę dni temu :placze:
    Ostatnio zmieniony 16 sty 2016, 7:00 przez olosagaris, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Punkty reputacji i rangi

    autor: Siemkins » 16 sty 2016, 9:54

    Z pierwszą połową wywodu mogę się zgodzić, co do drugiej mam zastrzeżenia, tzn spostrzeżenia dobre, ale złe wyciągnięte wnioski. Każda frakcja ma układ piramidy - im niższa ranga, tym bliżej podstawy, fundamentów piramidy. Wśród 1000 aktywnych krokodyli (załóżmy, że to 100% populacji frakcji) będzie tak samo trudno wbijać rangi, jak będąc w wilkach gdzie co prawda jest 20 tyś graczy, ale 1000 aktywnych. Szybko "wypada" się z najniższego poziomu i awansuje się wyżej.
    Wszystko zależy od ilości osób aspirujących do wyższej rangi w danej frakcji. Oczywiście im większa ich liczba (wszystkich osób), tym większa szansa, że wśród nich znajdzie się więcej zainteresowanych. Moim zdaniem nie ma zdefiniowanej puli kasy do podziału, chyba coś przegapiłem i czegoś nie wiem. Tam gdzie mniej ludzików, tam większa szansa, aby szybciej awansować w rangach, ale nie będą dostawać więcej kasy względem innej, liczniejszej frakcji.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1634
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony/niebieski/żółty
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1591
    Otrzymanych polubień: 874

    Punkty reputacji i rangi

    autor: olosagaris » 16 sty 2016, 10:25

    Moim zdaniem, miejsce jakie zajmuje dana frakcja zależy od liczby graczy. Nie ważne czy są nieaktywni czy nie wychodzą z pvp. Biorąc pod uwagę fakt, że z automatu przypisuje się nam frakcje wilków to ona jest najliczniejsza. Ciemnota większości graczy nie zna granic stąd ta liczebność się za bardzo nie zmienia. Dla każdej rangi jest ustalona dana kwota dniówki,dla każdej frakcji taka sama. Dokładna zaś zależy od % pozyskanych z ukończonych nagród. I to, że im wyżej w szeregu to wiem, że nieco trudniej o to wszystko.

    Skoro mój pasek postępu zastygł to w takim razie mam do czynienia ze 100% liczbą aktywnych graczy. Co mnie nie cieszy. Nie wychodzę z pvp. Nawet teraz tam jestem.... :-P Zobaczymy jak to wyjdzie, zostało jeszcze 15 dni.

    Spotkałem się również z pewną inna rzeczą, a propo w temacie. Na granicy dwóch rang odpuściłem pvp na 2-3 dni - no bo ile można. Moja ranga spadła z bossa ulicznego do porucznika. Nie wiem czy to miało związek z błędami jakie miały wtedy miejsce (m.in. forsa z frakcji za każdym uruchomieniem gry).. czy jakiś nowy system wprowadzili, przez który mój niebieski pasek jakby faktycznie "zastygł". Jakby w danej wyższej randze była ograniczona liczba miejsc. Co do najwyższej rangi to nie wiem jak to wygląda, jeszcze się nie spotkałem z graczem, który miałby, ów, ten poziom.

    olo

    ps: gdy się nie ogarnia rzeczywistości to tym bardziej wnioski są do d*py. Jeśli w ogóle jakieś miałem w poprzednim poście ;)
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Punkty reputacji i rangi

    autor: Siemkins » 16 sty 2016, 13:15

    olosagaris pisze:Moim zdaniem, miejsce jakie zajmuje dana frakcja zależy od liczby graczy.

    No właśnie nie. A raczej nie do końca. Przyjmijmy taki scenariusz:

    żaden gracz, bez względu na frakcję, nie bierze udziału w żadnej aktywności, która skutkuje dodaniem pkt reputacji. Każdy ma najniższą rangę i logicznym jest, że frakcja, w której znajduje się najwięcej graczy zwycięży. Zgodzisz się?

    W praktyce taki scenariusz nie ma racji bytu. W praktyce, 1 krokodyl może nastukać w miesiąc tyle punktów, ile zostanie przypisanych np do 10 tyś wilków, którzy nie wykazują żadnej aktywności (poza codziennym logowaniem).

    olosagaris pisze:Skoro mój pasek postępu zastygł to w takim razie mam do czynienia ze 100% liczbą aktywnych graczy.

    Też nie do końca. To znaczy tylko i aż tyle, że znalazłeś się w jakimś % graczy, który obrał taką strategię jak Ty i odpalając grę robi to samo co Ty. Dlatego Ty, jak i zapewne oni, mają wrażenie, że nic się nie zmienia, bo względem siebie Wasze położenie się nie zmienia. Skoro np kolejną rangę ma mieć tylko 5% osób, a ta do której należycie obecnie zawiera 10% najlepszych graczy, z czego 7% cały czas gra i stuka punkty, to nic się nie zmienia, bo dalej jest Was więcej niż 5%. Jak iluś graczy by odpuściło, to cała reszta (te przykładowe 5%) wystarczyłoby, że dodaliby punkty za 1 następny wyścig i przeszliby do kolejnej rangi.

    Oczywiście mechanizmy, o których ja piszę mają miejsce o ile schemat frakcji i punktów frakcji jest dobrze zaplanowany przy grze wolnej od bugów w tym aspekcie, ale za to nie ręczę, bo to TC i tu dzieją się nawet rzeczy niemożliwe.

    Jakby w danej wyższej randze była ograniczona liczba miejsc

    W danej randze nie ma limitu osób (poza najwyższą, która chyba może należeć tylko do 1 osoby) Nie ma w tym sensie, że np 3 najwyższą rangę może mieć 5 tyś graczy, a 2 najlepszą tylko 3 tyś. Tu rozwiązanie jest procentowe: np do 3 rangi awansuje 10% najlepszych graczy, a do 2 najwyższej tylko 1%. Zatem dla wilków, którzy powiedzmy mają 100 tyś graczy, do rangi 3 wchodzi 10 tyś osób, a do 2 tylko 1 tyś. Ale dla krokodyli, których jest w sumie tylko 10 tyś, będzie to odpowiednio 1 tyś graczy dla 3 rangi (10% z 10 tyś), a do 2 najwyższej wjedzie jedynie 100 graczy (1% z 10 tyś).

    Więc 1 tyś wilków ma rangę 2 i tylko 100 krokodyli ma rangę 2 i jeśli chodzi tylko o rangę, to nie ma między nimi różnicy, ale jeśli chodzi o konkurencję wewnątrz frakcji oraz o liczebność, to różnica jest oczywista, ale nie jest odgórnie narzucona.
    Ostatnio zmieniony 16 sty 2016, 13:15 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1634
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony/niebieski/żółty
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1591
    Otrzymanych polubień: 874

    Punkty reputacji i rangi

    autor: olosagaris » 16 sty 2016, 15:42

    Siemkins pisze:
    olosagaris pisze:Moim zdaniem, miejsce jakie zajmuje dana frakcja zależy od liczby graczy.

    No właśnie nie. A raczej nie do końca. Przyjmijmy taki scenariusz:

    żaden gracz, bez względu na frakcję, nie bierze udziału w żadnej aktywności, która skutkuje dodaniem pkt reputacji. Każdy ma najniższą rangę i logicznym jest, że frakcja, w której znajduje się najwięcej graczy zwycięży. Zgodzisz się?


    "Moim zdaniem, miejsce jakie zajmuje dana frakcja zależy od liczby graczy. Nie ważne czy są nieaktywni czy nie wychodzą z pvp. Biorąc pod uwagę fakt, że z automatu przypisuje się nam frakcje wilków to ona jest najliczniejsza."

    Siemkins pisze:W praktyce taki scenariusz nie ma racji bytu. W praktyce, 1 krokodyl może nastukać w miesiąc tyle punktów, ile zostanie przypisanych np do 10 tyś wilków, którzy nie wykazują żadnej aktywności (poza codziennym logowaniem).


    - to jest już sprzeczne z samymi założeniami gry, które widać na pierwszy rzut oka. Pkt reputacji są naliczane tylko dla graczy, którzy są aktywni (nie licząc logowania).To łupy są dzielone po równo w zależności od rangi. Teraz nie pamiętam dokładnie ile bo od dawna "nic nie robiłem", ale każdy nieaktywny (nie licząc logowania) dostaje dzienną dawkę bodajże 1000B bez względu czy ma 0 pkt rep. czy 2 pkt. rep.
    Siemkins pisze:
    olosagaris pisze:Skoro mój pasek postępu zastygł to w takim razie mam do czynienia ze 100% liczbą aktywnych graczy.

    Też nie do końca. To znaczy tylko i aż tyle, że znalazłeś się w jakimś % graczy, który obrał taką strategię jak Ty i odpalając grę robi to samo co Ty. Dlatego Ty, jak i zapewne oni, mają wrażenie, że nic się nie zmienia, bo względem siebie Wasze położenie się nie zmienia. Skoro np kolejną rangę ma mieć tylko 5% osób, a ta do której należycie obecnie zawiera 10% najlepszych graczy, z czego 7% cały czas gra i stuka punkty, to nic się nie zmienia, bo dalej jest Was więcej niż 5%. Jak iluś graczy by odpuściło, to cała reszta (te przykładowe 5%) wystarczyłoby, że dodaliby punkty za 1 następny wyścig i przeszliby do kolejnej rangi.


    Ten jakiś % graczy w obecnej randze musi zawierać się w 100% bez względu na to ile % z nas może się znaleźć w kolejnej. Gdyby to był jakiś % z nas w obecnej a nie 100% to nie było by wrażenia "zastygnięcia". Wszystko wszystkich lub jak jeden odpuści to pozostały X% graczy powinien odczuć wzrost postępu względem tego jednego jeżeli mamy do czynienia z.."Na granicy dwóch rang odpuściłem pvp na 2-3 dni - no bo ile można. Moja ranga spadła z bossa ulicznego do porucznika." - lecz zakładam, że to był przysłowiowy bug bo pierwszy i jedyny raz się z tym spotkałem. Ponadto przyznawane pkt reputacji nie są stałe za każdy wyścig rozegrany w pvp co daje pewną dozę abstrakcyjności oraz próby dociekania, że w danej randze musi być "ten" właśnie procent są niesłuszne. Nie dzielę 100% na wszystkie rangi tylko pisałem wcześniej o 100% danej rangi.
    Siemkins pisze:Oczywiście mechanizmy, o których ja piszę mają miejsce o ile schemat frakcji i punktów frakcji jest dobrze zaplanowany przy grze wolnej od bugów w tym aspekcie, ale za to nie ręczę, bo to TC i tu dzieją się nawet rzeczy niemożliwe.
    Otóż to :P
    Siemkins pisze:
    olosagaris pisze:Jakby w danej wyższej randze była ograniczona liczba miejsc

    W danej randze nie ma limitu osób (poza najwyższą, która chyba może należeć tylko do 1 osoby) Nie ma w tym sensie, że np 3 najwyższą rangę może mieć 5 tyś graczy, a 2 najlepszą tylko 3 tyś. Tu rozwiązanie jest procentowe: np do 3 rangi awansuje 10% najlepszych graczy, a do 2 najwyższej tylko 1%. Zatem dla wilków, którzy powiedzmy mają 100 tyś graczy, do rangi 3 wchodzi 10 tyś osób, a do 2 tylko 1 tyś. Ale dla krokodyli, których jest w sumie tylko 10 tyś, będzie to odpowiednio 1 tyś graczy dla 3 rangi (10% z 10 tyś), a do 2 najwyższej wjedzie jedynie 100 graczy (1% z 10 tyś).

    Więc 1 tyś wilków ma rangę 2 i tylko 100 krokodyli ma rangę 2 i jeśli chodzi tylko o rangę, to nie ma między nimi różnicy, ale jeśli chodzi o konkurencję wewnątrz frakcji oraz o liczebność, to różnica jest oczywista, ale nie jest odgórnie narzucona.


    To zauważyłem już wcześniej.
    Ostatnio zmieniony 16 sty 2016, 15:42 przez olosagaris, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Punkty reputacji i rangi

    autor: Siemkins » 16 sty 2016, 18:17

    Ja już jaśniej nie napiszę. Musisz czytać mój post do skutku :-)
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1634
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony/niebieski/żółty
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1591
    Otrzymanych polubień: 874

    Punkty reputacji i rangi

    autor: olosagaris » 02 sie 2016, 0:15

    To prawie niewykonalne - ogarnięcie rangi Mafioso. Dziś spędziłem ok. 6h na jeździe, ~1700 km i tak to się prezentuje..
    Obrazek

    Dodać mogę, że jadąc w poprzednim wyścigu, ~1200 PR ranga mi opadła z M - (Mafioso) przed całe słowo, a po kolejnym jak na zdjęciu - to widać.

    Jutro spróbuję zamknąć pasek ...
    :think:
    Ostatnio zmieniony 02 sie 2016, 0:15 przez olosagaris, łącznie zmieniany 2 razy.
Odpowiedz Posty: 12 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Przejdź do