olosagaris pisze:Moim zdaniem, miejsce jakie zajmuje dana frakcja zależy od liczby graczy.
olosagaris pisze:Skoro mój pasek postępu zastygł to w takim razie mam do czynienia ze 100% liczbą aktywnych graczy.
Jakby w danej wyższej randze była ograniczona liczba miejsc
Siemkins pisze:olosagaris pisze:Moim zdaniem, miejsce jakie zajmuje dana frakcja zależy od liczby graczy.
No właśnie nie. A raczej nie do końca. Przyjmijmy taki scenariusz:
żaden gracz, bez względu na frakcję, nie bierze udziału w żadnej aktywności, która skutkuje dodaniem pkt reputacji. Każdy ma najniższą rangę i logicznym jest, że frakcja, w której znajduje się najwięcej graczy zwycięży. Zgodzisz się?
Siemkins pisze:W praktyce taki scenariusz nie ma racji bytu. W praktyce, 1 krokodyl może nastukać w miesiąc tyle punktów, ile zostanie przypisanych np do 10 tyś wilków, którzy nie wykazują żadnej aktywności (poza codziennym logowaniem).
Siemkins pisze:olosagaris pisze:Skoro mój pasek postępu zastygł to w takim razie mam do czynienia ze 100% liczbą aktywnych graczy.
Też nie do końca. To znaczy tylko i aż tyle, że znalazłeś się w jakimś % graczy, który obrał taką strategię jak Ty i odpalając grę robi to samo co Ty. Dlatego Ty, jak i zapewne oni, mają wrażenie, że nic się nie zmienia, bo względem siebie Wasze położenie się nie zmienia. Skoro np kolejną rangę ma mieć tylko 5% osób, a ta do której należycie obecnie zawiera 10% najlepszych graczy, z czego 7% cały czas gra i stuka punkty, to nic się nie zmienia, bo dalej jest Was więcej niż 5%. Jak iluś graczy by odpuściło, to cała reszta (te przykładowe 5%) wystarczyłoby, że dodaliby punkty za 1 następny wyścig i przeszliby do kolejnej rangi.
Otóż toSiemkins pisze:Oczywiście mechanizmy, o których ja piszę mają miejsce o ile schemat frakcji i punktów frakcji jest dobrze zaplanowany przy grze wolnej od bugów w tym aspekcie, ale za to nie ręczę, bo to TC i tu dzieją się nawet rzeczy niemożliwe.
Siemkins pisze:olosagaris pisze:Jakby w danej wyższej randze była ograniczona liczba miejsc
W danej randze nie ma limitu osób (poza najwyższą, która chyba może należeć tylko do 1 osoby) Nie ma w tym sensie, że np 3 najwyższą rangę może mieć 5 tyś graczy, a 2 najlepszą tylko 3 tyś. Tu rozwiązanie jest procentowe: np do 3 rangi awansuje 10% najlepszych graczy, a do 2 najwyższej tylko 1%. Zatem dla wilków, którzy powiedzmy mają 100 tyś graczy, do rangi 3 wchodzi 10 tyś osób, a do 2 tylko 1 tyś. Ale dla krokodyli, których jest w sumie tylko 10 tyś, będzie to odpowiednio 1 tyś graczy dla 3 rangi (10% z 10 tyś), a do 2 najwyższej wjedzie jedynie 100 graczy (1% z 10 tyś).
Więc 1 tyś wilków ma rangę 2 i tylko 100 krokodyli ma rangę 2 i jeśli chodzi tylko o rangę, to nie ma między nimi różnicy, ale jeśli chodzi o konkurencję wewnątrz frakcji oraz o liczebność, to różnica jest oczywista, ale nie jest odgórnie narzucona.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Copyright © Drivecenter - Centrum TDU i samochodowych gier MMO. All Rights Reserved. Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited.