Co do LMP1 to będzie dość ciasno patrząc po tym, jak Audi radzi sobie w innych warunkach od Porsche. W pierwszej sesji treningowej to właśnie Porsche radziło sobie lepiej, natomiast w drugiej sytuacja wyglądała odwrotnie. Ciekawi mnie jak Toyota sobie poradzi z taką konkurencją.
@Ferrari dla mnie też klasa dawna GT2 i GT3 była od zawsze ciekawsza. W klasie Pro najbardziej liczę na nowe Ferrari 488 GTE o numerze #71. Patrząc po wynikach z poprzednich dwóch wyścigów FIA WEC (do którego to cyklu należy 24H Le Mans), gdzie zgarnęła 2 razy PP oraz zwycięstwo w swojej klasie, można się spodziewać naprawdę wysokiego tempa. Pytanie czy Fordy "ekobjusty" wytrzymają morderczą walkę
.
Za to w klasie Amatorskiej też może być gorąco pomiędzy Astonem #98, a Ferrari #83, bo dzieli ich tylko jeden punkt przewagi na rzecz właśnie Astona.
Swoją drogą macie jakieś propozycje na jakieś ciekawe przekąski, przegryzki i jakieś słabe, ale smaczne drinki
?