Odpowiedz Posty: 359
Formuła 1
  • Awatar użytkownika
    Maxellero
    Posty: 679
    Rejestracja: 27 lip 2013, 15:46
    Reputacja: 2
    Imię: Łukasz
    Hobby: Simracing
    Samochód: FIAT Punto II 1.2 16V HLX
    Lokalizacja: okolice Cz-wy
    Polubił: 888
    Otrzymanych polubień: 503

    Formuła 1

    autor: Maxellero » 15 lut 2017, 15:23

    Tak powinna wyglądać walka o pozycję ;)
    The most incredible and remarkable race battle - Audi Vs Porsche
    phpBB [media]

    Audi and Porsche, duel for Lead, amazing!
    phpBB [media]

    Audi and Porsche, duel for Lead, amazing!
    phpBB [media]


    Widzę tylko jeden problem - w F1 kierowcy boją się walczyć w taki sposób, ponieważ każdy, troszkę niebezpieczniejszy manewr jest od razu karany przez przewrażliwioną grupkę poddziadziałych "sędziów".
    Ostatnio zmieniony 15 lut 2017, 15:23 przez Maxellero, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • adamsky73

    Formuła 1

    autor: adamsky73 » 15 lut 2017, 15:36

    Tak jak wspominałem, wszystko fajnie ale sprawdza się to przy większych autach, na dodatek z zabudowanymi kołami i kokpitem. Przecież w F1 sam opór aerodynamiczny tak szerokiej powierzchni niezabudowanych opon powoduje że gdy wychylisz się z cienia auta przed tobą to tracisz jakąkolwiek przewagę szybkości ;-) I pokazujesz hybrydy w których poziom naładowania akumulatorów ma większy wpływ na osiągi niż DRS w F1, na dodatek w długodystansówkach w których ważniejsze jest wolniejsze zużywanie klocków i paliwa niż prawdziwe osiągi na prostej :-D
    W sumie wiem o co Wam chodzi, ale takich szaleńców i ryzykantów jak Kubica niestety nigdy nie było za wiele w F1, a zespoły też nie są skłonne pozwalać kierowcom na za wiele ryzyka, szczególnie po połowie sezonu gdy coraz bardziej widać kto ma szansę na sukces. Lepiej dojechać na 5 miejscu i bezpiecznie dowieźć punkty niż się rozwalić o bandę w walce o potencjalne czwarte. Takie życie, takie czasy, taki marketing.
    A kierowcy zarabiający miliony i będący gwiazdami i celebrytami nie będą ryzykowali życia żeby pokazać jacy są macho. Dla nich największe ryzyko to żeby guma nie pękła bzykając kolejne modelki
  • Awatar użytkownika
    Maxellero
    Posty: 679
    Rejestracja: 27 lip 2013, 15:46
    Reputacja: 2
    Imię: Łukasz
    Hobby: Simracing
    Samochód: FIAT Punto II 1.2 16V HLX
    Lokalizacja: okolice Cz-wy
    Polubił: 888
    Otrzymanych polubień: 503

    Formuła 1

    autor: Maxellero » 15 lut 2017, 16:09

    adamsky73 pisze:Tak jak wspominałem, wszystko fajnie ale sprawdza się to przy większych autach, na dodatek z zabudowanymi kołami i kokpitem. Przecież w F1 sam opór aerodynamiczny tak szerokiej powierzchni niezabudowanych opon powoduje że gdy wychylisz się z cienia auta przed tobą to tracisz jakąkolwiek przewagę szybkości ;-)

    Nikt nie każe walczyć na prostej, walka w open wheel w większości sprowadza się do przyczajenia za drugim autem na prostej i wyskoczeniu na wewnętrzną na dohamowaniu. Chodzi mi bardziej o bezpośrednią walkę w zakrętach, kombinowanie, staranie się przechytrzyć przeciwnika, a nie jak teraz "odpalę DRS i mam spokój".
    I pokazujesz hybrydy w których poziom naładowania akumulatorów ma większy wpływ na osiągi niż DRS w F1, na dodatek w długodystansówkach w których ważniejsze jest wolniejsze zużywanie klocków i paliwa niż prawdziwe osiągi na prostej :-D

    Tak to było kilka lat temu, teraz jest "inżynierowie zajmą się zużyciem, ty masz zapi*rdalać jak poparzony" :D Sami kierowcy mówią że to już nie są wyścigi endurance, tylko 6-godzinne sprinty. Oszczędzanie sprowadza się może do lekkiego odjęcia gazu pod koniec prostej.
    A kierowcy zarabiający miliony i będący gwiazdami i celebrytami nie będą ryzykowali życia żeby pokazać jacy są macho. Dla nich największe ryzyko to żeby guma nie pękła bzykając kolejne modelki

    No niestety dzisiejsi kierowcy to w większości synowie bogatych tatusiów, jedynie Verstappen pokazuje pazur, ale co to dało? Jego flagowy defensywny manewr został zabroniony, bo był "zbyt niebezpieczny". Z takim podejściem do tematu za niedługo oglądanie snookera będzie ciekawsze :D Ach, gdzie te czasy kiedy Schumacher próbował kończyć wyścig na 3 kołach...

    No i jest jeszcze jeden powód dlaczego F1 używa DRS - ponieważ szanowny pan Hermann Tilke "projektuje" tory w taki sposób że inaczej wyprzedzać się nie da.
    Ostatnio zmieniony 15 lut 2017, 16:09 przez Maxellero, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Formuła 1

    autor: Prince-Matt » 17 lut 2017, 4:22

    @ adamsky, w dupie mam te argumenty na temat tego czego teamy chcą, jaka polityka w F1 albo jakie ryzyka. Na torze ma być walka a nie czajenie się kto pierwszy zrobi błąd albo podskoczy, sprzeciwi się teamie albo dostanie penalty. I bezpieczenstwo też mam gdzieś. Za tyle pieniędzy to oni powinni w każdym wyścigu ryzykować życie.
    F1 się ośmieszyła i ośmiesza dalej.

    A tyle w temacie co da się robić w open wheelach (drugi filmik miazga):

    2016 IndyCar Series Barber GP Pagenaud Vs Rahal [Crazy Finish]
    phpBB [media]


    Sao Paulo Indy 2013 - Epic Finish - IZOD IndyCar 2013
    phpBB [media]


    Lando Norris vs Max Defourny - Eurocup FR2.0, Red Bull Ring '16
    phpBB [media]


    żeby było śmiesznie - aktualnie kierowcy F1:

    Formula Renault 2.0 Eurocup 2008 - Ricciardo vs Bottas, last lap
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, 4:22 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • adamsky73

    Formuła 1

    autor: adamsky73 » 22 lut 2017, 12:00

    Mimo marudzenia co niektórych, świat F1 kręci się dalej. Kolejne zespoły prezentują nowe bolidy. Mi się tam podobają, wyglądają na agresywne i bardzo zaawansowane aerodynamicznie.

    Williams
    Obrazek

    Sauber
    Obrazek

    Renault
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 22 lut 2017, 12:00 przez adamsky73, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Danmcrea
    Posty: 871
    Rejestracja: 12 lis 2011, 10:58
    Reputacja: 8
    Imię: Daniel
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Bełchatów
    Polubił: 63
    Otrzymanych polubień: 201

    Formuła 1

    autor: Danmcrea » 22 lut 2017, 17:03

    Obrazek

    No nie powiem, jak zobaczyłem ten tył to sobie pomyślałem "o skur.." xd. Mam nadzieje, że nie tylko bolidy będą wyglądać ale i same wyścigi też ;d
    Ostatnio zmieniony 22 lut 2017, 17:03 przez Danmcrea, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Maxellero
    Posty: 679
    Rejestracja: 27 lip 2013, 15:46
    Reputacja: 2
    Imię: Łukasz
    Hobby: Simracing
    Samochód: FIAT Punto II 1.2 16V HLX
    Lokalizacja: okolice Cz-wy
    Polubił: 888
    Otrzymanych polubień: 503

    Formuła 1

    autor: Maxellero » 22 lut 2017, 18:20

    Ech, Force India to obok Haasa jedyne zespoły od których oczekiwałem efektu wow. No cóż, tu się zawiodłem :/
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 22 lut 2017, 18:20 przez Maxellero, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    szoko
    Posty: 316
    Rejestracja: 18 sty 2013, 19:58
    Reputacja: 0
    Imię: Karol
    Samochód: AR 166 FL 3.2 V6
    Nick w TDU: szokoPL
    Nick w TDU2: szokoPL
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 486
    Otrzymanych polubień: 172

    Formuła 1

    autor: szoko » 22 lut 2017, 18:48

    Danmcrea pisze:Obrazek

    No nie powiem, jak zobaczyłem ten tył to sobie pomyślałem "o skur.." xd. Mam nadzieje, że nie tylko bolidy będą wyglądać ale i same wyścigi też ;d


    Porównanie zadków robi wrażenie. Mam wielką nadzieję, że F1 w tym sezonie pokaże pazur :-)
    Ostatnio zmieniony 22 lut 2017, 18:48 przez szoko, łącznie zmieniany 2 razy.
  • adamsky73

    Formuła 1

    autor: adamsky73 » 28 lut 2017, 13:17

    No i w końcu doczekaliśmy się przedsezonowych testów nowych bolidów!
    Wczoraj był zapracowany dzień dla wszystkich zespołów, ale szczególnie dużo okrążeń zrobili kierowcy Mercedesa, Ferrari i Williamsa. Oczywiście związane jest to z tym, że w innych zespołach nie obyło się bez problemów. Ale w końcu po to są testy.
    Patrząc na tabelę z wynikami nie mogę się oprzeć wrażeniu że niewiele się zmieniło w stawce. Jak zwykle rządzi Hamilton, ale dwa kolejne zespoły są bliziutko.
    Obrazek
    Na razie inżynierowie chyba nie są w stanie wykorzystać potencjału nowych bolidów, albo wszyscy grzecznie ukrywają potencjał, bo czas okrążenia Mecedesa jest faktycznie świetny a dziś został poprawiony na 1m 20.983s), ale raptem 4 lata temu podczas kwalifikacji Nico zrobił lepszy (1m 20.718s). Z drugiej strony nie wiadomo czy celem Hamiltona na te testy był najszybszy czas.
    Niewątpliwie smutną wiadomością był słaby start Mclarena. Jak określił toi Alonso był on "daleki od ideału". Już pierwszego dnia zawiodło smarowanie silnika i dziś bolid McLarena jeździ z nowym silnikiem. Dziś prowadzi go Vandoorne. Zobaczymy czy poprawią czasy, a przede wszystkim czy silnik Hondy wytrzyma chociaż z godzinę bez awarii :wtf:

    Na pewno pozytywną wiadomością jest to, że bolidy są faktycznie głośniejsze niż w poprzednim sezonie.

    Z ciekawostek - moda na 2017 - "antenki":
    Obrazek

    Edit:
    Oto nowa "kierowczyni" Saubera. Takie zmiany w F1 to mi się podobają :D
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 13:17 przez adamsky73, łącznie zmieniany 2 razy.
  • adamsky73

    Formuła 1

    autor: adamsky73 » 28 lut 2017, 20:14

    Drugi dzień testów również zakończony. Tym razem tabela przedstawia się następująco:
    Obrazek

    Wygląda jednak na to, że dominacja Mercedesa nie musi być wcale taka pewna, tym bardziej że Kimi najlepszy czas miał na oponach miękkich, a Lewis na supermiękkich.
    Stroll rozwalił Williamsa, a ponieważ zespół nie miał części zapasowych :wtf: to zakończyli testy.
    Nowy silnik w McLarenie znowu dał d... i Vandoorne wyjechał dopiero pod koniec dnia na swoje okrążenia. Jak widać, delikatnie mówiąc, rewelacji brak.
    Póki co niezawodność Mercedesa i Ferrari wydaje się zdecydowanie ponadprzeciętna.
    Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 20:14 przez adamsky73, łącznie zmieniany 2 razy.
  • adamsky73

    Formuła 1

    autor: adamsky73 » 01 mar 2017, 14:34

    Stęskniliście się za wiadomościami z F1? Nie wątpię :-D

    Otóż chciałem poinformować że na porannej sesji trzeciego dnia testów Valtteri Bottas wykręcił czas 1m 19.838s co jest najszybszym okrążeniem uzyskanym kiedykolwiek w Barcelonie od czasu zmiany layoutu w 2007 r. Pirelli twierdzi że oczekują do końca testów przedsezonowych pobicia czasu 1.18. Więc czekamy na dalszy progres :-D

    U mnie już abonament na na eleven sport na cały sezon F1 w playerze zamówiony w związku z czym jestem gotów na rozpoczęcie sezonu :szalony:

    Edit:

    Obrazek
    Bottas zszedł po południu do 1:19:705, a do klubu "poniżej 1:20" dołączył tylko Vettel z czasem o ćwierć sekundy gorszym.
    Red Bull walczy z awariami, Stroll w końcu przejechał 98 okrażeń, na koniec oczywiście znowu rozwalając auto i dając ponownie pracę mechanikom którzy muszą je przygotować na jutro dla Massy. Renault także w końcu robi jakieś okrążenia co po kiepskich poprzednich dniach stanowi progres. Sauber wprawdzie bardzo szybki nie jest ale zaliczyli sporo okrążeń bez większych problemów. Na supersoftach jeździli dziś tylko Bottas i Alonso, ale niestety rezultaty Hiszpana zdecydowanie odstają od Fina. Cóż, wygląda na to że to będzie kolejny świetny sezon McLarena i Hondy...
    Ostatnio zmieniony 01 mar 2017, 14:34 przez adamsky73, łącznie zmieniany 2 razy.
  • adamsky73

    Formuła 1

    autor: adamsky73 » 02 mar 2017, 14:33

    Dzisiaj w Barcelonie nie przewiduje się kolejnych rekordów. Już w nocy chłopaki zaczęli jeździć po torze 6 cysternami z wodą, później poprawili od 6 rano no i wszyscy bawią się w symulowanie mokrego toru.
    Po przejechaniu ponad 1000 km testowych, zepsuła się elektryka w McLarenie i Hamilton już nie pojeździ, bo poranną sesję auto stało w naprawie. Teraz jest już OK i śmiga Bottas, ale ciekawe czy po jeżdżeniu po mokrym torze auto nie zardzewieje. W końcu to Mercedes :-D
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Formuła 1

    autor: Blazo » 02 mar 2017, 18:39

    Czyli będzie można przez najbliższy sezon liczyć na Twoje relacje z wyścigów :D ?

    Obrazek

  • adamsky73

    Formuła 1

    autor: adamsky73 » 02 mar 2017, 19:21

    Będę się starał dostarczać informacji z pierwszej ręki ;-)
  • adamsky73

    Formuła 1

    autor: adamsky73 » 15 kwie 2017, 17:45

    Niestety praca, szkoła i inne katastrofy nie pozwalają mi spędzać dużo czasu na pisaniu na forum, więc moje obiecane informacje live o F1 niestety póki co nie nastąpią.
    Z ogólnych informacji:
    - jest dużo ciekawiej niż było bo Mercedes i Ferrari walczą łeb w łeb, a RedBull ma w perspektywie dołączenie do tej grupy,
    - wyprzedzanie nawet przy użyciu DRS w tym sezonie póki co jest prawie niemożliwe

    W mojej prywatnej opinii Honda powinna być wykluczona dożywotnio z F1 bo najpierw spierdzielili całą karierę Buttona który przez większą część czasu nie dojeżdżał do mety w ich bolidach, a teraz spierdzielają do końca karierę Alonso, który np. w ostatnim wyścigu już jechał na 6 miejscu i musiał zakończyć z powodu zepsutego bolidu. Wyobraźcie sobie że technologie użyte w nowym silniku Honda testowała na jednostce jednocylindrowej i byli zachwyceni, a jak już zbudowali finalny silnik to rozpada się on od wibracji. Nie przypominam sobie takiej żenady w F1 od wielu sezonów. :mur:
    Jest tak dobrze że Alonso już zapowiedział że odpuści GP Monako i pojedzie w Indy 500. Na jego miejsce wróci "z emerytury" na jeden wyścig Jenson Button. Nie napracuje się za bardzo bo pewnie silnik się rozpadnie po paru okrążeniach...
Odpowiedz Posty: 359

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Przejdź do