Kod: Zaznacz cały
Wrzuciłem do google tłumacza - idzie zrozumieć o co chodzi więc nie chciało mi się poprawiać.
Marco - przedstawiciel włoskiego studia Kunos Simulazioni, które teraz rozwija się doskonałą Assetto Corsa. Na zaletach tego autosimulator powiemy innym razem, ale to, co jest niezwykłe Kunos Simulazioni - Marco doskonale wytłumaczyć.
1) Dla mnie, indie gry - jest to projekt finansowany przez siebie (własna - nie oznacza przy użyciu kraudfandinga): nie ważne, dziesięć czy dwadzieścia osób, pracujemy nad tym. To może być gra na telefon komórkowy przez jednego człowieka, czy coś Assetto Corsa, pracuje na kilkunastu ludzi szalonych (i jednej kobiety). "Niezależne" oznacza, że deweloper zdecyduje co, jak i gdzie. Bez interwencji wydawcy, depozytariuszem i podobnych osób. Nawet jeśli w końcu decyduje się na dystrybucję jego grę, przy wsparciu wydawcy.
2) Te gry są oryginalne i niepowtarzalne. Nigdy nie grałem w podróży, ale wydaje mi się, że jest to więcej o wrażeniach, a nie o grze. Prędzej czy później, chcę spróbować Valiant Serca: wydaje mi się bardzo atrakcyjna. Nie znam szczegółów rozwoju tych gier, ale wydaje mi się, że te produkty są bardzo podobne do samodzielnego rozwoju w zakresie oryginalności.
3) Myślę, że to zależy od wydawcy i warunkami umowy podpisanej przez dewelopera. Wysyłka * normalny * deweloper ma uzasadnione pragnienie, aby zarobić pieniądze. Ale chce to zrobić, robi to, co kocha, czy podoba mu się projekt i nie uważa go wyłącznie jako maszynę do robienia pieniędzy, on wykorzystuje szansę zrobić coś dobrego. Czasami deweloper kocha jego "stworzenie", nawet jeśli nie przyniesie mu dużo pieniędzy, ale on uważa, że dobra robota, zrobiłem wszystko co mogłem. I gra kocha. Pomimo opinii ludzi na całym. Wydawca - firma założona, aby zarabiać pieniądze. I nie ma nic złego. Ale to musi zarabiać pieniądze, a czasem trzeba dokonać zmiany w istocie gry, jeśli wydawca nie wierzy w jego sukces, a deweloper pozwala interweniować. W każdym przypadku, gdy w tym czasie nie jest konieczne.
4) Mamy opracowane oprogramowanie i technologie wykorzystywane w obu rekreacyjnych i profesjonalnych programów. Ferrari używa naszego oprogramowania do zastosowań wewnętrznych, jak również Dallara Automobili (IndyCar) oraz innych firm. Od samego początku naszej pracy finansowane własnego rozwoju. A kiedy zaczęliśmy licencjonować swoją technologię do przemysłu motoryzacyjnego, zamiast kupować Porsche i Ferrari dla siebie, zainwestowaliśmy wszystkie wpływy na rozwój Assetto Corsa. Tak, tak, wierzę naszą indie firmę firmy. Kiedy w 2011 roku, zastanawiamy się nad Assetto Corsa, nie możemy sobie wyobrazić, że teraz poziom osiągnięty. Jeśli mówimy o treści i jej jakości. Zazwyczaj zespół rozwój podobnych produktów musi zawierać minimum 30 do 40 osób. A my jesteśmy tylko piętnaście, i aż do zeszłego roku mieliśmy w sumie dwanaście. Mieliśmy szczęście, aby zbudować zespół zmotywowanych ludzi, którzy koncentrują się na produkcie, a nie na samą myśl, aby mu więcej pieniędzy. Gracze czują ją i nagrodzić nas. Jest to idealny związek.Najważniejsze - aby mogło być prawdziwe, aby to, co robisz, nigdy nie poddawaj się, jeśli coś pójdzie nie tak, ale też nie jest szczególnie burzliwy delektować sukces.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
Copyright © Drivecenter - Centrum TDU i samochodowych gier MMO. All Rights Reserved. Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited.