Odpowiedz Posty: 257
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
Ogólnie o grze
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Ogólnie o grze

    autor: Prince-Matt » 09 lis 2012, 16:12

    GRAND THEFT AUTO V

    Obrazek

    Obrazek



    "Rok – tyle mniej więcej minęło od zapowiedzi gry Grand Theft Auto V i publikacji jej pierwszego zwiastuna."
    Zwiastun:
    phpBB [media]


    "Tyle też przyszło nam czekać na jakiekolwiek konkretne informacje na temat jednej z najbardziej oczekiwanych gier wszech czasów. Nareszcie są! Czego się dowiedzieliśmy?"

    Wszystkie informacje skopiowałem krótko żebyśmy to mieli tu:

    Najważniejsze informacje prezentujemy poniżej, standardowo w punktach:

    "
    - dostępne w grze miasto Los Santos - wzorowane na Los Angeles - ma być większe niż światy San Andreas, GTA IV i Red Dead Redemption razem wzięte (przejechanie z jednego krańca miasta na drugi samochodem zajmie około 30 minut). Pojawią się lokacje podwodne, które będzie można eksplorować z pomocą sprzętu do nurkowania. Do tego możemy liczyć na bazę wojskową, przedmieścia, pustynię, górę Mt. Chiliad oraz region wzorowany na wybrzeżu ryftowym Salton Sea;
    -Nie będzie możliwości kupowania mieszkań, ale twórcy obiecują, że zastosowany w grze system ekonomii da graczom wiele rzeczy, na które będą mogli wydać pieniądze - zarówno na początku gry, jak i po jej ukończeniu.
    -w GTA V pojawi się trzech bohaterów, trzy grywalne postacie – faceci o imionach Michael, Trevor i Franklin. Każdy z nich dysponować będzie nieco innym zestawem umiejętności, wygląd każdego z nich będzie też można w pewien sposób indywidualizować (jednak najpewniej sprowadzi się to przede wszystkim do ubioru, na pewno nie będzie znanego z GTA: San Andreas systemu zmieniającego cechy fizyczne postaci, np. pogrubiającego bohaterów, gdy dużo jedzą).
    -ważną częścią fabuły będą napady, w tym skoki na banki. Twórcy dostrzegli że graczom podobały się pojedyncze misje tego typu pojawiające się w poprzednich odsłonach, więc teraz będzie ich więcej, dużo bardziej rozbudowanych
    -Michael (to on był narratorem z pierwszego zwiastuna, który przypominamy poniżej) jest byłym złodziejem napadającym na banki. Teraz jest na emeryturze, po pójściu na współpracę z policją. Objęty programem ochrony świadków żyje w luksusie, ale nie jest szczęśliwy – nienawidzi swojej żony Amandy (która wydaje jego pieniądze) i nie rozumie swoich dwóch młodocianych synów, Tracy’ego i Jimmy’ego. Jako że kończą mi się pieniądze, postanawia powrócić do swojego dawnego zajęcia. Relacje między nim, a jego żoną (i szerzej – rodziną), mają przypominać to, co znamy z serialu Sopranos.
    -Trevor to były pilot wojskowy, który współpracował z Michaelem w kilku napadach na banki. Teraz jednak się stoczył – zażywa narkotyki, pije, żyje w bałaganie. To "najbardziej kryminalny" z całej trójki bohaterów - człowiek, który dawno temu przeszedł na stronę zła i chaosu i nie zamierza z niej wrócić. Nie liczy się z nikim, z łatwością zabija. Wielokrotnie w czasie gry jego nastawienie będzie przyczyną kłopotów.
    -Franklin to dwudziestoletni mieszkaniec południowej części Lost Santos. Pracuje dla szemranej firmy zajmującej się sprzedażą samochodów - głównie na kredyt, udzielany ludziom, którzy nie mają z czego go spłacić. Franklin jest egzekutorem tych długów. Twórcy chcieli stworzyć postać wyjętą z czasów świetności kalifornijskich gangów, która jednak ma tego pecha, że żyje wtedy, gdy nie mają już one takich wpływów.
    -pomiędzy misjami (a czasami także w trakcie misji) będzie można przełączać się pomiędzy postaciami w dowolnym momencie i wykonywać powiązane z nimi lub wspólne dla całej trójki misje fabularne i poboczne. Co ciekawe, postacie chwilowo niekatywne - czyli niekontrolowane przez gracza - będą sterowane przez AI i zajmą się swoimi zwykłymi, codziennymi sprawami. Dzięki temu nieraz możemy być zaskoczeni sytuacją, w której znajdziemy danego bohatera - a ponieważ to przestępcy, niełatwo wyobrazić sobie, że przełączając się między nimi, nagle trafimy np. w sam środek strzelaniny.
    -zmiany postaci będzie można dokonać również w określonych momentach w trakcie misji. W jednym z opisanych w magazynie zadań Michael i Trevor mają uwolnić pewnego faceta, przesłuchiwanego w jednym z wieżowców - lecą więc na miejsce, lądują na dachu i korzystając z linki z hakiem po ścianie biurowca dostają się (dokładniej - Michael się dostaje) do pomieszczenia z zakładnikiem. W tym momencie gracz może zdecydować, czy chce grać jako Michael i wdać się w bezpośrednią strzelaninę, czy też jako Franklin (zaczajony na dachu sąsiedniego budynku) sprzątnąć przeciwników ze snajperki. Zmiana bohatera odbywa się bardzo płynnie, w bardzo filmowy sposób. W tej samej misji, w czasie późniejszej ucieczki helikopterem, możemy wybrać, czy jako Franklin próbujemy ze snajperki zdjąć pilotów innych śmigłowców, czy jako Michael strzelać z karabinu przez otwarte drzwi maszyny, czy też jako Trevor pilotować helikopter.

    Obrazek

    -osoby, które liczyły na spotkanie głównych bohaterów z San Andreas, zawiodą się. Akcja osadzona jest w zupełnie innym uniwersum – określanym przez twórców jako „GTA HD” – niż tamta, kultowa odsłona cyklu. Jednakże, choć konkretów nie podano, możemy zobaczyć w Los Santos kilka znajomych twarzy z GTA IV i Epizodów;
    -o ile jednak postacie z "ery-PS2" nie powrócą, inne elementy tamtych gier mogą pojawić się w piątce – np. sieć sklepów Ammu-Nation, zajmujących się handlem bronią. Teraz dużo łatwiej niż w GTA IV będzie zaopatrzyć się w broń palną.
    -zmieni się – na lepsze – wiele mechanizmów rozgrywki. Np. auta mają lepiej trzymać się nawierzchni, GTA V ma być produkcją, która spodoba się również fanom gier wyścigowych. Model jazdy został zaprojektowany zupełnie inaczej niż w poprzednich odsłonach serii. W sumie pojawi się więcej środków transportu niż we wszystkich poprzednich częściach – m.in. rowery BMX, górskie, uliczne, terenowe, ciężarówki, helikoptery, samoloty, quady i skutery; Podobnie strzelanie, które "przeszło długą drogę od pierwszych odsłon serii". Według Dana Housera z Rockstara, zmienił się nie tylko sposób działania tego mechanizmu, ale także jego główne fundamenty, przez co rozgrywka wygląda nieco inaczej niż w poprzednich częściach cyklu. Walka wręcz także ma być lepsza niż we wcześniejszych GTA;
    -jednocześnie znacznie zwiększy się interaktywność świata. Będzie można np. podnieść kanister z benzyną, wylać ją na ziemię, tworząc ścieżkę prowadzącą do zaparkowanego samochodu, a następnie podpalić płyn. Pojawi się także możliwość pokazywania różnego rodzaju gestów przechodniom w świecie gry. Jak niełatwo się domyślić grupka agresywnych nastolatków zareaguje na znak "fuck off" inaczej, niż gospodynie domowe na zakupach.
    -seria GTA słynie z wielu pobocznych aktywności dostępnych w wirtualnych miastach. Nie inaczej będzie w piątce – pojawi się duża ilość mini-gier i zadań pobocznych (część z nich przypisana będzie tylko określonym postaciom) w stylu gry w pokera z Red Dead Redemption. Twórcom zależy na ich dużej różnorodności. Wśród mini-gier pojawi się np. golf, triathlon, joga, tenis, jazda na nartach wodnych oraz skoki ze spadochronami.Nie będzie natomiast wątków romansowych, bowiem nie pasują one do charakteru bohaterów;
    -powrócą natomiast przyjaciele, z którymi będzie można utrzymywać różnego rodzaju relacje. Np. Lamar, zwariowany kumpel Franklina, który zawsze pakuje go w kłopoty albo Jimmy, syn Michalea, który jest wiecznie upalonym, wiecznie narzekającym 20-latkiem.
    -ponownie ważnym "narzędziem" gracza będzie telefon, który posłuży do prowadzenia rozmów z przyjaciółmi. Jego funkcje zostaną jednak uproszczone w stosunku do „czwórki”, w przypadku której gracze narzekali, że dzwoniący telefon często przeszkadzał im w rozgrywce
    -w grze nie zabraknie oczywiście przypadkowych mieszkańców miasta Los Santos, którzy tym razem mieli więcej do powiedzenia niż tylko kilka słów. Animacje każdego z nich zostały stworzone za pomocą techniki mo-cap. Jednym z nich jest przypominający Jezusa kapłan, którego spotkał Jimmy Franklin w czasie przejażdżki na Vespuci Beach
    -w grze pojawi się system zarządzający zachowaniem mieszkańców miasta w taki sposób, by tworzyli oni wiarygodny obraz żyjącej metropolii. O odpowiednich porach będą wychodzili podlewać trawniki, opalać się itd., podobny system zarządza ruchem ulicznym, jego intensywnością i rodzajem pojawiających się na ulicach aut.
    -powrócą znane z Red Dead Redemption dynamiczne misje. W trakcie rozgrywki natkniemy się na różne wydarzenia, które mogą przynieść nowe zadania. Np. możemy natrafić na rozbity samochód lub autostopowicza, obok którego warto się zatrzymać i poznać, co ciekawego powie lub zrobi. Z kolei na pustyni możemy natrafić na dwa samochody wokół których na ziemi leżeć będą tajemnicze ciała. Jeśli zechcemy, będziemy mogli zbadać sprawę
    -ścieżka dźwiękowa będzie generowana dynamicznie – intensywność muzyki ma zmieniać się w zależności od toczących się na ekranie wydarzeń (w czasie strzelanin będzie ona mocniejsza)
    -w grze pojawi się tryb multiplayer, ale szczegółów brak.
    -Rockstar wierzy, że GTA V będzie najbardziej innowacyjną grą wszech czasów. Dan Houser uważa, że nowa część koncentruje się na fabule w największym stopniu, co dało się osiągnąć, dzięki wprowadzeniu trzech różnych bohaterów. Jak tłumaczy, poznając historię np. Michaela, automatycznie rozwijamy opowieść Trevora, ale w nieco inny sposób, a osiąganie punktów stycznych obu wątków fabularnych będzie dla graczy „ekscytujące”.
    premiera gry zapowiedziana jest na wiosnę 2013 (są przecieki wskazujące, że może to być 17 maja 2013), jedyne platformy, o których mowa w chwili obecnej to PlayStation 3 i Xbox 360.
    "

    Teraz trzeba czekać na Trailer który wychodzi w środę:
    Obrazek



    Ale zanim Trailer wyjdzie, tu jeszcze taka mała ciekawostka.
    Te zdjęcie pokazuje w jakim detalu, w jakim stylu i z jakimi celami i myślami Rockstar tworzy gry:

    Obrazek

    Edit: Aha no i źródło tego artykułu: http://www.cdaction.pl/news-29688/grand-theft-auto-v-pierwsze-konkretne-informacje.html
    Ostatnio zmieniony 09 lis 2012, 16:12 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 4 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Ogólnie o grze

    autor: Prince-Matt » 09 lis 2012, 16:20

    A teraz się jeszcze wypowiem.

    Wszystkie informacje z artykułu na plus, tylko dynamiczna zmiana postaci na minus. Uważam że to nie dobry pomysł żeby gracz mogą sobie zmieniać postać podczas misji, wszystko się będzie mieszać i obawiam się że gra się stanie za łatwa. Na pewno by było lepiej gdyby była opcja zmiany postaci przed albo po przejściu gry (wtedy by każdy mógł przejść grę 3 razy i zawsze by było inaczej)

    I jeszcze coś do ostatniego zdjęcia reprezentujące detal w grze. Ogólnie jestem pod wrażeniem. Nie zabrakło humoru (iFruit, co pokazuje że Rockstar i GTA olewa licencje marek i aut), nie zabrakło przypomnień z poprzednich części (LoveFist, kto zna GTA to wie o co chodzi), nie zabrakło także zaczepki aktualnego vipa, no a wpracowanie figury Jenette Vasquez z Filmu "Aliens" i jej dopracowany wygląd już w ogóle jest zajebiste !

    Podsumowując mogę tylko powiedzieć: :clap: :clap: :clap: MIAZGA MIAZGA MIAZGA SYSTEMU I WSZYSTKIE INNE GRY SIE CHOWIA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    P.S.: Kto będzie grał ze mną? :mrgreen:
    Ostatnio zmieniony 09 lis 2012, 16:20 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Izek

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Izek » 09 lis 2012, 16:33

    Ja największe obawy mam co do.. optymalizacji. Mam nadzieję, że nie zostanie powtórzony błąd GTA4, które po konwersji z konsoli robiło problemy nawet bardzo mocnym komputerom. Jestem jednak pewien, że ta gra po raz kolejny zaczaruje mnie swoim światem, oferowaną swobodą i klimatem żyjącego miasta - powinna być to pozycja lepsza od "IV", takie SanAndreas w HD.. razy pięć :thumbup:
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Gruszmen » 09 lis 2012, 16:47

    Ja pierdziu! Tu już zwiastuny GTA v a ja nawet w IV nie grałem :razz: Jeśli coś to chyba kupie i zniknę na kilka tyg z TDU.

    PS.
    Przymierzam sie do kupna trylogii GTA na 1 płycie ( później VC, SA i LC Story) i mam pytanie. Czy GTA 1, London 1969, 2 oraz 3 ruszą na wind 7 po zmianie trybu zgodności na XP?
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Courius » 09 lis 2012, 17:51

    Szykują się zacne zmiany, które powinny wyjść na lepsze serii GTA.
    Oby tylko optymalizacja była dobrze zrobiona, wszyscy pamiętamy co było z GTA 4 :whistle

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Danmcrea
    Posty: 871
    Rejestracja: 12 lis 2011, 10:58
    Reputacja: 8
    Imię: Daniel
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Bełchatów
    Polubił: 63
    Otrzymanych polubień: 201

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Danmcrea » 11 lis 2012, 11:51

    Powiem tak, na początku nie byłem do końca przekonany co do 3 postaci, a jeśli już to w postaci IV i EFLC. Ale z drugiej strony może to nadać dużego dynamizmu rozgrywce. Nawet w artykule z GI podany był przykład gdy uciekali heli. Możesz być wtedy pilotem, no ale powiedzmy że to może być nudne, więc zamiast tego zmieniasz się na którego z pozostałej dwójki i strzelasz ze snajpy bądź z karabinu. Rzeczywiście jedyną obawą jaką mam jest to że może stać się za łatwo. Chociaż z drugiej strony IV też nie była wybitnie trudna, a jak się już umierało to głównie ze swoich głupich błędów :D. Strasznie zaskoczyła mnie informacja o rozmiarze gry, no bo Pany... Większe niż SA, IV i RDR razem wzięte ;d.
    Co do samej optymalizacji. LA Noire po którymś patchu udało im się zoptymalizować, ale dopiero po dodaniu DX11. Max Payne 3 też był świetnie zoptymalizowany, ale z drugiej strony była to gra oparta na tunelach a nie otwartej przestrzeni, co nie zmienia faktu że RAGE rzeczywiście dobrze tam śmigał.
    BTW. Dla zainteresowanych którzy chcą zobaczyć stare dobre San Andreas na silniku IV zapraszam do projekty IV SA (http://gtaivsa.com/), wymagane jest jedynie GTA IV bądź EFLC. Na razie wszystko znajduje się w fazie bety, ale w końcowej wersji podobno planują nawet dodanie misji z SA :>
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Ogólnie o grze

    autor: Prince-Matt » 11 lis 2012, 12:09

    Hmmm no może i to dobrze że możesz zmieniać tą postać podczas misji.... Jeszcze nie patrzałem na to z tej strony z której to opisałeś... żeby każdy robił to co mu się podoba ale zastanawiam się jak to wtedy jest z misjami. Dajmy na to że pograsz kilka misji z Franklinem, to życie Trevora się wtedy toczy dalej i nie bierzesz udziału w jego misjach, inaczej: "nie przechodzisz ich". I to mnie strasznie denerwuje że nie przechodzę wszystkich misji bo mi się wydaje że mnie coś omija :think:

    Co do rozmiaru mapy - no to myślę że to i tak ta małe i że po przejściu gry i tak będę znał ją na pamięć tak jak w IV :angel:

    Jeszcze takie dodatkowe info do wersji pecetowej:
    "Sklepy internetowe - zarówno zagraniczne, jak i polskie - dodały do swoich ofert pecetową wersję Grand Theft Auto V."
    Zródło:
    http://gry.interia.pl/pc/news/grand-theft-auto-v-co-z-wersja-pc,1861210,4045

    A tu już oferta: http://www.gram.pl/prod_9AzrGu6_Grand_Theft_Auto_V.html

    W sumie mógł bym już zamawiać, bo nowy komputer kupiłem tylko i wyłącznie dla GTA V, ale chyba wystarczy ja pójdę w dniu odsłony, wydaję mi się że nie zabraknie :mrgreen:
    Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 12:09 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 3 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Danmcrea
    Posty: 871
    Rejestracja: 12 lis 2011, 10:58
    Reputacja: 8
    Imię: Daniel
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Bełchatów
    Polubił: 63
    Otrzymanych polubień: 201

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Danmcrea » 11 lis 2012, 12:14

    Znaczy... Wiesz, nie wiem czy dobrze to zrozumiałem. Ale wygląda to chyba tak że zależnie od tego na kim bardziej się skupimy to trochę inaczej poznamy historię, ale mogę się mylić.
    A co do mapy, to tak pewno masz rację, choć z drugiej strony znając Rockstar poznanie wszyskich smaczków i "easter egg'ów" na mapie może potrwać naprawdę długo. Co więcej jeśli najdzie mnie żeby tak samo jak w IV zrobić save'a 100% i będę musiał szukać znowu jakichś 'znajdziek' to myślę że jeszcze będę przeklinać wielkość tego świata :D.
    Na te pre-ordery na razie bym się napalał, przynajmniej do momentu oficjalnego ogłoszenia przez R* wersji PC, ponadto w Polsce V nie ma jeszcze dystrybutora więc póki co zamawianie jakichkolwiek pre-order'ów mija się z celem.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Gruszmen » 13 lis 2012, 9:33

  • Izek

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Izek » 13 lis 2012, 9:45

    Rany jak już widzę tę planszę i screen z motorem motoX to.. yes :yahoo
  • Izek

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Izek » 14 lis 2012, 18:22

    Ja się już nie mogę doczekać motocyklowej eksploatacji terenów niezamieszkanych :twisted:
  • Awatar użytkownika
    Danmcrea
    Posty: 871
    Rejestracja: 12 lis 2011, 10:58
    Reputacja: 8
    Imię: Daniel
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Bełchatów
    Polubił: 63
    Otrzymanych polubień: 201

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Danmcrea » 14 lis 2012, 18:35

    Hah, myślę że pójdę dalej i objeżdżę wszystko rowerem :D. Przy okazji mogli by dać możliwość odtwarzania radia przez telefon.
    Obrazek
  • Izek

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Izek » 14 lis 2012, 18:40

    A będzie rower? :mrgreen:
    Dawać jakąś machinę dh/fr/slope i jestem w raju :yahoo
  • Awatar użytkownika
    Danmcrea
    Posty: 871
    Rejestracja: 12 lis 2011, 10:58
    Reputacja: 8
    Imię: Daniel
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Bełchatów
    Polubił: 63
    Otrzymanych polubień: 201

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: Danmcrea » 14 lis 2012, 18:48

    A no będzie.
    BTW. Polecam stronę http://www.gtav.net/ bardzo fajnie zbierają informacje i dodatkowo pojawiają się screeny z innych stron :>
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    "GRAND THEFT AUTO V" R*

    autor: sky » 14 lis 2012, 18:52

    Właśnie obejrzałem drugi trailer- zapowiada się mega! :)
    ObrazekObrazek
Odpowiedz Posty: 257
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Przejdź do