Odpowiedz Posty: 2 Strona 1 z 1
The Crew – Wersja na X360
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    The Crew – Wersja na X360

    autor: jedlin12 » 15 maja 2018, 21:25

    Tak jak o wersjach na konsole Sony pierwszego TDU, tak w zapomnienie odszedł port na poprzednią generację gry The Crew. Przeportowanie tej gry wiązało się ze sporą liczbą wyrzeczeń, ale chyba nie aż tak dużą, jak z TDU. Co prawda grałem w to u kuzyna ledwie jakieś 20 minut, ale pamiętam, że gra wyglądała jakby hulała na silniku tym samym co na XONE. Oczywiście ucierpiał każdy możliwy aspekt graficzny, roślinności jest dużo mniej, draw distance też nie jest tak wysoki ,rozdzielczość jest niska oraz zniknął widok z wnętrza pojazdu. Efekt podobny jak przy Horizonie 2 na X360, no i co jest chyba oczywiste, nie otrzymaliśmy obydwu rozszerzeń. Uczucie jazdy jednak było bardzo podobne, co przy ,,większych wersjach''. Ciekawostką jest też to, że port ten stworzyło Asobo Studios, czyli twórcy Fuela - największej tego typu gry, która jednak została zapomniana. Tyle zapamiętałem. Było coś jeszcze więcej? Dajcie znać.

    phpBB [media]


    The Crew - Xbox 360 vs Xbox One - Graphics Comparison
    Ostatnio zmieniony 15 maja 2018, 21:25 przez jedlin12, łącznie zmieniany 3 razy.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • PompeyQ
    Posty: 38
    Rejestracja: 01 cze 2013, 7:57
    Reputacja: 1
    Imię: Piotrek
    Polubił: 3
    Otrzymanych polubień: 8

    The Crew – Wersja na X360

    autor: PompeyQ » 16 maja 2018, 7:33

    Grałem, nawet całą przeszedłem na x360 i jedyne co mogę powiedzieć o tej wersji, to ilość bugów których nie widziałem w żadnych innych grach. Ilość klatek oscylowała coś pomiędzy 20 a 25 niekiedy grać się nie dało bo gra potrafiła porządnie przyciąć. Grafika w porównaniu do GTA V na x360 to jakieś nie porozumienie ale ogólnie ten port miał praktycznie wszystkie funkcje co wersja na PC, prócz widoku z kokpitu oraz ograniczenie do 4 osób w jednej sesji podczas swobodnej jazdy. Po przesiadce na PC byłem jedynie zaskoczony jak ta gra może wyglądać i ciut innym prowadzeniem się pojazdów na padzie od klocka. Na x360 przegrałem coś koło 50h i moim zdaniem jest to i tak dużo lepsza produkcja od portu Forzy Horizon 2, gdzie poprostu gra była nudna do bólu.
Odpowiedz Posty: 2 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości

Przejdź do