W fizyce jazdy również widzę pewien schemat, znany już nam z serii TDU, chodzi mi o to, że fizyka jazdy w TDU2 była poniekąd kopią normal mode z TDU, ale w dużym uproszczeniu została ona usztywniona, aby wyostrzyć bezpośrednie reakcje samochodów. W alpha wersji The Crew 2 samochody już nie zachowują się tak jak papierowe łódki rzucone na morze. Samochodami już nie buja do przesady jak w The Crew, zwiększono także grawitację - śmiech, podobnie jak w ciągle przytaczanym przeze mnie TDU2. Moje pierwsze wrażenie na temat fizyki jazdy jest pozytywne, samochody zachowują się przewidywalnie nawet po przekroczeniu granicy przyczepności np. Audi TT RS podczas opadów deszczu w downhilu po stanowczym wklejeniu gazu do oporu na nawrocie delikatnie ucieka tyłem na zewnątrz zakrętu. Fajnie, bo takiego zachowania nigdy nie mogliśmy ujrzeć na mokrym asfalcie w The Crew, tam co najwyżej w RWD tylna ośka niby gubiła trakcję, dymiło spod kół, wskazówka obrotomierza już wysadzała zegary, ale mogliśmy zapomnieć o jakimkolwiek wychyleniu bocznym. Martwi mnie tylko to, aby Ivory nie zepsuło tego modelu jazdy, tak jak zrobili to od bety The Crew. W becie The Crew była najfajniejsza fizyka jazdy, a potem z każdą aktualizacją było coraz gorzej.
sky pisze:Qr Bbpost Mapa ładnie odświeżona, dodane jest dużo roślinności, ciekawa gra świateł, ogólnie dużo ładniej to wygląda. Co do mapy, to wiele miejsc jest zmienionych/rozbudowanych i wydaje mi się, że cała mapa jest przeskalowana na większą
Nie powiedziałbym, że jest przeskalowana na większą. Została tylko zmodernizowana.
Faktycznie jest ładniejsza itp, ale nie rozumiem jednej rzeczy. Dlaczego w kanionie (obok misji Vertigo) usunęli dobre 20-40km nitki asfaltu i dosłownie zastąpili ją szutrami. Tak samo mnie dziwi to, że uprościli trasę Highway One. Wykasowali całkiem sporo technicznych sekcji i zastąpili je prostymi odcinkami w tuneluuuu. Szkoda.
Podoba mi się opcja zapisywania replaya w locie.
PS. To co mnie zaskoczyło, to lista samochodów. W grze jest Acura NSX 2017, Lancia Delta S4, Lancia 037, Renault Megane RS i Porsche 911 Turbo 964.