Donislaw pisze:Połowa Ibizy to była w FH1
No chyba nie.
Donislaw pisze:Połowa Ibizy to była w FH1
adamsky73 pisze:Sorry ale jeżdżąc w grze na zamkniętej przestrzeni (jak wielka by ona nie była) to w końcu jesteś na torze tylko dużym i o różnych konfiguracjach
W sumie to cała Ziemia to wielki tor wyścigowy
olosagaris pisze:W grach torowych jakby nie patrzeć to chyba jeździsz zawsze w tą samą stronę i za każdym razem tak samo lub podobnie żeby było lepiej... no chyba, że o czymś nie wiem
Zgodziłbym się gdyby chodziło o grę RPG - GTA, Skyrim. Jeżeli świat jest dobrze zaprojektowany i naszpikowany contentem, to wcale nie musi być duży. Nie porównujmy gier typu GTA, gdzie wykonuje się questy do gier TDU podobnych aka MMOCarPG, MMOR.KatanaDriver pisze:Przechodnie w GTA - stoisz sobie na drodze i nagle słyszysz "Nice Car!", trafia się ktoś kto zrobi zdjęcie, ludzie siadają na ławkach, przeglądają witryny sklepów... Może nie zwracamy na to bez pośrednio uwagi, ale z tyłu głowy jesteśmy świadomi tego, że np. ktoś pochwalił nasze autko. To wszystko podświadomie na nas oddziałuje, tylko nie zwracamy na to uwagi. Przypomniał mi się filmik TVgry.pl o otwartych światach. Jednym z głównych czynników, na które projektant świata musi zwrócić uwagę to gęstość "POIsów". POI - Points of Intrest, po polsku punkty zainteresowań, są elementami mapy, które muszą być dawkowane w odpowiedniej ilości. Za mało sprawi, że świat stanie się nudny, za dużo daje efekt przytłoczenia. Jest tych elementów pełno, ale część, rzeczy możecie się dowiedzieć w poniższych filmikach. Zapraszam do oglądania. "Istotą tego typu konstrukcji jest jest otwartość, a nie wielkość danego świata"
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości
Copyright © Drivecenter - Centrum TDU i samochodowych gier MMO. All Rights Reserved. Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited.