adamsky73 pisze:Sorry ale jeżdżąc w grze na zamkniętej przestrzeni (jak wielka by ona nie była) to w końcu jesteś na torze tylko dużym i o różnych konfiguracjach
W sumie to cała Ziemia to wielki tor wyścigowy
BeliarPL pisze: Fala hejtu na TC bo co? Bo powtarzają się domki?
BeliarPL pisze:...Tu dodatkiem są wyścigi a chodzi o samą przyjemność z przemierzania wirtualnych stanów. Chcesz się ścigać na poważnie? Złą ikonkę klepnąłeś...
BeliarPL pisze:...Tu dodatkiem są wyścigi a chodzi o samą przyjemność z przemierzania wirtualnych stanów. Chcesz się ścigać na poważnie? Złą ikonkę klepnąłeś...
adamsky73 pisze:Jaki by nie był rozmiar mapy to ja już się nie mogę doczekać na zorganizowanie jakiegoś pierwszego forumowego konkursu w stylu Grozokonkursu
Jeśli gra będzie udostępniała możliwości rywalizacji sieciowej nie tylko na żywo z innymi graczami ale także udostępnianie tras itp. to ja będę zadowolony.
KatanaDriver pisze:Wielki otwarty świat? Po co to komu? Nie ma gdzie jeździć? Nawet te 220km2 to jak dla mnie dużo.
(...)
Wielkość dla mnie nie miała, nie ma i nie będzie miała znaczenia. Mam się w świecie gry poczuć jak u siebie, że to mój świat. Wybrać auto i jechać przed siebie pokonując nawet jeżeli jechałem tędy już setki razy.
JSSD pisze:Jeżeli błędy w grze to sama przyjemność , jak w przypadku The Crew to cóż , może ja nie rozumiem przyjemności z gry. Dla mnie zawsze najważniejsza będzie fizyka , a nie wielkość mapy. Trzeba też podkreślić , że duża ilość błędów w grze jest niewybaczalna i nie daje przyjemności z gry.
4DDh pisze:To nie jest tak, że błędów nie widzimy, albo udajemy, że ich nie ma - tdu1/2 też miało swoje kwiatki. Po prostu pewną ilość błędów da się tolerować, i mimo wszystko jeździć - vide Alan i jego perwersyjna przyjemność ze znęcania się nad graczami z Rosji w pvp;) Chociaż modelu jazdy chyba prawie nienawidzi;)
A jeżeli chcesz tylko fizyki, to niestety - to trochę nie ta kategoria gier - podobnie jak z symulatorami lotu - ktoś kto gra w falcony/ił-2 czy fcs'a, będzie miał problem z modelem lotu choćby w armie, czy world of planes. Inny target, inny cel w grze, inne modele fizyki. Podobnie, w E:D do szału doprowadza mnie poł-newtonowski model lotu - statki mają masę, mają pęd itd, ale ze względu na kod sieciowy i jakiś dziwny urojony balans twórców, każdy ma też prędkość maksymalną (lol;), którą tak naprawdę da się przekroczyć tylko w swobodnym spadaniu na planetę z wysokim G. Ale na tą chwilę nie ma ani nic ciekawszego, ani czegoś, co oferowałoby równie duży i ciekawy świat.
JSSD pisze:Dobrze ale nie da się mieć dużej mapy wraz z ciekawym światem. Jedyną grą która była w miarę duża to jest TDU2 , nawet jeśli ta gra miała lipną fizykę to i tak był 2 razy ciekawszym światem oraz przyjemniejszym. Co z tego że mapa The Crew jest duża , jak nudna i nie miała klimatu . Tak samo dotyczy wiele gier jak np: NFS Undercover. Coś trzeba zabrać , aby dać. Myślę że w przyszłości będzie tak gra która będzie duża mapa i ciekawa bez względu na fizykę.
Xarlith pisze:Są osoby, takie jak Katana, testerzy samochodów, mechanicy, tunerzy, rajdowcy, którym rozmiar mapy kalafiorem zwisa, bo liczy się dla nich samochód bardziej niż trasa. Jest też druga grupa, turyści, w większości napiętnowani przez TDU, dla których liczy się podróż, zachody słońca i zapierający dech widok po przyjeździe do celu.
Nie ma tu lepszych i gorszych. Ludzie są różni, gracze są różni. Spróbujmy się wzajemnie zrozumieć i będzie git.
Mapa w Horizonie jest mała i kropka. Żadne usprawiedliwienia, że dzięki temu nie ma sztuczności i gra jest lepiej dopracowana tego nie zmienią.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
Copyright © Drivecenter - Centrum TDU i samochodowych gier MMO. All Rights Reserved. Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited.