Odpowiedz Posty: 49
[TUT] Wyłączenie asyst na padach Xinput (X360/X1)
  • Awatar użytkownika
    HubertGT
    Posty: 161
    Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:38
    Reputacja: 1
    Imię: Hubert
    Samochód: 2001 Audi A3 8L
    Polubił: 316
    Otrzymanych polubień: 97
    Kontakt:

    [TUT] Wyłączenie asyst na padach Xinput (X360/X1)

    autor: HubertGT » 23 mar 2016, 10:23

    Ten program, o którym piszesz mi nie pomaga, już w innym temacie próbowałem za jego pomocą to naprawić ale bezskutecznie.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    JSNI
    Posty: 320
    Rejestracja: 28 lip 2010, 21:31
    Reputacja: 3
    Imię: Slawomir
    Samochód: Opel Omega B FL
    Nick w TDU: JSNI
    Nick w TDU2: RoxanPollack
    Lokalizacja: ZDR
    Polubił: 61
    Otrzymanych polubień: 120

    [TUT] Wyłączenie asyst na padach Xinput (X360/X1)

    autor: JSNI » 23 mar 2016, 22:21

    Wiecie moze co zrobic zeby podczas rozgladania sie prawym analogiem bylo jak wczesniej plynnie i wgl, bo teraz to jakos chaotycznie dziala. I kiedy gram na manualu to przy zmianie biegow, wlasnie prawym analogiem, na ulamek sekundy obraraca mi sie kamera, co jest irytujace.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    [TUT] Wyłączenie asyst na padach Xinput (X360/X1)

    autor: Trawa » 23 mar 2016, 22:24

    Pogrzeb w pliku i usuń bindy odpowiedzialne za kamerę.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    JSNI
    Posty: 320
    Rejestracja: 28 lip 2010, 21:31
    Reputacja: 3
    Imię: Slawomir
    Samochód: Opel Omega B FL
    Nick w TDU: JSNI
    Nick w TDU2: RoxanPollack
    Lokalizacja: ZDR
    Polubił: 61
    Otrzymanych polubień: 120

    [TUT] Wyłączenie asyst na padach Xinput (X360/X1)

    autor: JSNI » 23 mar 2016, 22:47

    Najpierw odbindowalem te z pliku bindings_pad, ale poprawilem sie i juz jest tralala. Dzieki
    Ale i tak od kilku godzin borykam sie z ustawieniem suwakow. Nie moge ustawic pada zeby dalo sie porzadnie jechac. W sumie podpatrzylem ustawienia Couriusa z tego watku http://forum.drivecenter.pl/the-crew-ogolnie/ustawienia-sterowania-pad-kierownica-t3809.html, ale on ma innego pada i to nie jest jeszcze to czego mi potrzeba. Podsumowujac juz jakos da sie jechac, ale jak mam wlaczone asysty, a na zawodowcu nie moge ogarnac gdzie wczesniej bym go nie wylaczyl.
    Ostatnio zmieniony 23 mar 2016, 22:47 przez JSNI, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 49

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do