Odpowiedz Posty: 40
Mechanik w TC
  • Awatar użytkownika
    MegaDzik
    Posty: 827
    Rejestracja: 07 paź 2013, 15:02
    Medale: 10
    Reputacja: 24
    Imię: raymund
    Nick w TDU2: MegaDzik vel fiufiu
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U.
    DAKAR Championship on Asphalt Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series
    Polubił: 325
    Otrzymanych polubień: 378

    Mechanik w TC

    autor: MegaDzik » 09 sty 2016, 23:45

    Takie małe pytanko - Czy Wy lubicie grzebać i poprawiać coś w autach by zyskać te ułamki sekund?
    Powiem tak - ja nie lubię, nie umiem, nie mam pojęcia.
    Ale jak dla mnie najlepszym mechanikiem jest Black84PL
    To on mi tuninguje moje fury...

    Piszcie - czy macie swoje jakieś recepty na dobre osiągi, prowadzenie, przyspieszenia albo... inne ważne elementy...
    No chyba, że to chowacie dla siebie.
    MD
    Ostatnio zmieniony 10 sty 2016, 11:52 przez MegaDzik, łącznie zmieniany 1 raz.
    Citius, Altius, Fortius, Dzikus...
  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    Mechanik w TC

    autor: Angello » 09 sty 2016, 23:53

    O jakim "grzebaniu" w aucie mówisz ??
    :szok: Chyba mam coś nie tak z oczami, bo ja żadnych ostawień aut w The Crew nie widzę, no chyba, że masz na myśli podmianę części ;)
    Ostatnio zmieniony 09 sty 2016, 23:53 przez Angello, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1635
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony/niebieski/żółty
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1592
    Otrzymanych polubień: 874

    Mchanik w TC

    autor: olosagaris » 10 sty 2016, 0:13

    Można się bawić. Można przeprowadzać ciągłe modyfikacje najróżniejszych aut pod najróżniejsze trasy, można. Tylko jest w tym jakiś głębszy sens? Robić to na okrągło? W kilku testach sam podciągałem np. przyspieszenie do góry kosztem pozostałych specyfikacji. Tylko, że przyspieszenie było genialne, prędkość słaba, przyczepność? - byle nierówność powodowała rolling samochodu, no i zatrzymywał się dopiero na drzewie. Eh, najlepiej to tuningować w całości pod przyspieszenie lub prędkość albo pół na pół na częściach poziomów 47-50. Nie ma jakiejś wielkiej filozofii w tej grze jeśli chodzi o tuning. :nuda:

    Jak jeszcze była jakaś większa różnica pomiędzy asystami prowadzenia to można było tym sobie pomóc. I np. w pvp było można bezproblemowo wygrać mając poziom 1229, 1232, 1234, 1249 z tymi 1299 z przewagą do minuty, dwóch. No, ale te czasy minęły. Wszystko można, ja tam już w to nie wnikam. Wszystkie mam na 1299 prędkość lub przyspieszenie i jest "ok".
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Mchanik w TC

    autor: Courius » 10 sty 2016, 0:24

    Ja osobiście tuninguję swoje samochody w taki sposób, że te uchodzące za najbardziej OP w danej klasie ustawiam pod platyne lvl 50 z bonem na prędkość. Samochody gorzej skręcające ustawiam pod przyczepność. Bonus do hamowania jest kompletnie bezużyteczny. Najlepiej, to ustawiać samochody z bonusem do prędkości. W pvp korzystasz z tunelu areodynamicznego i masz przewagę prędkości nad innymi.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    Mechanik w TC

    autor: Angello » 10 sty 2016, 11:08

    Ustawianie aut to ma Gran Turismo 6 albo Project Cars a to co oferuje The Crew w moim odczuciu jest dziwną loterią ;)
    Jak ktoś mi pokaże dużą różnicę w osiągach auta (level 1299) na przekładaniu tylko platynowych części z poziomem 50 to zmienię zdanie ;)
    Ostatnio zmieniony 10 sty 2016, 11:08 przez Angello, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    MegaDzik
    Posty: 827
    Rejestracja: 07 paź 2013, 15:02
    Medale: 10
    Reputacja: 24
    Imię: raymund
    Nick w TDU2: MegaDzik vel fiufiu
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U.
    DAKAR Championship on Asphalt Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series
    Polubił: 325
    Otrzymanych polubień: 378

    Mchanik w TC

    autor: MegaDzik » 10 sty 2016, 11:33

    No to Angello - powiem ci, że jest różnica...
    Ja tego nie lubię (grzebać w ustawieniach) ale Black lubi i podsuwa mi konfiguracje. Jest w tym mistrzem - wg mnie. On kombinuje a ja testuję. I stwierdzam, że jest różnica w aucie jeśli chodzi o lądowanie po zeskoku, przyczepność na wyjściu z zakrętów, stabilność.
    Na prostym torze - wiadomo - liczy się prędkość... Ale takich torów jest mało.
    Gdybym o tym nie był przekonany - nie zakładałbym tematu.
    Citius, Altius, Fortius, Dzikus...
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 732
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 461
    Otrzymanych polubień: 244

    Mechanik w TC

    autor: Galapagos » 10 sty 2016, 11:57

    Święta prawda to co pisze dziku. Black jest mistrzem w ustawieniach, sam korzystam z tego i widzę jak jest kolosalna różnica.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Mechanik w TC

    autor: Onecanobi » 10 sty 2016, 12:36

    Jakaś magia w the Crew? Coś o czym nie wiem? Może jakiś poradnik? :D
  • Awatar użytkownika
    MegaDzik
    Posty: 827
    Rejestracja: 07 paź 2013, 15:02
    Medale: 10
    Reputacja: 24
    Imię: raymund
    Nick w TDU2: MegaDzik vel fiufiu
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U.
    DAKAR Championship on Asphalt Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series
    Polubił: 325
    Otrzymanych polubień: 378

    Mechanik w TC

    autor: MegaDzik » 10 sty 2016, 13:01

    Heh... Black jest naszym mechanikiem "nadwornym" - jego decyzja.
    Zakładając ten temat chciałem zapytać czy macie podobne doświadczenia jak ja a ponadto - czy ktoś się zechce podzielić tym tutaj.
    Ja nie - bo nie umiem i nie lubię grzebać w ustawieniach. Ale raz to mogę zajrzeć, ustawić i jeździć...
    Citius, Altius, Fortius, Dzikus...
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Mechanik w TC

    autor: Courius » 10 sty 2016, 15:24

    Ciekawa sprawa. Ja osobiście dużej różnicy nie zauważyłem w ustawianiu samochodu. Może Black zechciałby się podzielić swoją opinią na ten temat.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Black84PL
    Posty: 9
    Rejestracja: 04 sty 2014, 17:29
    Reputacja: 6
    Klub: Club Mega
    Otrzymanych polubień: 17

    Mechanik w TC

    autor: Black84PL » 10 sty 2016, 15:49

    Witam wszystkich. Słowem wstępu chciałem podziękować Dzikowi za temat tego typu, ponieważ zazwyczaj sam bawię się w tuning, a chętnie poznam podejście innych graczy. Courius i olosagaris mają rację i dobrą intuicję, jednak wydaje mi się, że ja poszedłem o krok dalej. Dlatego zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy. Urządzimy sobie male testy: przejedzcie 5 dowolnych tras off-roadowych Nissanem GT-R. Poniżej udostępniam wam swój build na Nissana. Nie jest to magia tylko efekt testów, jednocześnie zaznaczam, że o prowadzeniu auta decyduje premia części, a nie jej poziom. Jeśli nie posiadacie części 50 lvl z odpowiednim bonusem użyjcie z niższym poziomem, lecz premia musi się zgadzać. Proszę bawcie się dobrze i wpiszcie swoje odczucia dotyczące zmian w prowadzeniu w komentarzach. Każda opinia się liczy ponieważ nie ma ustawienia uniwersalnego dla wszystkich, poza tym latki w grze niejednokrotnie wprowadzają zmiany w prowadzeniu autek. Z tego powodu zachęcam do eksperymentowania.

    NISSAN SKYLINE GT-R (R34) OFF-ROAD / RAID

    część - premia

    a) układ wydechowy - do prędkości
    b) sterownik wtrysku - do prędkości
    c) wtrysk paliwa - do prędkości
    d) część obiegu - do przyczepności
    e) skrzynia biegów - do prędkości
    f) silnik (wirnik) - do przyczepności
    g) opony - do prędkości
    h) hamulce - do przyczepności
    i) zawieszenie - do prędkości
    j) dyferencjał - do przyspieszenia
    k) redukcja masy - do hamowania

    Czy jest to poradnik?! Nie zupełnie...
    Gram na padzie i na ustawieniach sportowych (żółta kierownica), jednak Galapagos, Dzik, Fufen i inni gracze CM jeżdżą na klawie lub kierownicy oraz ze wspomaganiem lub bez niego. Najczęściej są zadowoleni, choć zdarzało się, że oczekiwali poprawy, która nie nastąpiła po zmianach. Polecam zapisać sobie ustawienia własne zanim zaczniecie testować moje. Dobrej zabawy i komentujcie co i jak. Pozdrawiam.

    P.S. Ten sam build całkiem nieźle spisuje się w rajdowce, wiec może być to podstawą do dalszego modyfikowania.
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Mechanik w TC

    autor: Gruszmen » 10 sty 2016, 18:29

    Sam z ciekawości przetestuje ten setup na aktualnej trasie Dakaru.
    Jak będą widoczne efekty na plus to z chęcią zgłoszę się po inne setupy :-)
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Mechanik w TC

    autor: Courius » 10 sty 2016, 18:56

    Co daje bon hamowania przy redukcji masy? Ma to jakiś sens? Pytam z ciekawości.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Black84PL
    Posty: 9
    Rejestracja: 04 sty 2014, 17:29
    Reputacja: 6
    Klub: Club Mega
    Otrzymanych polubień: 17

    Mechanik w TC

    autor: Black84PL » 10 sty 2016, 22:58

    Courius, w redukcji masy premia daje różnicę w body roll:
    prędkość - największa siła
    przyspieszenie - najmniejsza
    przyczepność - klasyczne na granicy przyczepności
    hamowanie - niemalże neutralna
    Na przykład na wyczynie robisz auto, ale każdy zakręt zbiera zamiatając tyłem wiec zmieniasz premie tylko na masie:
    prędkość, przyczepność, hamowanie i na końcu przyspieszenie. Jak auto staje się posłuszne i przewidywalne, bo korygujesz pod lub nadsterowność to powinien być zysk. Spróbuj.
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Mechanik w TC

    autor: Hudy » 12 sty 2016, 12:05

    Fajnie, że jest taki ktoś jak Ty, komu chciało się w to bawić i kombinować, a patrząc po opiniach, udało Ci się to rozgryźć :thumbup: Ja szybko się poddałem :nadymany:

    Na dniach zabieram się za testy :)


    Od siebie tylko proszę o używanie polskich znaków ;-)
Odpowiedz Posty: 40

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Przejdź do