autor: Black84PL » 10 sty 2016, 15:49
Witam wszystkich. Słowem wstępu chciałem podziękować Dzikowi za temat tego typu, ponieważ zazwyczaj sam bawię się w tuning, a chętnie poznam podejście innych graczy. Courius i olosagaris mają rację i dobrą intuicję, jednak wydaje mi się, że ja poszedłem o krok dalej. Dlatego zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy. Urządzimy sobie male testy: przejedzcie 5 dowolnych tras off-roadowych Nissanem GT-R. Poniżej udostępniam wam swój build na Nissana. Nie jest to magia tylko efekt testów, jednocześnie zaznaczam, że o prowadzeniu auta decyduje premia części, a nie jej poziom. Jeśli nie posiadacie części 50 lvl z odpowiednim bonusem użyjcie z niższym poziomem, lecz premia musi się zgadzać. Proszę bawcie się dobrze i wpiszcie swoje odczucia dotyczące zmian w prowadzeniu w komentarzach. Każda opinia się liczy ponieważ nie ma ustawienia uniwersalnego dla wszystkich, poza tym latki w grze niejednokrotnie wprowadzają zmiany w prowadzeniu autek. Z tego powodu zachęcam do eksperymentowania.
NISSAN SKYLINE GT-R (R34) OFF-ROAD / RAID
część - premia
a) układ wydechowy - do prędkości
b) sterownik wtrysku - do prędkości
c) wtrysk paliwa - do prędkości
d) część obiegu - do przyczepności
e) skrzynia biegów - do prędkości
f) silnik (wirnik) - do przyczepności
g) opony - do prędkości
h) hamulce - do przyczepności
i) zawieszenie - do prędkości
j) dyferencjał - do przyspieszenia
k) redukcja masy - do hamowania
Czy jest to poradnik?! Nie zupełnie...
Gram na padzie i na ustawieniach sportowych (żółta kierownica), jednak Galapagos, Dzik, Fufen i inni gracze CM jeżdżą na klawie lub kierownicy oraz ze wspomaganiem lub bez niego. Najczęściej są zadowoleni, choć zdarzało się, że oczekiwali poprawy, która nie nastąpiła po zmianach. Polecam zapisać sobie ustawienia własne zanim zaczniecie testować moje. Dobrej zabawy i komentujcie co i jak. Pozdrawiam.
P.S. Ten sam build całkiem nieźle spisuje się w rajdowce, wiec może być to podstawą do dalszego modyfikowania.