Odpowiedz Posty: 19
Porównanie amatora z profesjonalistami
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2099

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Courius » 19 gru 2017, 1:34

    Wydaje mi się, że różnice czasowe mogą się zwiększać lub zmniejszać w zależności od użytej klasy pojazdu. Zauważyłem coś, gdy jeszcze hu4yra, GoProIMAX i ASdaS jeździli na automatycznej skrzyni, a mianowicie zwłoka w przenoszeniu mocy na koła pomiędzy zmianami biegu. W samochodach w specyfikacji ulicznej jest ona największa. Najmniejsza jest w specyfikacji torowej. Także jestem prawie pewien, że różnice czasowe pomiędzy skrzynią automatyczną a manualną ze sprzęgłem będą największe w samochodzie ulicznym, a najmniejsze w torowym. Wydaje mi się, bo nigdy nie zrobiłem porównania pomiędzy wszystkimi klasami samochodów w grze.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2099

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Courius » 09 mar 2018, 0:14

    Szczerze, to kiedyś miałem wrażenie, że różnica w The Crew na korzyść manualnego sprzęgła jest dużo większa. W rzeczywistości są to marginalne różnice. Dla porównania czasy osiągane na trasach przy użyciu manualnego sprzęgła vs. automatycznej skrzyni w TDU2 były mierzone w latach świetlnych. Sam zrobiłeś takie porównanie, ale w rozpędzaniu się samochodu, prawda?

    edit/
    Tiaa, zamiast edytować i przenieść w górę post, to odpisałem sam sobie. *retaard alert*
    Sorry.
    Ostatnio zmieniony 09 mar 2018, 0:23 przez Courius, łącznie zmieniany 3 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Hudy » 09 mar 2018, 0:22

    W TC faktycznie nie czuć tej różnicy wyraźnie, praktycznie w ogóle. Ale jak sam mówisz w TDU2 czy nawet w TDU, to już była prawie przepaść. Swego czasu jako jedyny w klubie miałem maunalne sprzęgło i straszne hejty tam na mnie leciały, nawet jak cisnęliśmy wyścigi klubowe dla wspólnego dobra :lol:
  • Awatar użytkownika
    adamsky
    Posty: 316
    Rejestracja: 22 lis 2017, 11:18
    Reputacja: 5
    Polubił: 452
    Otrzymanych polubień: 227

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: adamsky » 09 mar 2018, 12:02

    Sam pamiętam jak przy wyścigu z manualną skrzynią w TDU2 Anioł oskarżał mnie o "podejrzane praktyki" :-D
    And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
    ABRAHAM LINCOLN
Odpowiedz Posty: 19

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Przejdź do