Odpowiedz Posty: 19
Porównanie amatora z profesjonalistami
  • adamsky73

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: adamsky73 » 16 mar 2015, 15:41

    Tak sobie gram czasami w to wredne TC :D ale nie chce mi się wyciągać kierownicy, dlatego śmigam na klawiaturze i skrzyni automatycznej. I ciekawi mnie ile tak naprawdę tracę nie posługując się manualem i sprzęgłem. Z tego powodu mam do Was pytanie - czy moglibyście podesłać swoje wyniki na jednej krótkiej trasie? "Pętla branchu" - myślę że odzwierciedla dobrze swoim profilem wszystkie trudne elementy - są i ostre zakręty i długa "prosta" i różnice wysokości i wyprofilowania zakrętów.
    Ja, choćbym się najbardziej starał, nie dam rady zejść poniżej tego czasu:
    Obrazek

    Będę wdzięczny za poświęcenie paru minut dla celów naukowych :thumbup:
    Ostatnio zmieniony 16 mar 2015, 15:41 przez adamsky73, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: KatanaDriver » 16 mar 2015, 17:07

    Sam może spróbuje, choć ostatnio mało gram, ale mam pozostałe dwa możliwe urządzenia do grania. (Pad i Kiera). Większość czasu spędzam na padzie i najczęściej na poziomie sport. Skontaktuję się także z kolegą (Znany jako Onecanobi), który ma dwu cyfrową liczbę w rankingu PVP, być może zechcę się zmierzyć z wyzwaniem. ;)
  • Awatar użytkownika
    Tradey
    Posty: 327
    Rejestracja: 17 sie 2010, 0:18
    Medale: 1
    Reputacja: 2
    Imię: Dorian
    Hobby: koszykówka, rower
    Samochód: -
    Nick w TDU: Tradej
    Nick w TDU2: Tradey
    uPlay: Tradey
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Puchar Ferrari
    Polubił: 163
    Otrzymanych polubień: 19

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Tradey » 16 mar 2015, 17:29

    Dobra, to chyba idę na pierwszy ogień, przetestowałem kilka samochodów, ale tylko dwoma wykręciłem zadowalające czasy (tak naprawdę jednym, ale o tym zaraz). Założę się, że jak tylko to spostuje zaraz znajdą się tacy co jeszcze bardziej podkręcą, ja wiem że dałem z siebie wszystko.

    Na pierwszy ogień poszedł Hummer H1, "Hammer" ma wyjątkowo dobrą przyczepność i świetny start, z nitro w ogóle nie pali gumy, niestety, od 5 biegu widać znaczny spadek mocy w porównaniu z innymi autami Perf (bądź wyczyn). Najlepszy czas: 1:56"892. Jest to mój najgorszy najlepszy czas, a od razu widać, jaką przewagę daje sprzęgło.
    Obrazek

    Dalej spróbowałem "Adventadeera", na początku czasy były porównywalne do tych z Hummera, ale po przyzwyczajeniu się do troszkę innego modelu sterowania, czasy stały się lepsze, lecz tylko troszkę. Najlepszy czas: 1:56"459.
    Obrazek

    Niezrażony, nadal poszukiwałem auta, którym mogę osiągnąć jeszcze więcej, tym sposobem docieramy do Lambo Gallardo pieszczotliwie zwanego "Gejlordem". Od razu gdy zacząłem powtarzać wyścig za każdym razem szło mi lepiej i lepiej. Czasy na początku były podobne do tych najlepszych w Aventadorze, ale potem poznałem lepiej trasę, poprawiłem linie i udało mi się osiągnąć czas rzędu: 1:54"037.
    Obrazek

    A na koniec coś ze statusem "broken" bo jest tak mocno przesadzone. Chevrolet Silverado. Jak może niektórzy wiedzą, lub też nie, pickupy w grze, grindując po ścianach i barierkach nie tracą prędkości, o nie, one przyspieszają. Jako że ten wyścig miał ich sporo, wykorzystując "przewagę terenową" udało mi się uzyskać czas: 1:43"266
    Obrazek
    phpBB [media]

    Family Guy - Stewie "Say WHAAAT?" (HD)

    Dodam tylko, że jedynie ścigając się Silverado używałem tego typu bugów/glitchy. Żadnego gear/clutch buga nie używałem w żadnym wyścigu. Setup: DFGT 400*, ze sprzęgłem, asysta: dla zawodowców.

    Dziękuje i pozdrawiam :kapelusz:
    Ostatnio zmieniony 16 mar 2015, 17:29 przez Tradey, łącznie zmieniany 2 razy.
    "a mopsy to takie psy, tyle ze koty" © MTX 2014
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 732
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 461
    Otrzymanych polubień: 244

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Galapagos » 16 mar 2015, 18:10

    Moim zdaniem różnica jest bardzo mała, żeby nie powiedzieć żadna. Rożnicę widać dopiero w wyścigach typu offroad i rajd. Wyścigi typu asfalt można śmiało i wygrać na automacie. Zauważyłem że start na automacie jest dokładnie taki sam, jak kolesi co grają na sprzęgle.
    Obrazek
  • adamsky73

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: adamsky73 » 16 mar 2015, 18:26

    Hmmm, według mnie różnica 6 s na 2 minuty jest bardzo duża, bo tego nie da się nadrobić w żaden inny sposób. Owszem, jadąc chociażby w PvP, dużo daje tunel aerodynamiczny, który niweluje właściwie przewagę jadącego z przodu. Ale przez to dla mnie te wyścigi bardziej przypominają szachy niż prawdziwe wyścigi.
    Gal - ja też po wyścigach w PvP miałem wrażenie że różnice są pomijalne, ale może po prostu zawsze trafiałem na leszczy :angel:

    Jest też opcja że ja słabo pojechałem to wyzwanie na automacie, więc jeśli chce ktoś wstawić bardziej miarodajny wynik z automatu to bardzo proszę.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Courius » 17 mar 2015, 1:04

    Moim zdaniem różnica pomiędzy skrzynią automatyczną, a manualną ze sprzęgłem jest dosyć odczuwalna. Sprawdziłem tylko mój jeden ulubiony pojazd z wyczynu i czasy pomiędzy skrzynią manualna, a automatem różnią się o prawie 2 równe sekundy. Różnica w czasach zmiany biegów jest podobna moim zdaniem do różnicy pomiędzy hshifterem i hshifterem + sprzęgło w tdu2, ale większym problemem jest fakt, że automat w TC często zbyt długo zwleka z redukcją co prowadzi do utraty prędkości na wyjściu z zakrętu lub stabilności na wejściu w zakręt. Obie rzeczy na siebie nachodzą i stąd moim zdaniem dodatkowe różnice w czasach.
    Trasę przejechałem z 10 razy. Czasy mam powtarzalne co do sekundy, więc poniższe fotki mogą posłużyć do celów naukowych. Asysta dla zawodowców :kapelusz:
    Manual + sprzęgło
    Obrazek
    Automat
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 1:04 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    DarthDarnok
    Posty: 190
    Rejestracja: 08 sty 2014, 0:08
    Reputacja: 1
    Imię: Konrad
    Hobby: Podwieźć Cię?
    Samochód: Suzuki Grand Vitara 2.5V6 1999
    Nick w TDU2: Darnok
    Polubił: 7
    Otrzymanych polubień: 45
    Kontakt:

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: DarthDarnok » 17 mar 2015, 21:46

    Jeśli to ma być miarodajny wynik to może podaj dokładną specyfikację pojazdu i zróbmy mini zawody, według mnie jak ktoś jest przyzwyczajony do sprzęgła i kierownicy to będzie tak czy inaczej lepsze czasy wykręcał na kierownicy. Ja przywykłem do klawiatury w wyzwaniach i teraz na niej robię dużo lepsze czasy. W symulatorach natomiast na odwrót, bez kierownicy czasy lecą na łeb na szyję.
  • adamsky73

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: adamsky73 » 17 mar 2015, 21:52

    No ale właśnie chodzi o porównanie. Zrób swój wynik na klawiaturze i będziemy mieli szerszy obraz. Bo zakładam że obydwa wyniki Coura są na padzie, więc te 2 s różnicy pokazują ile można zyskać na manualu na padzie.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Courius » 17 mar 2015, 22:01

    Moje wyniki wykazały jedno, że grając od zawsze na padzie ze skrzynią w pełni manualną robię lepsze czasy niż na automacie. Różnice widać gołym okiem, a moje subiektywne odczucia z jazdy na skrzyni automatycznej już opisałem w poprzednim poście. Różnica jest i założę się, że różnica ta istnieje, w każdym dostępnym samochodzie.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Xarlith » 17 mar 2015, 22:07

    Zrobiłbyś jeszcze test z sekwencją bez sprzęgła?
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Courius » 17 mar 2015, 22:12

    Postaram się zrobić jeszcze jeden test na twoją prośbę.

    Obrazek

  • adamsky73

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: adamsky73 » 17 mar 2015, 22:26

    Courius pisze:Moje wyniki wykazały jedno, że grając od zawsze na padzie ze skrzynią w pełni manualną robię lepsze czasy niż na automacie.

    No i o tym pisałem. W pierwszym poście zastanawiałem się ile tracę grając na klawiaturze z automatem do kierownicy czy pada z manualem. Bo faktycznie już granie na kontrolerze nie zero-jedynkowym powinno przynieść duży zysk czasu, nawet na automacie - co wykazałeś. Niestety pod tym względem w TDU2 nie było takiej tragedii, bo pełna asysta trzymała auto ładnie w ryzach. W TC nie dość że nie zapobiega wszystkim poślizgom, to jeszcze wprowadza irytującą podsterowność, więc trzeba walczyć z autem które miota się we wszystkich kierunkach na raz
    Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 22:26 przez adamsky73, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Courius » 17 mar 2015, 23:08

    Xarlith pisze:Zrobiłbyś jeszcze test z sekwencją bez sprzęgła?


    Manualna skrzynia z automatycznym sprzęgłem
    Obrazek

    Różnice pomiędzy manualnym sprzęgłem i automatycznym czuć tylko przy zmianach biegów. Na automatycznym sprzęgle wolniej się biegi zapinają i jest zauważalna przerwa w przyśpieszaniu pomiędzy kolejnymi biegami. W wyścigach z innymi graczami zapewne nie robi to różnicy, bo... tunel areodynamiczny niweluje straty.
    :kapelusz:
    Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 23:08 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Courius » 18 gru 2017, 11:50

    Tak wiem... złota koparka. :szalony:

    Przeglądałem sobie dzisiaj forum i przypadkowo trafiłem na ten temat. Przeczytałem go i przypomniałem sobie, że 7 miesięcy temu testowałem na prośbę ASdaSa różnice w czasie pomiędzy skrzynią manualną i sprzęgłem, a skrzynią automatyczną na tej samej trasie, na której my to robiliśmy. Samochód jest inny, ale klasa ta sama, poziom tuningu ten sam i co ważniejsze - kierowca również ten sam.

    Żeby było jasne. Dwa lata temu jednym z najlepszych samochodów w wyczynie było Lamborghini Gallardo, a od wprowadzenia Wild Run'a takim samochodem jest Pagani Huayra. Różnice pomiędzy samochodami i różnymi etapami rozwoju gry się trochę rozjechały do "aż" 10 sekund, ale stosunek różnicy czasowej pomiędzy wykorzystywaną skrzynią biegów pozostał taki sam. ;-)

    Pierwszy film - manual + sprzęgło. 1.42.946
    Drugi film - automat. 1.44.016
    The Crew CAU - April Community Challenge/The Branchu Loop 1.42.946
    phpBB [media]

    The Branchu Loop - automatic для ASdaS-BLR
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, 11:50 przez Courius, łącznie zmieniany 3 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Porównanie amatora z profesjonalistami

    autor: Xarlith » 18 gru 2017, 22:04

    Zaskoczyła mnie tak mała różnica, zwłaszcza, że porównujemy manualne sprzęgło z automatem, a nie sekwencją.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 19

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

Przejdź do