autor: JSNI » 27 maja 2016, 20:51
1. Zalezy kto czego oczekuje. Jak dla mnie jest gorzej, bo taka Agera czy Ruf CTR3 byly ciezkie do ogarniecia bez asyst, a teraz sa potulne jak baranki.
2.Jak mozna przeczytac wyzej. Caly HUD jest do wylaczenia.
3.Przechodzac fabule, grajac misje frakcyjne badz PVP, trzeba sie scigac pojazdami w danych specyfikacjach. No i niestety, ale takiego auta wyczynowego nie da sie doprowadzic do stanu jak seria, bo kazda wyczynowka ma jakies wloty w blatnikach badz sa calkiem poszerzone. Off-roady tez czesto poszerzone no i opony 'kostki'. Uliczne sa najblizsze serii i wstawiajac fabryczne zderzaki to roznia sie tylko osiagami i srednica felg. W kazdej z tych specyfikacji bywa ze nie da sie wstawic seryjnej maski. W [U] i [O] nie da sie chyba tez wstawic seryjnego spojlera. W Rajdowkach i Torowkach nie mamy wplywu na bodykit, mozemy zmienic kolor, naklejke, kolor wnetrza, tablice rejestracyjna i felgi. Ogolnie nie jest zle, auta nie musza byc wiejstuningiem chodz moga takie byc...
Jakis czas temu wyszedl patch ktory umozliwil nam tworzenie wlasnych tras. Tylko w ten sposob mozna brac udzial seryjnym samochodem w wyscigu z wyznaczona trasa i zaplata za to. No chyba ze pelen freeride i jak w nfsu2 kto jedzie pierwszy wyznacza trase. W tych wyzwaniach swobodnej jazdy najlepiej jezdzic ze znajomymi bo kazdy jedzie jaka specyfikacja chce.
4.W seryjnych da sie zmienic kolor, dodac naklejke, kolor wnetrza, tablice no i felgi. Mozna to zrobic w KG uzywajac wczesniej kupionych elementow. Mozna je kupic u kazdego tunera autem danej specyfikacji. Kazda kupiona rzecz moze byc kupiona tylko raz i mamy ja dostepna do wielokrotnego uzytku.