Odpowiedz Posty: 206
The Crew 2
  • Awatar użytkownika
    ultymatywny
    Posty: 46
    Rejestracja: 13 gru 2016, 13:48
    Reputacja: 0
    uPlay: ultymatywny
    Polubił: 7
    Otrzymanych polubień: 38

    The Crew 2

    autor: ultymatywny » 04 cze 2018, 21:53

    i jeszcze takie
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • Awatar użytkownika
    ultymatywny
    Posty: 46
    Rejestracja: 13 gru 2016, 13:48
    Reputacja: 0
    uPlay: ultymatywny
    Polubił: 7
    Otrzymanych polubień: 38

    The Crew 2

    autor: ultymatywny » 04 cze 2018, 21:55

    i takie
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6290
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 40
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 2943
    Otrzymanych polubień: 1621

    The Crew 2

    autor: Courius » 04 cze 2018, 23:39

    Kolejna beta The Crew 2 już podczas targów E3.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3307
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 3
    Reputacja: 45
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: VRS Mk1
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1000
    Otrzymanych polubień: 1523

    The Crew 2

    autor: Hudy » 05 cze 2018, 10:13

    jedlin12 pisze:Qr Bbpost A próbowałeś testować inne auta niż Audi TT RS? Przy Mustangu, czy Fordzie GT odczucia były już raczej inne.


    Ale że co? Audi TT ma lepsze opony wielosezonowe od reszty? Nie zmienia to faktu, że przy 270/h skręcając kierownicą do oporu lewo-prawo powinno się coś stać. Wahadło tutaj nie istnieje.
    Core i7 4700MQ 3.4GHz | Crucial 8GB 1600Mhz DDR3 | nVidia GeForce GTX 780M 4GB DDR5 256 bit | Steelseries Rival 300 Hyperbeast | Logitech G29

    "Mnie nie interesuje co ludzie mówią, ponieważ ludzie tak naprawdę mówią wiele rzeczy, a nie mają pojęcia o czym mówią." R. Kubica
  • Awatar użytkownika
    Danmcrea
    Posty: 863
    Rejestracja: 12 lis 2011, 10:58
    Reputacja: 8
    Imię: Daniel
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Bełchatów
    Polubił: 59
    Otrzymanych polubień: 198

    The Crew 2

    autor: Danmcrea » 05 cze 2018, 10:34

    To jest w sumie ciekawe, bo grając na kierownicy właśnie Audi TT dałem rade wprowadzić auto w wahadło. Gorzej było z wyprowadzeniem :D. Ogólnie, przynajmniej jeśli chodzi o kierownice twierdzę, że jest miliony razy lepiej niż w TC1 i jeździ się naprawdę przyjemnie, jeździłem tylko na ustawieniu Precise. Tylko fajnie byłoby dostać jakieś inne ustawienia po za Force Feedback, bo wibracje kierownicy przy każdym użyciu nitro są męczące ;d. A bocury jakimi potem się latało gdy przesiadłem się na C63 AMG to samo złoto. Jasne, jest to arcade ale tym razem bardzo przyjemny arcade. Po przesiadce się potem na pada, bo nie chciało mi się rozkładać kierownicy, grało mi się gorzej, ale wciąż przyjemnie. Co ciekawe trudniej było mi wprowadzić C63 w jakiś fajny poślizg, ale może też być tak że na padzie po prostu nie umiem XD. Jak dla mnie, przynajmniej narazie po dwóch alfach i becie, gra jest lepsza pod każdym względem od TC1. Nawet jeśli Highway One zostało zmienione na gorsze, to mapa rozwinęła się w wielu innych miejscach, choćby Gran Canyon, w którym w końcu czuć ten vibe.
    No i strasznie szanuje optymalizację, przy 1440p na starym Radku R9 290 trzymam płynne 40+fps, na ultra. Za to na 1080p stałe 60, więc tym razem mocne propsy. Zwłaszcza, że TC1 przy stałych 60 potrafiło mieć jakiś dziwny stuttering.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3307
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 3
    Reputacja: 45
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: VRS Mk1
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1000
    Otrzymanych polubień: 1523

    The Crew 2

    autor: Hudy » 05 cze 2018, 10:47

    Ciekawe czy może być aż tak duża różnica w prowadzeniu między kontrolerami?
    Szkoda, że Ubi nie pozwoliło mi pograć na kierownicy. Być może miałbym zupełnie inne zdanie :niewiem:
    Core i7 4700MQ 3.4GHz | Crucial 8GB 1600Mhz DDR3 | nVidia GeForce GTX 780M 4GB DDR5 256 bit | Steelseries Rival 300 Hyperbeast | Logitech G29

    "Mnie nie interesuje co ludzie mówią, ponieważ ludzie tak naprawdę mówią wiele rzeczy, a nie mają pojęcia o czym mówią." R. Kubica
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 912
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 14
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 528
    Otrzymanych polubień: 644

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 05 cze 2018, 15:31

    Courius pisze:Qr Bbpost Kolejna beta The Crew 2 już podczas targów E3.


    Źródło tych rewelacji? W wiadomościach nic nie ma na ten temat, ani na stronie The Crew.

    Edit. OK widzę, tylko nie jest to napisane wprost. Tylko ,,więcej informacji na E3''

    https://www.facebook.com/thecrewgame/ph ... =3&theater

    Niepotrzebnie usuwałem grę z dysku :mur: :mur:
    Ostatnio zmieniony 05 cze 2018, 15:33 przez jedlin12, łącznie zmieniany 2 razy.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6290
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 40
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 2943
    Otrzymanych polubień: 1621

    The Crew 2

    autor: Courius » 05 cze 2018, 19:32

    Danmcrea pisze:Qr Bbpost Co ciekawe trudniej było mi wprowadzić C63 w jakiś fajny poślizg, ale może też być tak że na padzie po prostu nie umiem XD.

    Problem nie leży w Tobie, a w sterowaniu na padzie i asystach Xinputowskich. Opóźnienie reakcji + brak przełożenia sygnału 1 do 1 powoduje, że nawet szybka jazda - moim zdaniem - jest bardzo problematyczna. Całkowicie odwrotna sytuacja jest na kierownicy, gdzie i driftowanie i szybka jazda nie jest problemem.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    ultymatywny
    Posty: 46
    Rejestracja: 13 gru 2016, 13:48
    Reputacja: 0
    uPlay: ultymatywny
    Polubił: 7
    Otrzymanych polubień: 38

    The Crew 2

    autor: ultymatywny » 06 cze 2018, 21:42

    jeśli się okaże , że nie dadzą żadnych dlc za kasę to szacun :thumbup: .. ale jakoś trudno mi w to uwierzyć :think:

    https://youtu.be/7Zn-64Hzjvs
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 912
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 14
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 528
    Otrzymanych polubień: 644

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 07 cze 2018, 16:46

    Raczej im wierzę. Pierwsza część otrzymywała ciągle nową zawartość i była ulepszana. Z różnym skutkiem, ale długie wsparcie było faktem. Ostatnią dodaną zawartością do The Crew 1 była Mazda MX-5 w wersji torowej - trzy lata po premierze. Wygląda to fajnie, tylko szkoda, że pvp dodadzą dopiero pod koniec roku.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    ultymatywny
    Posty: 46
    Rejestracja: 13 gru 2016, 13:48
    Reputacja: 0
    uPlay: ultymatywny
    Polubił: 7
    Otrzymanych polubień: 38

    The Crew 2

    autor: ultymatywny » 07 cze 2018, 20:49

    przepraszam ale mi się coś zdaje , że dodatek Wild Run .. Calling All Units .. Speed Car Pack .. Street Edition Pack ..Extreme Car Pack ..Vintage Car Pack .. Raid Car Pack .. a i jeszcze Season Pass gdzie jeśli kupiłeś wcześniej inne paczki samochodów to dostawałeś tylko Ferrari 458 Speciale i The McLaren 12C .. to to wszystko nie było darmowe :eh:

    a w zasadzie to i dziś nie jest bo na steamie te dodatki (oprócz wild runa bo go nie mają ) kosztują łącznie 319,30 zł. :-D

    edit. to znaczy nie mają wild runa bo jest teraz zawarty w calling all units .. co nie zmienia faktu , że kiedyś trzeba było go kupić

    jeszcze sprawdziłem .. sama TC1 kosztuje 119,90 zł .. + 319,30 zł :crazy: .. to mi wychodzi troszkę więcej niż za TC2 w gold editions na steamie 359,90 zł
    dlatego będę w szoku jeśli nie dodadzą nic za kasę ale i zdobędą mój szacunek .. bo dziś w zasadzie w dniu premiery zapowiadane są płatne dlc do danej gry
    Ostatnio zmieniony 07 cze 2018, 21:11 przez ultymatywny, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 912
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 14
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 528
    Otrzymanych polubień: 644

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 07 cze 2018, 21:20

    Słusznie prawisz. Nie do końca doprecyzowałem o co mi chodziło, a chodziło mi o kwestię dotrzymania wsparcia dla The Crew 2 przez całkiem długi czas. Z resztą The Crew uderzało w te drobne dlc tylko na początku, potem Wild Run i CAU to bardziej expansion pack, niż tradycyjne DLC.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    ultymatywny
    Posty: 46
    Rejestracja: 13 gru 2016, 13:48
    Reputacja: 0
    uPlay: ultymatywny
    Polubił: 7
    Otrzymanych polubień: 38

    The Crew 2

    autor: ultymatywny » 12 cze 2018, 6:19

    byłem ciekawy jak inne dyscypliny to się niebawem przekonam .. byłoby miło zachować postęp z zamkniętej bety

    https://thecrew-game.ubisoft.com/the-cr ... 0-76770-32
  • Awatar użytkownika
    Matt26
    Posty: 32
    Rejestracja: 19 mar 2016, 16:53
    Reputacja: 0
    Polubił: 8
    Otrzymanych polubień: 7

    The Crew 2

    autor: Matt26 » 13 cze 2018, 17:42

    Czyli nie ma potrzeby kupować więcej niż standardowej wersji gry, bo i tak wszystko się z czasem dostanie :D Przekonali mnie, zwłaszcza, że ostatnio widziałem TC2 za około 150zł :D
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 912
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 14
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 528
    Otrzymanych polubień: 644

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 15 cze 2018, 16:38

    phpBB [media]


    The Main Problem With The Crew 2...

    Zobaczyłem ten filmik i przypomniał mi się system rozwoju samochodu. Ci co zakupili więcej, niż jednego wagena pewnie zauważyli, że części pomiędzy samochodami z tej samej klasy są współdzielone. Zauważyliście zapewne również, że nie ma już kupowania pakietów, przez co nie ma już tej patologii znanej z jedynki, kiedy to po kupieniu tego samego pakietu części Mini Cooper był tak samo szybki co Koenigsegg Agera. Tutaj tego nie ma i pojazdy mają swój domyślny poziom mniej więcej zgodny z osiągami. Znajdując skrzynkę/wygrywając wyścig nie możesz dostać części o niższym poziomie niż samochód. Na przykład kiedy ja miałem Froda GT o poziomie ok. 190 dostawałem trochę wyższego poziomu części, które mogłem bez problemu zamontować w słabszym Mustangu, czy Fiacie 500 Abarth. Boje się, czy to nie ułatwi aż do przesady masterowania samochodów. Czy nie lepiej byłoby wprowadzić jakąś opłatę za używanie części niewygranych przez ten samochód? Albo jakieś przebitki pokroju 40 poziomów kary? Co o tym sądzicie?
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
Odpowiedz Posty: 206

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Przejdź do