Odpowiedz Posty: 141
Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze
  • Awatar użytkownika
    Anioł Stróż
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3772
    Rejestracja: 18 paź 2010, 21:45
    Medale: 4
    Reputacja: 29
    Imię: Czarek
    Samochód: Volvo V50 2.0D
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014
    Polubił: 830
    Otrzymanych polubień: 852
    Kontakt:

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Anioł Stróż » 13 paź 2015, 19:59

    NEED FOR SPEED – ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA
    Lista utworów

    Aero Chord - Break Them feat. Anna Yvette
    Aero Chord - Surface
    Alison Wonderland - U Don’t Know (feat. Wayne Coyne)
    AVICII - Pure Grinding
    Battle Tapes - Valkyrie
    Botnek - Here It Comes (N4S Mix)
    Botnek & 3LAU - Vikings
    Clement Marfo & The Frontline - Get Rowdy
    Congorock & Daddy’s Groove - Black Sun
    CP feat. Danny Cainco - Don’t Stop
    Dimension - Move Faster
    Dirty South - The Unknown feat. FMLYBND
    Django Django - Shake And Tremble
    Doomtree - Gray Duck
    Drenge - We Can Do What We Want
    Fehrplay - Pyara (Live Edit)
    Flosstradamus - Don’t Trip feat. Run The Jewels & Sizzy Rocket
    Genetikk - Wünsch Dir Was
    Going Quantum - Raw
    GoMad! & Monster feat. Matt Rose - Under Control
    GotSome - Vibe Out feat. Wiley
    HEALTH - NEW COKE
    Hook N Sling - Break Yourself feat. Far East Movement
    Hudson Mohawke - Brand New World
    iSHi feat. Pusha T - Push It
    Joywave - Destruction (KOPPS Remix)
    June Miller - Stormtrooper feat. Virus Syndicate
    Junior Prom - Stand!
    Kill The Noise - Lose Ya Love
    Krakota - Ice Hands
    Lokate - Flow (feat. Doctor & Bay C)
    Louis Berry - 25 Reasons
    Lynx - Clap Track
    Lynx - Into The Light
    Major Lazer - Night Riders feat. Travis Scott, 2 Chainz, Pusha T & Mad Cobra
    Michael Woods feat. Sam Obernik - Get Around (Roni Size Remix)
    Modestep - Machines
    Muzzy - Insignia
    Netsky - Rio
    No Wyld - Odyssey
    Phace - Imbalanced
    Raury - Devil's Whisper
    Refused - Elektra
    Reso - Callisto
    Reso - Move It
    RiFF RAFF - Kokayne (Video Games Clean Version)
    Rogue - Rattlesnake
    Royalston - Blight Mamba
    Run The Jewels - Blockbuster Night Pt. 1
    Silversun Pickups - Connection
    Slaves - Hey
    Speaker Of The House - Modern Slang
    Swim Deep - Fueiho Boogie
    The Bots - Won
    The Chemical Brothers - Go
    The Glitch Mob - Better Hide, Better Run (feat. Mark Johns)
    The One And Only PPL MVR - Let's Take This Outside
    The Prodigy - Nasty (Spor Remix)
    The Strypes - Get Into It
    Trentemøller - Silver Surfer, Ghost Rider Go!!!
    Tropkillaz - Make The Crowd (NFS VIP Remix)
    Vaults - Lifespan (Spor Remix)
    Wolfgang Gartner - Turn Up Feat. Wiley & Trina
    Zeds Dead - Blink feat. Perry Farrell
    Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, 19:59 przez Anioł Stróż, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 13 paź 2015, 20:12

    Jak ktoś chcę się nie męczyć z szukaniem po YT.
    https://play.spotify.com/user/needforsp ... edium=open
  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Angello » 13 paź 2015, 21:12

    Tutaj też znajdziecie :muzyka:
    Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, 21:12 przez Angello, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Takumi
    Posty: 371
    Rejestracja: 18 lip 2015, 14:56
    Reputacja: 4
    Hobby: Motoryzacja
    Polubił: 292
    Otrzymanych polubień: 558

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Takumi » 14 paź 2015, 20:54

    phpBB [media]

    Need For Speed - BMW M2 Coupé Video Game Debut
    Ostatnio zmieniony 14 paź 2015, 20:54 przez Takumi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 29 paź 2015, 17:59

    phpBB [media]

    Need for Speed – oficjalne wideo premierowe

    Wiele youtuberów ma już dostęp do wersji dziennikarskiej (Pełna wersja gry przed premierą). W tym GTA Wise Guy, który prezentuje pełnie możliwości gry. Z jego także filmików dowiedziałem się, że tuning osiągów nie będzie opierał się "Wpakuj najlepsze i ciśnij", a przed tym musimy ustalić do czego to ma być auto. np. próba wyciągnięcia od driftowozu ponad 1000hp może się skończyć problemami z sterownością od nadmiernej mocy. Pasek konfiguracyjny samochodu, który mogliśmy zobaczyć nie raz, nie sprawia tylko, że samochód staje się mniej lub bardziej podatny na poślizgi. Każdy jeden element tam podatny jest odczuwalny w grze. np. Moc hamulca ręcznego po ustawieniu na maksa sprawia, że tylne koła będą się blokować, a po ustawieniu na minimum, będą gwałtownie zwalniać, ale nie zatrzymają się. Konfiguracji jest wystarczająco by stworzyć wóz pod swój styl jazdy, lub do stworzenia jakiegoś typu pojazdu i tak da się tu nawęd stworzyć dragstera, który będzie zarąbiście szybki kosztem sterowności.

    phpBB [media]

    Need for Speed 2015 How to Tune Your Car (NFS Handling Tuning)
    Ostatnio zmieniony 29 paź 2015, 17:59 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Angello » 31 paź 2015, 15:56

    Moja wrażenia ??
    Kupuję na 100% a raczej już zamówiłem ;)
    Powodów jest sporo z czego kilka bardzo dla mnie istotnych.

    Fabuła i wprowadzenia
    Świetnym pomysłem twórców jest wprowadzenie wstawek filmowych gdzie aktorzy zwracają się bezpośrednio do nas (do ekranu). Dzięki takiemu zabiegowi świetnie czuć ta atmosferę jaka panuje między motoryzacyjnymi maniakami tuningu i nielegalnych wyścigów, nie czujemy się sami a wręcz przeciwnie od razu zdobywamy grupę znajomych. Bardzo ciekawe osoby i mnóstwo pięknych i seksownych dziewczyn :D
    Wspaniałym pomysłem jest też to jak zrobiono przejście z sekwencji filmowej do naszego auta, które widoczne jest w tle dokładnie takie jak je zrobiliśmy.
    Bardzo fajne menu, które przypadło mi do gustu.


    Muzyka
    Po prostu obłędna. Idealnie trafiona w mój gust. To dopiero druga gra, w której nie wyłączam muzyki.
    Posłuchajcie sami - http://nfssoundtrack.com/nfs2015/

    Grafika
    Widzieliście już zapewne w necie i sami wiecie, że jest naprawdę dobra. Pięknie zrobiony modny ostatnio deszcz, auta wyglądają obłędnie. Zabrudzenia, wgniecenia, dym spod palonych opon – super. Miasto, które zwiedzamy (niestety) tylko nocą oddaje naprawdę fajny klimat ;)

    Fizyka
    Jak na arcade to naprawdę dobra. Czuć wagę auta, czuć różnicę między autem stockowym a tym, w które już wpakowaliśmy kilka części poprawiających prowadzenie i osiągi. Nie ma wchodzenia w ostre zakręty z prędkością 250 km/h, bo skończy się to spotkaniem ze ścianą lub inną twardszą od auta przeszkodą :P
    Łatwo można kontrolować drift ale zbyt mocne dociśnięcie gazu w nieodpowiednim momencie doprowadzi do spina, oczywiście jeśli wyłączymy wszystkie asysty ;)

    Auta
    Obłęd !! W prawdzie jest ich 52 ale za to są to w większości ikony tuningu. Każdy z pewnością znajdzie sobie kilka ulubionych perełek. Tego jak prezentują się po wizualnym tuningu nie będę Wam zdradzał :P

    Tuning
    To jest to czego jeszcze nie było. Po prostu piękno w pięknie. Sami licencjonowani i najbardziej znani tunerzy. To jak rozbudowany jest tuning powinno posłużyć jako przykład innym twórcom samochodowych gier. Dla przykładu powiem, że wybór i budowa przedniego zderzaka jest podzielona na trzy etapy, oddzielnie wybieramy sam zderzak, dolna lotkę i „kaczory”. Podobnie jest też z innymi częściami. Wybór i budowa wyglądu kół jest podzielona na pięć etapów. Ci, którzy mnie znają domyślają się, że więcej czasu spędzam na budowaniu auta i jego malowaniu niż na samej jeździe :D

    Malowanie aut
    Jest naprawdę bardzo dobrze. Nie jest to tak zaawansowane jak w Forza Motorsport ale i tak można tworzyć bardzo skomplikowane projekty. Twórcy zadbali o to, że mamy mnóstwo gotowych kolorowych jak i jednolitych naklejek, które możemy zmieniać kolorystycznie jak tylko dusza zapragnie. Są też najróżniejsze kształty, z których możemy tworzyć dosłownie wszystko, Jedynie co nas może ograniczyć to wyobraźnia i umiejętności. Bardzo dużym plusem jest fakt, że na auto możemy nałożyć kilka tysięcy naklejek (warstw). Mamy też mnóstwo gotowych naklejek licencjonowanych i znanych producentów jak na przykład SEBON, Rocket Bunny, WOLK, ENKEI, C-West, itd. Nic tylko tworzyć ;)

    Przyjemność z gry
    Jest i to wielka, już samo chwalenie się swoimi czterokołowymi cudami daje wiele frajdy. Mapa nie jest duża (wręcz mała) ale w dobrym składzie znajomych można naprawdę mile spędzać czas uczestnicząc w ucieczkach od policji, biorąc udział w najróżniejszych wyścigach czy tez wybrać się na kręte drogi i poddać się pięknej sztuce kontrolowanego poślizgu czyli drift ;) Na jak długo gra dostarczy nam zabawy i zatrzyma nas przy sobie ?? Hmm. W dużej mierze zależy od ekipy z jaką gramy i naszej kreatywności.

    Minusy
    Są i można niby na nie przymknąć oko ale w niektórych przypadkach to raczej trzeba je sobie wydłubać :facepalm:
    - wieczna noc i deszcz. Niby to ma oddawać klimat ale dlaczego nie mielibyśmy uciekać od policji czy ścigać się z innymi graczami w ciągu dnia kiedy jest sucho ??
    - tylko 5 aut w garażu (może to tylko ograniczenie bety) ale ma to też swój plus, bo pokaże nam gust i kierunek w jakim idą inni gracze
    - zbyt długie ładowanie. W dobie bardziej zaawansowanych gier gdzie ładowanie trwa kilka sekund to najnowszy NFS jest w czarnej Obrazek
    - bugi i inne błędy ale to dopiero beta
    Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 15:56 przez Angello, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Angello » 15 lis 2015, 15:04

    Po przegranych 45 godzinach w Need For Speed mogę napisać coś więcej Obrazek Nie będzie zbyt kolorowo Obrazek


    Fizyka, auta i przeciwnicy.

    Bardzo dobrym rozwiązaniem jest możliwość ustawień auta przy użyciu rożnych suwaków, Dzięki temu możemy dostosować auto do swoich wymagań i stylu jazdy. Nasze bryki mogą pięknie ślizgać się podczas driftu albo trzymać się drogi podczas sprintów. Każde auto wymaga innego ustawienia, nie ma jednego idealnego ustawienia dla wszystkich aut. Budując kilkuset konne potwory nie da się jeździć nimi bez ustawień.

    Wizualnie auta po tuningu to czyste motoryzacyjne porno :D Auta wyglądają obłędnie. Dla wielu aut do wyboru mamy markowe i znane części bodykitu. Niektóre modele aut maja swoje indywidualne dedykowane zestawy.
    Niestety nie każde auto ma kilka zestawów części wizualnych do wyboru a są też auta, które w ogóle ich nie mają. W innym przypadku (czyt. Ferrari) jest tak, że auto nie ma opcji zmiany felg Obrazek

    Przeciwnicy w grze to kosmici. Popełniają błędy tak jak my z tym, że im dogonienie nas potrafi zając krótką chwilę nawet po tym jak zaliczą bardzo poważny wypadek, natomiast my już tak szybko ich nie dogonimy (najbliższa aktualizacja ma to naprawić, tylko po co były testy beta skoro po uwagach graczy tego nie naprawili), chyba, że będą mieli kolejny wypadek co im się zdarza. W kwestii doganiania nas pomijam już fakt, że my jedziemy 1100 konnym Nissanem GTR a przeciwnik na przykład 500 konnym Nissanem 240 SX Obrazek Podsumowując - balans jest do bani ale to ma być niby poprawione w najbliższej aktualizacji, tylko co z tego jak sporo osób ukończyło już wątek fabularny.

    Wypadki potrafią być irytujące. Przy zderzeniu bocznym z przeciwnikiem przy prędkości 250 km/h nic się nie dzieje ale przy lekkim otarciu się o ścianę z tą prędkością mamy filmik z mega karambolu z naszym udziałem Obrazek Po takiej akcji stawia nas na koła i raz musimy rozpędzić się o zera a innym razem wracamy do prędkości przy której doszło do wypadku Obrazek


    Muzyka i dźwięki w grze.

    Słyszałem każdy utwór po kilka razy i zdania nie zmienię - muzyka jest świetna pomimo, że nie wszystkie utwory to moje ulubione gatunki muzyczne. Utwory są w przemyślany sposób pogrupowane i dopasowane to tego co w danej chwili robimy. Inne kawałki lecą gdy się ścigamy, inne gry konkurujemy w drifcie, inne gdy lansujemy się po mieście a jeszcze inna muza leci gdy grzebiemy przy swoich autach będąc w garażu :muzyka:

    Auta w grze brzmią niesamowicie :D Fani tuningu mechanicznego będą w tuningowym raju, każda najmniejsza część zamontowana w silniku czy układzie wydechowym zmienia brzmienie naszej bryki. Dla przykładu powiem, że mamy spory wybór turbosprężarek i każda z nich daje inne brzmienie :D ta sama turbina zamontowana w BMW M4 brzmi inaczej niż w Nissanie R34.
    Strzały z wydechu to muzyka dla moich uszu a żeby było ciekawiej twórcy gry zadbali nawet o to, że inaczej strzela auto 400 konne niż 800 konne.
    Zadbano nawet o takie smaczki, że po zamontowaniu car audio nasza klapa bagażnika wpada w delikatny rezonans kiedy leci muzyka z mocniejszym basem :muzyka:


    Online i gra ze znajomymi.

    W tej kwestii Need For Speed trochę kuleje. Ciężko jest dołączyć do zabawy z kumplami a dzieje się to dlatego, że gdy rozpoczynamy zabawę i jesteśmy sami na mapie to gra sama dorzuca nam 7 przypadkowych graczy. Tak koledzy, dobrze liczycie, bo w grze jednocześnie może być tylko 8 graczy online.
    Jednak jest sposób aby do zabawy zaprosić znajomych ale nie powinno to się odbywać tak, że gracze muszą wykazywać się sprytem i szybkością. Dokonujemy tego w ten sposób, że jak włączmy Need For Speed to jesteśmy sami na mapie i szybciutko puszczamy zaproszenie do znajomych. Jak się uda za pierwszym razem to okej ale jak nie to próbujemy aż do skutku Obrazek
    Współzawodnictwo podczas wspólnej zabawy online jest skopane (albo ja jeszcze czegoś nie odkryłem). Do pojedynku (np. drift) możemy wyzwać/zaprosić tylko jednego znajomego, nie znalazłem opcji abyśmy współzawodniczyli w kilka osób jednocześnie a szkoda.
    W menu widnieje nieczynne okienko z wiadomością "Dostępne wkrótce" Może tutaj coś się zmieni na lepsze ?? Obrazek


    Policja.

    W tej grze to jakiś żart :rotfl: Powodem jest to, że mają do dyspozycji dwa rodzaje radiowozów czyli Ford Crown Victoria i Dodge Charger. To zdecydowanie za słabo w porównaniu do demonów ulicy, które budujemy Obrazek
    Na plus zasługują blokady policyjne. Raz są to drewnienia barierki, które najzwyczajniej możemy staranować, jednak potrafią nieco wyhamować naszą prędkość a innym razem są to zapory betonowe, które są nie do pokonania i jesteśmy zmuszeni do zawrócenia się. Kolczatki oczywiście też są i trzeba dobrze wpatrywać się w drogę aby na nie nie wpaść, bo na samych felgach za daleko nie uciekniemy.
    Ścigające nas radiowozy są tak słabe, że 200 konnym autem uciekniemy im bez większego wysiłku :P


    Co należy poprawić i dodać.

    Lakiernia
    - nie możemy przybliżyć się kamerą aby dokładniej i bardziej szczegółowo wykonać oklejanie aut.
    - brakuje możliwości zrobienia lustrzanego odbicia po drugiej stronie auta
    - brakuje modyfikacji podstawowych kształtów. Brak pochylania jak i skali przez co nie możemy dać drugiego identycznego kształtu, wszystko roimy "na oko"
    - z kolorami jest tak samo, nie ma żadnej widocznej skali, przez co kolory kolejny raz dobieramy na czuja
    - brak oddzielnej tablicy do tworzenia naklejek (świetnie jest to rozwiązane w Forza Motorsport) i brak możliwości ich zapisania
    - tylko 50 slotów do zapisania projektów aut gdy w grze aut jest już więcej
    - brak możliwości przesyłania projektów do znajomych. Wyobraźcie sobie sytuację, że tworzycie team ze znajomymi, chcecie mieć wspólny projekt charakterystyczny dla waszej ekipy i na chwile obecną każdy musi malować sobie sam Obrazek
    - nie ma możliwości malowania zacisków hamulcowych

    Auta
    - brak manualnej skrzyni biegów :szok:
    - brak widoku z wnętrza kabiny co w dzisiejszych czasach i dostępnej technologii to śmiech na sali
    - brak sortowanie aut
    - brak sortowania części (przy wyborze felg, których jest bardzo dużo to bardzo kłopotliwe)
    - do wyboru mamy sporo bardzo szybkich aut ale tak naprawdę nie ma gdzie na dłuższą chwile nimi pojeździć przy maksymalnej prędkości
    - brak swapów silnika gdzie to w świecie tuningu to bardzo ważny element
    - tylko kilka aut ma możliwość podmiany świateł. Szkoda, że w autach z otwieranymi światłami nie ma możliwości zrobienia sleepera

    Online
    - nie widać czy dani gracze są ekipą czy też nie
    - brak prywatnego lobby

    Fabuła i inne elementy gry
    - zdecydowanie za krótka fabuła. Wystarczy kilkanaście godzin aby ją przejść.
    - kupimy każde auto, zobaczymy jakie ma możliwości i co dalej ?? Obrazek
    - zdecydowanie za mała mapa. Jestem w stanie zrozumieć, że sprzęt (konsole) ogranicza możliwości ale zawsze można to rozwiązać jak w Test Drive Unlimited 2, że przenosimy się na kolejną mapę, która najzwyczajniej nam się wczytuje

    Jest jeszcze sporo bugów, których zdecydowana większość została już zgłoszona.

    Podsumowując to gra wizualnie jest świetna, auta, tuning, widoki robią wrażenie i... to tyle. Pierwszy zachwyt grą nieco przygasł Obrazek
    Na spokojnie czekam jaki będzie obiecywany rozwój gry. Zanim to jednak nastąpi to większość ludzi pozbędzie się gry aby jeszcze dostać za nią dobra kasę.
    Ostatnio zmieniony 15 lis 2015, 15:04 przez Angello, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 15 lis 2015, 18:33

    Ostatnio jest moda, by wypuszczać gry najpierw na konsole. I tak naprawdę wersja konsolowa to taka faza bety. :P Wersję PC później wychodzą dopieszczone, bez większych błędów, nie licząc optymalizacji, która i tak nie jest najgorsza. ;) Już to pisałem chyba wcześniej, widok z wnętrza w Need for Speedzie nie pojawił się od ponad 10 lat (Nie licząc Shifta) i szczerze mówiąc, nie czuje presji by było to zaimplementowane, gdyż model jazdy jest strasznie uproszczony i nie czuł bym z tego większej przyjemności. Tym bardziej dodania obsługi kierownic. Trzeba być masochistą by grać w to na kierze. :lol:
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Kub3kPL » 15 lis 2015, 19:43

    Ja mam tylko jedno pytanie - czy serio jesteśmy ograniczeni tylko do 5ciu miejsc w garażu? D:
  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Angello » 15 lis 2015, 21:26

    Tak.
    W trakcie kariery proponuję mieć jedno miejsce wolne, bo trzeba się przejechać samochodem nagrodą, który trzeba postawić na chwile u siebie w garażu.
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Kub3kPL » 15 lis 2015, 21:40

    Miałem nadzieję że zniosą to ograniczenie, no ale cóż. Teraz mogę liczyć tylko na jakiś patch :ugeek:
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 15 lis 2015, 21:53

    Spokojnie! Jestem pewien, że do premiery PeCetowej zniosą to. :D
  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Angello » 15 lis 2015, 22:39

    Szczerze w to wątpię. Przecież będąc w garażu widzimy wszystkie swoje 5 aut. Jak niby mieliby upchnąć jeszcze kilkadziesiąt ??
    Jedyne rozwiązanie jakie przychodzi mi do głowy to dodatkowe garaże nie będące częścią wątku fabularnego.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 15 lis 2015, 23:00

    Proste. W formie listy. Te pięć mogą być jako "Wystawa", coś w stylu szybkiego wyboru, a reszta ukryta w formie listy. Opcjonalnie można zrobić nowe garaże, które by pozwalały na posiadanie większej ilości aut. ;)

    Edit:
    Co wprowadza nowa aktualizacja
    -Lepiej wyważona sztuczna inteligencja
    -Funkcja odbić w edytorze winyli
    -Usprawniony system wyboru barwy
    -Hoonicorn oraz Lamborghini Diablo Morohoshi-sana jako prezenty po ukończeniu odpowiednich wątków fabularnych
    -!!!Pierwsze spojrzenie na neony!!!
    -Wczesna wersja robocza Lamborghini Diablo Morohoshi-sana
    -Zwiększony maksymalny poziom REP (50-60)
    -3 nowe trofea i osiągnięcia
    -Nowe wyzwania codzienne
    -30 nowych, gotowych winyli
    -Ogólne poprawki i ulepszenia

    Nowa zawartość dostępna przed końcem miesiąca.
  • Miron
    Posty: 765
    Rejestracja: 29 maja 2013, 11:41
    Reputacja: 0
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 391

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Miron » 17 lis 2015, 17:31

    Czuję niedosyt po ukończeniu NFS. Już podczas rozgrywki wydawało mi się coś nie tak. Ta cała atmosfera wprowadzona przez widowiskowe trailery tylko pogłebiła ten stan. Zasmucił mnie fakt bardzo małej ilości body kitów do aut. Gdzie Liberty Walk do Italii i Huracana? Gdzie Top Secret dla Supry? Brakuje mi też bardzo stworzenia własnego RWB od podstaw. Bo 3 body na krzyż w 2 Porsche to mało a powstało już trochę samochodów stworzonych przez Nakai Sana. W BMW E46 w body Voltexa tył zawsze jest wyżej od przodu chociaż w oryginalnym pojeździe leży na "cycach". W Hondzie S2000 w wyścigowym body kicie z Tyłu koła pochowane jak w Punto na stalówkach. Brak możliwości zmiany szerokości kół. Bardzo dużo części nie można zamontować przez to że jest niekompatybilna na przykład z poszerzeniami. Śmieszne się wydaje że nie można zamontować owiewek na pusty zderzak tylko dlatego że masz zamontowane body. A nawet ono w tym nie zawadza. Ta gra potrzebuje jeszcze mnóstwa dodatków, usprawnień i łatek. I Ten soundtrack... Brak Night Riders i Gangsta Paradise w ich remiksie to wielki błąd. Czas pokaże co z tą grą będzie.

    EDIT. Gdzie niby jest jakiś FILM EDITOR?
Odpowiedz Posty: 141

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Przejdź do