Odpowiedz Posty: 30
Need for Speed Payback (2017)
  • Awatar użytkownika
    mareksle1991
    Posty: 100
    Rejestracja: 21 paź 2015, 9:20
    Reputacja: 0
    Imię: Marek
    uPlay: Marek1991PL
    Polubił: 2
    Otrzymanych polubień: 72

    Need for Speed Redline (2017)

    autor: mareksle1991 » 02 cze 2017, 18:59

    Nie które akcje w trailerze przypominało nową mieszankę z serii "szybkich i wściekłych", coś w tym jest, ale co to nie wiadomo.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1251
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 45
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 868
    Otrzymanych polubień: 785

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: KatanaDriver » 02 cze 2017, 20:22

    Sądzę, że może to być dobra gra chociażby do przejścia warstwy fabularnej, ale po moich oczekiwaniach najwyżej 7/10.
    Więcej info: https://www.ea.com/pl-pl/games/need-for ... er-details

    To co muszę jednak przyznać NFS'ow, to bycie innym. Tak jak większość ścigałek skupia się na wyścigach i jeździe po świecie, to tutaj próbują coś zrobić grę będą emocjonująca nie tylko jazdą i wyrobienia jak najlepszych czasów, ale też refleksu i przemyślanych decyzji. Za to kochałem Most Wanted 2005 i jego pościgi policyjne. ;)

    PS. 350z :serce:
  • Awatar użytkownika
    Miron
    Posty: 717
    Rejestracja: 29 maja 2013, 11:41
    Reputacja: 0
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 352

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: Miron » 26 lip 2017, 23:57

    Tuningi

    Wizualnie jest dobrze. Więcej części ale mechanicznie nie ogarniam totalnie co się odjeb***.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1251
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 45
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 868
    Otrzymanych polubień: 785

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: KatanaDriver » 27 lip 2017, 12:35

    Śmiechłęm jak to zobaczyłem. Wzorują się na najgorszych. Tuning mechaniczny wyciągnięty prosto z The Crew. :rotfl: W TC dla mnie zdobywanie nowych części będące elementem losowym to absurd. Jak już tworzyć możliwość zdobywania lepszych części, to drogą wypocenia się w jakiś zadaniach, ale przynajmniej będąc pewnym, że dostanie się część, którą się szuka.
    Wizualnie może być, nie każdemu się spodoba, to wiadomo, ale przynajmniej na Hummerze nie pierdykniesz spoiler 1/3 jego wielkości. :lol:
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 654
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 10
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 447
    Otrzymanych polubień: 536

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: jedlin12 » 04 wrz 2017, 15:54

    phpBB [media]


    NEED FOR SPEED PAYBACK Cop Chase Trailer (Gamescom 2017) PS4/Xbox One/PC

    Nowy Trailer... Co do akcji zbyt wiele do powiedzenia nie mam, ale aktorstwo wydaje się... takie sobie.

    http://www.sport.pl/inne/7,102005,22264 ... yback.html

    Ponadto nowy Need for Speed ma mieć dubbing. Boże miej nas w swojej opiece.

    phpBB [media]


    Need for Speed Payback - Off Road Race Gameplay

    Może mi się źle wydaje, ale wygląda na to, że AI jest na dosyć widocznej gumce.

    UPDATE

    https://www.cdaction.pl/news-51297/need ... wideo.html

    Znamy wymagania sprzętowe. Bardzo zbliżone do NFS 2015 i nie aż tak wysokie (przynajmniej w porównaniu do Project Cars 2). Zaskakuje zaledwie 6 GB Ramu wymagane. Miejmy nadzieję, że nie będzie tak jak w NFS-ie 2015, że co chwile wpadało się pod teksturę (znane z autopsji). Pewnie będzie dało uruchomić na nieco gorszej konfiguracji. Na Athlonie II X4 635 jakoś to działało w 30 FPSach.
    Ostatnio zmieniony 20 wrz 2017, 18:37 przez jedlin12, łącznie zmieniany 4 razy.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 654
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 10
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 447
    Otrzymanych polubień: 536

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: jedlin12 » 29 paź 2017, 18:27

    https://www.ea.com/pl-pl/games/need-for ... k-car-list

    Pełna lista samochodów z cenami i starterami. Wygląda całkiem spoko. Jest różnorodnie.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    mareksle1991
    Posty: 100
    Rejestracja: 21 paź 2015, 9:20
    Reputacja: 0
    Imię: Marek
    uPlay: Marek1991PL
    Polubił: 2
    Otrzymanych polubień: 72

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: mareksle1991 » 05 lis 2017, 0:07

    NEED FOR SPEED PAYBACK - FAILS & GLITCHES #1 (NFS Payback Funny Moments)
    phpBB [media]
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 654
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 10
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 447
    Otrzymanych polubień: 536

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: jedlin12 » 07 lis 2017, 17:23

    http://www.ppe.pl/news/54546/need-for-s ... grind.html

    Mamy pierwsze recenzje i nie, nie jest to hit. Średnia na poziomie 72 punktów w najlepszym wypadku.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    KapienPL
    Posty: 111
    Rejestracja: 16 sie 2013, 23:49
    Reputacja: 0
    Samochód: Be Piuntka
    Nick w TDU2: KapienPL
    uPlay: RTG-KapienPL
    Steam ID: agzar
    Xbox Live: AgzarWOW
    Playstation Network: KapienPL
    Klub: Raze To Ground
    Lokalizacja: Polska
    Polubił: 18
    Otrzymanych polubień: 95
    Kontakt:

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: KapienPL » 14 lis 2017, 22:41

    Gra może mieć oceny 3/10, a w oczach graczy może się okazać grą idealną. Tak jest w przypadku Payback'a w moich oczach. Oceny recenzentów nie są dokładną miarą tego czy gra okaże się hitem czy też porażką. Need for Speed Payback poprawia błędy poprzednika, ale też robi parę rzeczy źle.

    Co jest dobre ?
    Sterowanie zostało ZNACZNIE poprawione. Jest przyjemne, zachęca do gry. Nie powoduje odruchów wymiotnych jak w przypadku NFS 2015. Czuć, że twórcy brali przykład z genialnego NFS Hot Pursuit 2010r. Graficznie gra nie odstaje od standardów w 2017r, aczkolwiek nie powoduje tak dużego zachwytu jak Forza Horizon 3. Soundtrack trzyma poziom, jeden z lepszych w grach wyścigowych. Nie nudzi się i nie powoduje irytacji ciągłym powtarzaniem się utworów jak w The Crew czy Forzie. Optymalizacja jest świetna. Przy moim sprzęcie mogę komfortowo grać w 75fps'ach przy rozdzielczości 1080p.

    Co jest zrobione źle ?
    To co zbiera złe żniwo od graczy czyli mikrotransakcje. Nie dają one dużo, ale są. Głównie zdobywa się kasę i tokeny części. Jednakże nie jest to wymagane do szybkiego złożenia samochodu do pokonywania przeciwników na trybie wieloosobowym. A propos, tryb wieloosobowy. Jest strasznie uproszczony. Z 4 możliwych zawodów (Drag, Drift, Wyścig i Offroad (nie biorę pod uwagę singlowej Ucieczki)) dostępne w trybie wieloosobowym są jedyne Wyścig i Offroad. Dostępny jest tryb nierankingowy (Dowolne zawody Speedlist) i rankingowy (Speedlist). W obu jest sporo rammerów i przeciwnicy są zwyczajnie słabi. Na minus można zaliczyć długi respawn po rozbiciu. Do tego dochodzi system kolizji. Uderzając w kamień/barierkę przy 150km/h zostajesz respawnowany do tyłu. Natomiast przy uderzeniu przy 300km/h w barierkę jedziemy dalej. Ostatnią rzeczą jest cena, która jest za duża. 230-250zł to żart.

    Pisząc to ukończyłem fabułę w 8 godzin, a łączny czas gry to 23 godziny. Gra daje dużo frajdy i nie zniechęca po 2 godzinach grania. Polecam poczekać na obniżkę ceny do 120zł i wtedy nabyć grę.

    Moja ocena to 8/10.
  • Awatar użytkownika
    FrogsterPL
    Posty: 144
    Rejestracja: 29 mar 2017, 22:33
    Reputacja: 0
    Imię: Piotr
    Hobby: motoryzacja
    Samochód: Mondeo/205
    Nick w TDU: FrogsterPL
    Steam ID: FrogsterPL
    Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
    Polubił: 64
    Otrzymanych polubień: 77
    Kontakt:

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: FrogsterPL » 14 lis 2017, 23:01

    Kumpel przeszedł to już, na mikrotransakcje też strasznie narzeka. Ale to i tak nic przy spolszczeniu i dubbingu które są, wedle jego słów, absolutnie beznadziejne. Nie dość, że tłumaczyli słowo po słowie (czyli np. gang o nazwie oryginalnej "Shift Lock" przetłumaczyli jako... "Zablokowany Drążek"), to jeszcze osoby dubbingujące grę to wymawiają na głos. A wersji angielskiej ustawić się nie da, do wyboru mamy polską lub rosyjską.

    Tym niemniej, pomijając mikrotransakcje, tłumaczenie, dubbing i policji tyle co kot napłakał, to generalnie w opinii kumpla gra jest znacznie lepsza od poprzedniej części. Szkoda jedynie, że NFS zdążył nas w ostatnich latach przyzwyczaić do tego, że to żaden wyczyn i już pewnie nigdy w niczym standardów ustanawiać nie będzie. No, może poza udźwiękowieniem silników, bo w tej kwestii większość NFSów jest OK.

    Ja już też mam co prawda Paybacka, ale nie instalowałem jeszcze - chcę najpierw się zająć starszymi częściami, jako że dopiero od niedawna komputer mi na to pozwoli (po wymianie karty graficznej).
    Ostatnio zmieniony 14 lis 2017, 23:32 przez FrogsterPL, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1251
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 45
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 868
    Otrzymanych polubień: 785

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: KatanaDriver » 14 lis 2017, 23:17

    Nie grałem i nie będę się tutaj rozwodził co mi się nie podoba, ale jedna rzecz moim zdaniem skreśla u mnie tą grę. Ten komercyjny tuning mechaniczny. Że niby karty? Części zdobywane po wyścigach? Ciężko mi zdzierżyć innego stylu polepszania osiągów niż standardowe kupowanie w sklepie. Że ja niby mam jeździć X czasu żeby zdobyć jakąś tam część którą szukam? Zaakceptuje nawet powszechny to i ówdzie "crafting", który jeżeli będzie zrobiony z pomysłem to może być nawet ciekawy, ale żebym miał pewność gdzie znaleźć potrzebne części, ale losowość jest czymś czego nie strawie. Dla mnie, osoby która uwielbia eksperymentować z ustawieniami i doborem części jest to czynnik, który w dużej mierze przesądza o tym, czy gra mi się spodoba, czy nie. (Nie licząc gier, które po protu tuningu nie mają). Ja podziękuje, nie po to kupuję grę za ponad 200zł, by potem "grindować" części, by sobie ulepszyć auto według swego widzimisię. Może nabędę jak będzie po 30 dychy na jakimś G2A czy innym Kinguinie. Plus za to, że to Pay 2 Win nie jest tak odczuwalne jak w nowym Battlefroncie II. Well Done EA! :rotfl:
  • Awatar użytkownika
    Miron
    Posty: 717
    Rejestracja: 29 maja 2013, 11:41
    Reputacja: 0
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 352

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: Miron » 15 lis 2017, 23:21

    Fabułe (szału nie robi a raczej przypomina gorszą część Szybkich i Wściekłych) już ukończyłem więc też się wypowiem w skrócie. Gdzie jest FITMENT? Gdzie jest Mazda RX7 która była w trailerach? Tuning mechaniczny to kpina. Dubbing jest sztywny i śmiesznie brzmi. Klimat mi za bardzo nie podchodzi gdyż tuningowane wozy bardziej mi się kojarzą z eventami, nocnymi jazdami jak to było w NFS 2015. Za to model jazdy i tuning wizualny jest na plus. Przyjemnie się śmiga. Tuning wizualny jest o niebo lepszy od 2015. Można dopasowywać większość części wedle swojego uznania. Lecz to wszystko psuje brak paska Fitmentu i słabo wygląda jak przy widebody samochód ma pochowane koła jak w Punto czy innym Pastonie Martinie. Mam nadzieję że z jakąś aktualizacją to wróci.

    Obrazek
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Donislaw
    Posty: 2201
    Rejestracja: 09 lis 2011, 18:27
    Medale: 1
    Reputacja: 15
    Imię: Donislaw
    Hobby: Motoryzacja/Informatyka/Polityka
    Samochód: Mazda MX5
    uPlay: MDT_Donislav
    Steam ID: Donislav
    Xbox Live: Donislav
    Klub: Singiel
    Lokalizacja: Miatoszyn
    :
    Barkowice 2017
    Polubił: 201
    Otrzymanych polubień: 598
    Kontakt:

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: Donislaw » 18 lis 2017, 6:52

    a jak mapa w NFS?
  • Awatar użytkownika
    mareksle1991
    Posty: 100
    Rejestracja: 21 paź 2015, 9:20
    Reputacja: 0
    Imię: Marek
    uPlay: Marek1991PL
    Polubił: 2
    Otrzymanych polubień: 72

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: mareksle1991 » 18 lis 2017, 20:52

    NEED FOR SPEED PAYBACK - FAILS & GLITCHES #2 (NFS Payback Funny Moments)
    phpBB [media]
  • Awatar użytkownika
    Miron
    Posty: 717
    Rejestracja: 29 maja 2013, 11:41
    Reputacja: 0
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 352

    Need for Speed Payback (2017)

    autor: Miron » 19 lis 2017, 19:11

    Wyszła mała aktualizacja która daję większe bonusy do hajsu oraz reputacji. Ma być to taka prezencik od EA za fale hejtu związaną z mikropłatnościami. Trzeba nie mieć rąk i mózgu żeby nie radzić sobie bez nich.
Odpowiedz Posty: 30

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do