Odpowiedz Posty: 32
Project Cars 2
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 731
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 460
    Otrzymanych polubień: 242

    Project Cars 2

    autor: Galapagos » 25 lip 2017, 14:42

    Zielone piekiełko zimą. Co wy na to?
    phpBB [media]


    Project CARS 2. Nordschleife winter Nissan GT-R. Tires for ice (WIP) "after grip rebalance"
    Pytasz, dlaczego się ścigam? Bo uwielbiam jeździć szybko. I tyle."
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    Project Cars 2

    autor: KatanaDriver » 25 lip 2017, 15:09

    PC2 "wygląda" na ciekawie zapowiadającą się produkcję, w przeciwieństwie do jedynki. Pierwsza część nie oferowała zbyt dużo nowości względem konkurencji, a sama jazda była frustrująca. Z osobistych wrażeń strasznie mnie odrzuciła ta produkcja. P długich męczarniach, dalej nie moglem ustawić kierownicy tak, by dobrze wyczuć co się dzieje z samochodem (Pod tym względem nawet FH3 jest lepsze :rotfl: ). Same tory wyglądały na płaskie, bez szczegółów i charakterystycznych punktów orientacyjnych (w tym Nordschleife i prawie płaska karuzela :zły: ). Dwójka mnie zaciekawiła. Wygląda to, jakby twórcy na poważnie wzięli krytykę i próbują zrobić z tego coś co rzeczywiście można by nazwać symulacją. Współpraca z znanymi markami w świecie wyścigów, testy przeprowadzone osoby, które testują prawdziwe prototypy aut i obietnice poprawy fizyki jazdy. Gra także oferuje jako pierwsza w pełne zmienne warunki pogodowe. Nie kupię tej gry na premierą, ale z czystej ciekawości pożyczę z "zatoki". Filmiki przedstawiające osobistości, które pomagały przy tworzeniu dwójki pozostawiają u mnie pewną intrygę. ;)
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3428
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: VRS Mk1
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1438
    Otrzymanych polubień: 2131

    Project Cars 2

    autor: Hudy » 25 lip 2017, 15:45

    Jedynka wyglądała spoko jak dla mnie, ale dwójka jeszcze lepiej. Oby ogarnęli minimalnie fizykę, to biorę.

    Project CARS 2 - VR - Acura NSX Tyre Test (with pitstop) - PZ Corsa vs Trofeo-R Build 751
    Ukryty tekst:
    phpBB [media]


    Project CARS 2: Driver Eye - Lotus 49 @ Historic Spa - WIP 4K VR Gameplay
    Ukryty tekst:
    phpBB [media]


    Project CARS 2 - Let's race IndyCar at Texas!
    Ukryty tekst:
    phpBB [media]


    Project Cars 2 - ALL CONFIRMED VEHICLES: Top Speed, Acceleration, BHP & Weight Stats!
    Ukryty tekst:
    phpBB [media]
    Intel Core i7 4700MQ 3.6GHz | Crucial 8GB 1600Mhz DDR3 | nVidia GeForce GTX 780M 4GB DDR5 256 bit | SSD Samsung 860 EVO 500GB | Steelseries Rival 300 Hyperbeast | Thrustmaster T300RS GT
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 731
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 460
    Otrzymanych polubień: 242

    Project Cars 2

    autor: Galapagos » 25 lip 2017, 16:35

    Ja się raczej skusze na PC2, cena 150 zł też do zaakceptowania. Tym bardziej że w Project Cars bardzo przyjemnie mi się gra, więc i Project Cars 2 musi wylądować w mojej bibliotece.
    Pytasz, dlaczego się ścigam? Bo uwielbiam jeździć szybko. I tyle."
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    Project Cars 2

    autor: KatanaDriver » 25 lip 2017, 17:30

    Jako, że Forza 7 wychodzi parę dni później, to nie ma opcji bym kupił tą grę. W przeciwieństwie do PC2, moja gra nie będzie się opierać wyłącznie na wyścigach, ale także zabawie z samochodami. No i mi się wydaje, że Mutiplayer w Forzie ma o wiele więcej do zaoferowania, niż w PC2.

    Ktoś wie jak wygląda sprawa z Multi?
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6366
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 40
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3488
    Otrzymanych polubień: 1762

    Project Cars 2

    autor: Courius » 25 lip 2017, 18:15

    Najistotniejsze pytanie, które stawiam sobie przy oglądaniu gameplayów z Project Cars 2 na YT. Czy deweloperom udało się wyeliminować w PC2 największe bolączki z pierwszej części, która notabene była przez nich zapowiadana jako gra z najlepiej dopracowanym realizmem ze wszystkich gier, a ostatecznie ich obietnice wyszły im tak, że wcale im nie wyszły. ;) Jedynka borykała się z dziwną grawitacją, fizyką która w poślizgu dostawała padaczki - przypuszczam, że było to spowodowane skopiowaniem fizyki opon z NFS Shift 2 - i fizyką zderzeń, która w zasadzie nie istniała. Wszystkie te rzeczy eliminowały Project Cars z bycia prawdziwym symulatorem, ale także gry, w której można by było organizować sensowne ligi wyścigowe. Szkoda tylko zmarnowanego potencjału jaki miała pierwsza część Project Cars, bo ogólne dopracowanie gry było naprawdę dobre.

    Dotychczas z moich obserwacji wynika tyle, że przy tworzeniu Project Cars 2 twórcy gry wzięli sobie do serca opinie graczy i postanowili co nieco poprawić. Na filmikach z Rallycrossem widać, że poprawili grawitację i fizykę podczas jazdy w poślizgu. Samochody zachowują się "naturalnie" podczas zmiany kierunku jazdy, ale efekt "kleju" przy kontakcie z innym samochodem nadal pozostał (sic!). Film z zimowym Nordschleife także mnie utwierdził w przekonaniu, że Project Cars 2 ma niewiele do czynienia z pełną symulacją, tak jak jego poprzednik. Wchodzenie z prędkością 100km/h na zaśnieżonym Nordzie w zakręty, ciężkim klocem aka GT-Rem? Dobre sobie. :)

    Ostatecznie o poziomie Project Cars 2 (i bitwie pomiędzy PC2 vs. GranTurismo Sport) zadecyduje zaangażowanie deweloperów w rozwój gry - patche i naprawianie bugów - oraz wsparcie społeczności w rozgrywce online. Jestem jednak w 100% przekonany, że PC2 pozostanie grą simcadową. Pytanie tylko, czy będzie dobrym simcadem?

    Osobiście poczekam do premiery gry, choć szczerze jest to bardzo mało prawdopodobne, że wydam ponad 100 zł na kolejną grę, którą po miesiącu rzucę w kąt. Wolę już te pieniążki przeznaczyć na DLC do Assetto, albo odłożyć na H-shiftera do T500RS.
    Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, 18:18 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    Project Cars 2

    autor: jedlin12 » 18 wrz 2017, 22:24

    Pewnie nie jestem najlepszą osobą do wyrażenia opinii o Project CRASH, bo z grami, które aspirują do bycia symulatorami jestem średnio obyty, ale w samo Project CARS grałem w demie pod nazwą Pagani Edition i grało się nieźle, ale nie rewelacyjnie. Jak wszystko działało jak należy, było bardzo przyjemnie, ale nie da się ukryć, że grawitacja i fizyka zderzeń jest co najmniej dyskusyjna, choć z drugiej strony zauroczyła mnie ilość sposobów konfiguarcji wyścigu pod kątem czasu, pogody i daty, a w dwójce ma być pod tym względem jeszcze lepiej (Śnieg, kałuże). Model jazdy wydaje się być nieco lepszy, kolizje z jednej strony też, chociaż na niektórych gameplayach zderzenia wciąż wyglądają tak sobie. Boje się też, czy aby nie próbują łapać zbyt wielu srok za ogon (mam tu na myśli żwir), ale ludzie z tego co słyszałem są raczej zadowoleni z nowo wprowadzonego rallyclossu. Jeśli za bezpośredniego konkurenta uznamy GT Sport, to produkcja Brytyjczyków wygląda zdecydowanie lepiej.

    http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=105739

    Pierwsze recenzje. Obecnie gra może się pochwalić średnią na poziomie 89 punktów. Niestety skarżą się oni również na kolizje, co nie napawa zbytnio optymizmem.
    Ostatnio zmieniony 18 wrz 2017, 22:17 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • K911

    Project Cars 2

    autor: K911 » 18 wrz 2017, 23:35

    jedlin12 pisze:Qr Bbpost
    http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=105739

    Pierwsze recenzje. Obecnie gra może się pochwalić średnią na poziomie 89 punktów. Niestety skarżą się oni również na kolizje, co nie napawa zbytnio optymizmem.


    Za cytuje artykuł, który wrzuciłeś - "a ponadto, w odróżnieniu od jedynki, można w nią całkiem przyjemnie bawić się na padzie." - Jeżeli gra pozwala na coś takiego to znaczy, że jest niczym innym jak gierką do zabawy - przynajmniej już nie ma nigdzie określenia "The Best Racing Simulator Ever Made"
    Do tego ... widziałem Hurracana GT3 w PC2 w akcji i ... No nie da się . Przy deszczu przy maksymalnie dynamicznym ruszeniu on po prostu odjeżdża bez jakiegokolwiek nerwowego zachowania - a ma napęd na tył, gdzie zarówno w AC jak i iRacing ten samochód chce Cię zabić. I tu nie chodzi o to, że ten tytuł robi SMS, tylko o to, że nie uczą się na błędach bo Shift 2 był "Ok" to taki shit jak Project Cars też musi być - Efekt widać po raz kolejny.

    A teraz z recenzji PC Gamer`a, po przeczytaniu której wybuchnąłem śmiechem ...
    "Driving is its own intrinsic joy, more so than in its 2015 ancestor and to these hands better than rivals rFactor 2 and iRacing (don’t @ me). " - Śmieje się do tej pory i pewnie @Blazo także xD
    Ostatnio zmieniony 18 wrz 2017, 23:58 przez K911, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 731
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 460
    Otrzymanych polubień: 242

    Project Cars 2

    autor: Galapagos » 21 wrz 2017, 20:18

    Nie no śmiechłem :crazy:

    phpBB [media]


    :rotfl: :rotfl:
    Pytasz, dlaczego się ścigam? Bo uwielbiam jeździć szybko. I tyle."
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3428
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: VRS Mk1
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1438
    Otrzymanych polubień: 2131

    Project Cars 2

    autor: Hudy » 22 wrz 2017, 13:20

    Sam nie wiem....

    Project Cars 2 | [HD] [GER] 911 GT3 RS @ Nordschleife

    phpBB [media]
    Intel Core i7 4700MQ 3.6GHz | Crucial 8GB 1600Mhz DDR3 | nVidia GeForce GTX 780M 4GB DDR5 256 bit | SSD Samsung 860 EVO 500GB | Steelseries Rival 300 Hyperbeast | Thrustmaster T300RS GT
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 731
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 460
    Otrzymanych polubień: 242

    Project Cars 2

    autor: Galapagos » 22 wrz 2017, 13:50

    Hudy kup jako pierwszy z forum i się podziel opinią jak tam fizyka :)
    Pytasz, dlaczego się ścigam? Bo uwielbiam jeździć szybko. I tyle."
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3428
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: VRS Mk1
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1438
    Otrzymanych polubień: 2131

    Project Cars 2

    autor: Hudy » 22 wrz 2017, 14:32

    1. Nie wiem jak się prowadzi GT3 RS (ani cała reszta) na Nordzie.
    2. Co bym nie powiedział, to i tak AC najlepsze :)

    Odpuszczę.
    Intel Core i7 4700MQ 3.6GHz | Crucial 8GB 1600Mhz DDR3 | nVidia GeForce GTX 780M 4GB DDR5 256 bit | SSD Samsung 860 EVO 500GB | Steelseries Rival 300 Hyperbeast | Thrustmaster T300RS GT
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    Project Cars 2

    autor: KatanaDriver » 22 wrz 2017, 14:54

    Dzisiaj premiera. Więc trzeba zweryfikować słowa twórców i recenzentów. Od początku mnie interesowało jak to wypada w rzeczywistości. ;)
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 22 wrz 2017, 14:56 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 1 raz.
  • K911

    Project Cars 2

    autor: K911 » 22 wrz 2017, 15:49

    Galapagos pisze:Qr Bbpost Hudy kup jako pierwszy z forum i się podziel opinią jak tam fizyka :)


    Ohhhhhho - czas zacząć "G. Burzę".

    Ja się wypowiem jako ktoś kto prowadził ten samochód zarówno w AC jak i w realu ...

    Pierwszy problem z tym GT3 RS jest taki, że w zasadzie jest bardzo podobne w zachowaniu do tego z Assetto Corsie (sam się dziwię, że to mówię) ale to tylko tak wygląda.
    Natomiast, niestety PC2 znowu zalicza wpadkę, która jasno pokazuje, że fizyka każdego modelu jest generowana komputerowo (w przeciwieństwie do AC, i iRacing (i chyba w rF2 ale to Blazo by musiał się wypowiedzieć) gdzie samochody są mierzone i badane za pomocą sys. telemetrycznego podczas przejazdów dynamicznych). Dlaczego ? W filmie, który wrzucił Hudy w 4:30 widać jak GT3 RS dojeżdża do jednego z bardziej podłych i technicznych zakrętów na cały torze gdzie jeżeli źle pokonamy wierzchołek na prostej to wpadniemy na bandę w zakręcie w efektownym 4 kołowym "Panic Slidzie"... W tym fragmencie dokładnie widać jak 911 GT3 RS ma silnik z przodu :( Już po obejrzeniu tylko części tego filmu widać, że ta GT3 prowadzi się nad wyraz pewnie i jest za bardzo przylepiona do podłoża.

    To tylko kolejna cegiełka do muru który upadnie na tę grę (zaraz po zachowaniu samochodu na deszczu, które razem z @Couriusem widzieliśmy na streamie pewnego simracer`a).

    I to jest jedyne co mam do powiedzenia na temat PC2 - znowu idealnie nadaje się do tego określenie "nie oceniaj książki po okładce" tylko, że w tym negatywnym znaczeniu :(

    "Bardziej wypolerowane gówno nie przestanie być gównem"
  • adamsky73

    Project Cars 2

    autor: adamsky73 » 22 wrz 2017, 16:54

    To po prostu gra do czerpania frajdy z okazyjnego śmignięcia z kumplami po torze, a nie dla onanistów-marzycieli którzy moczą się biorąc w swojej wyobraźni zakręty na każdym torze świata, a w rzeczywistości z tego napięcia tylko czasami pierdną w krzesło przy biurku :roll: :rotfl:
Odpowiedz Posty: 32

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Przejdź do