Odpowiedz Posty: 20
Nasz ideał samochodowej gry MMO
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    Nasz ideał samochodowej gry MMO

    autor: KatanaDriver » 11 maja 2017, 16:13

    Maxellero pisze:Ekhem
    RaceRoom | Group 5 @ Monza
    http://www.youtube.com/watch?v=XNrtzSBI-Vc


    Emmm... Nie. Nie tak brzmią torowe potwory. Gdzie jest ten ryk! Zagłuszający dźwięk "Straight Cut Gears'ów"! W RaceRoom akurat moim zdaniem są średnio zaakcentowane dźwięki.
    Myślę, że DriveClub oraz Assetto Corsa posiadają aktualnie najlepszą jakość dźwięku silników. Niektóre auta w Forzie także nieźle brzmią (Renault Alpine GTA Le Mans), ale nie wszystkie, no i ostatni NFS także miał całkiem niezłe udźwiękowienie. ;)


    Jak cytujesz post z filmem, usuń kod YT. // Gruszmen
    Ostatnio zmieniony 11 maja 2017, 16:13 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    Maxellero
    Posty: 679
    Rejestracja: 27 lip 2013, 15:46
    Reputacja: 2
    Imię: Łukasz
    Hobby: Simracing
    Samochód: FIAT Punto II 1.2 16V HLX
    Lokalizacja: okolice Cz-wy
    Polubił: 887
    Otrzymanych polubień: 503

    Nasz ideał samochodowej gry MMO

    autor: Maxellero » 11 maja 2017, 18:16

    Może i nie są dramatyczne, ale bliskie prawdziwym samochodom ;)
    np. Ford Capri
    Ukryty tekst:
    FORD CAPRI ZAKSPEED PETER ZAKOWSKI ! ONBOARD ! HD!
    phpBB [media]

    RaceRoom Racing Experience: Zakspeed Capri - Lakeview Hillclimb Attack!
    phpBB [media]

    albo coś nowszego - Nissan GT-R
    Ukryty tekst:
    GT-R NISMO GT3: 2017 BATHURST ONBOARD LAP #B12h
    phpBB [media]

    RaceRoom | Fast Lap Onboard - Nissan GT-R GT3 @Bathurst
    phpBB [media]

    Wolę jak samochód brzmi tak jak powinien, a nie jak dźwięki są sztucznie podbijane żeby dodać dramaturgii. Potem wychodzi coś takiego jaw w GT Sport gdzie w wyścigówkach dźwięk skrzyni dominuje nad całą resztą "because race car" albo w Project CARS gdzie GT-R GT3 brzmiał jakby miał pod maską V8.
    Ostatnio zmieniony 11 maja 2017, 18:16 przez Maxellero, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2468
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Tośka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: wojtkiewicz89
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 499
    Otrzymanych polubień: 643

    Nasz ideał samochodowej gry MMO

    autor: BeliarPL » 11 maja 2017, 18:21

    Według mnie i tak nic nie pobije w tej kwestii NFS'ów.
    NFS:Most Wanted (2012) "Real vs Game" Car Sound Comparison
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 11 maja 2017, 18:21 przez BeliarPL, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    Maxellero
    Posty: 679
    Rejestracja: 27 lip 2013, 15:46
    Reputacja: 2
    Imię: Łukasz
    Hobby: Simracing
    Samochód: FIAT Punto II 1.2 16V HLX
    Lokalizacja: okolice Cz-wy
    Polubił: 887
    Otrzymanych polubień: 503

    Nasz ideał samochodowej gry MMO

    autor: Maxellero » 11 maja 2017, 18:46

    No jest moc :ok: Zresztą muszę przyznać że do tej pory jedną z moich ulubionych rzeczy jest odpalić NFS Hot Pursuit i przegonić Murciélago przez jakiś tunel :D
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1121
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 735

    Nasz ideał samochodowej gry MMO

    autor: jedlin12 » 11 maja 2017, 18:58

    BeliarPL pisze:Według mnie i tak nic nie pobije w tej kwestii NFS'ów.
    NFS:Most Wanted (2012) "Real vs Game" Car Sound Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=ImcXz6NgsNU


    Szkoda, że tylko wrażenia słuchowe i wzrokowe są takie dobre w tej grze...

    Aczkolwiek IMO jeśli jest mowa o ścieżce dźwiękowej, to ważniejszy jest soundtrack, który w zależności od sytuacji, albo relaksuje podczas spokojnej jazdy, albo daje kopa podczas wyciskania siódmych potów z samochodu. To kolejny element idealnej gry wyścigowej. W moim wypadku byłby to rock w połączeniu z jakąś łagodną elektroniką/popem. I tak, EA pod tym względem znajduje się bardzo wysoko. Mają pieniądze, więc mogą zainwestować w fajne kawałki. Każdy kto miał styczność z Burnoutami, czy Need for Speedami (U2, HP 2002 i MW na czele) wie o czym mówię.

    Jak cytujesz post z filmem, usuń kod YT. // Gruszmen
    Ostatnio zmieniony 11 maja 2017, 18:58 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
Odpowiedz Posty: 20

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do