Odpowiedz Posty: 23
Forza Motorsport 6
  • Awatar użytkownika
    Anioł Stróż
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3764
    Rejestracja: 18 paź 2010, 21:45
    Medale: 4
    Reputacja: 28
    Imię: Czarek
    Samochód: Volvo V50 2.0D
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014
    Polubił: 829
    Otrzymanych polubień: 850
    Kontakt:

    Forza Motorsport 6

    autor: Anioł Stróż » 07 maja 2016, 11:47

    AMD HD 6970 :mrgreen:
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    Forza Motorsport 6

    autor: KatanaDriver » 07 maja 2016, 15:34

    So close. :P Tylko 30 dodać i by ci pykło. :D
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 731
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 460
    Otrzymanych polubień: 242

    Forza Motorsport 6

    autor: Galapagos » 29 sie 2016, 16:59

    Się pochwale, a co tam. Najbardziej jestem dumny z zdobytych platynowych medali. :] Strasznie trudno je zdobyć. :crazy:
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
    Pytasz, dlaczego się ścigam? Bo uwielbiam jeździć szybko. I tyle."
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    Forza Motorsport 6

    autor: KatanaDriver » 07 lis 2016, 19:41

    Haha! No ładnie! Do Apexa zostają dodane mikropłatności z prawdziwego zdarzenia. Zostały właśnie dodane 3 paczki.

    Pakiet samochodów moc/masa
    - 2016 Ford Mustang GT350R
    - 2015 Dodge Challenger Hellcat
    - 2015 Chevrolet Camaro Z/28
    - 2013 SRT Viper GTS
    - 2013 Caterham Superlight R500
    - 2013 KTM X-Bow R
    - 2014 BAC Mono

    Pakiet samochodów hiperwytrzymałościowych
    - 2016 #66 Ford Racing GT LeMans
    - 2013 #91 SRT Motorsport GTS-R Viper
    - 2016 Nissan #1 NISMO MOTUL AUTECH GT-R
    - 2014 Mazda #70 SpeedSource Lola B12/80
    - 2015 Koenigsegg One:1 (Chyba trochę pomylił paczki :rotfl: )
    - 2012 Hennessey Venom GT
    - 2013 Lamborghini Veneno

    Pakiet torów Nürburgring
    Pakiet zawiera 3 konfiguracje toru wraz z wersjami w deszczu i nocy ( !! )
    - Nordschleife
    - GP Circuit
    - Full Circuit (Endurance)

    Nie przekonuje mnie to bez możliwości pełnej modyfikacji samochodów jakim jest uroczona praktycznie każda nowsza część Forzy na konsoli Xbox.
    Ale Nordschleife w nocy to bym się przejechał. :shock:
    Ukryty tekst:
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 07 lis 2016, 19:41 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1121
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 735

    Forza Motorsport 6

    autor: jedlin12 » 08 lis 2018, 20:04

    Tak wiem, znowu odkopuje temat.

    Przesiadka na Windowsa 10 pozwoliła mi w końcu zasmakować Forzy Motosport. Dlatego też niedługo po zainstalowaniu nowego systemu ściągnąłem te prawie 20 GB danych, które zajmuje Forza Motorsport 6: Apex i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Model jazdy jest bardzo przyjemny, choć granie na klawiaturze z włączonym jedynie ABS'em to dość karkołomne zadanie nawet na standardowym sterowaniu (nie chciało mi się jeszcze klawiatury podłączać). Wybór aut, jak na grę za darmo, jest naprawdę bardzo duży. Trasy: Niby jest tylko sześć lokalizacji, ale jest Tor Top Gear a to już bardzo dużo. Nawet model kampanii i zdobywania aut jest w porządku i zapewnia zabawę na około dwie godziny, w porywach trzy licząc powtórki. Jedyną rzeczą, do której bym się przyczepił jest model zniszczeń. Już nawet nie chodzi o to, że wizualny jest dosyć mierny i naprawdę dużo trzeba, by autu stała się większa krzywda od zewnątrz (choć same detale wyglądają nieźle), ale to wygląda słabo nawet na tle poprzedników:

    phpBB [media]


    10 Years Of Forza Motorsport 1-6 - A High Quality Graphical Comparison


    Ale wracając, gorsze jest to, że mechaniczny model zniszczeń to wydmuszka. Ściślej, części albo pozostają nietknięte, albo są w pełni zniszczone, nie ma nic pośrodku. Najbardziej to widać z silnikiem, gdzie albo jest w pełni mocy, albo dogorywa wypluwając z siebie 10% oryginalnej mocy i telemetria to potwierdza. Części mają albo stan 0%, albo 100%. 10 lat starsza Toca Race Driver 3 zrobiła to znacznie lepiej. Może jest tak tylko w Apexie, albo coś ustawiłem nie tak, ale chyba nie.

    Muszę jednak pochwalić optymalizacje. Na moim sprzęcie wysokie detale i nawet Full HD nie robią większego problemu w wyrobieniem ok. 50-60 FPS, co bardzo cieszy, a jest na czym zawiesić oko, bo gra jest zaiste bardzo urokliwa.

    Mimo pewnego niesmaku Apex mi przypadł do gustu i kto wie, czy nie zainwestuje w Horizona 4...
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    4DDh
    Posty: 210
    Rejestracja: 13 lut 2015, 1:25
    Reputacja: 10
    Nick w TDU2: 4DDh
    uPlay: sYs_4DDh
    Otrzymanych polubień: 178
    Kontakt:

    Forza Motorsport 6

    autor: 4DDh » 09 lis 2018, 7:38

    Zaciągnij sobie dema FM7 i FH4 - oba są dosyć krótkie, ale zobaczysz jak wygląda różnica w tych modelach jazdy.
    FM7 widziałem też w haloweenowych wyprzedażach poniżej 100ki - pewnie przy czarnym piątku albo pod koniec roku znowu będzie można złapać w niskiej cenie (bo na fh4 jeszcze nie bardzo jest co liczyć na wyprzedażach).
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2468
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Tośka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: wojtkiewicz89
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 499
    Otrzymanych polubień: 643

    Forza Motorsport 6

    autor: BeliarPL » 09 lis 2018, 11:56

    O ile FM7 był naprawdę spoko, tak w kwestii grywalności jak i stabilności, jedynie wkurzał mnie ten system równania wszystkich aut do jednych punktów osiągów, tak FH4... Szczerze? Nuuuuuda :lol:
    Drogi miały być węższe, bardziej kręte... A gdzie tam, dalej przez 90% czasu nie trzeba hamować praktycznie niczym, włączam to to tylko 2x po 30 minut w tygodniu aby zrobić te 'unikatowe' mistrzostwa sezonowe... Nie wiem, totalnie brakuje tego czegoś w FH4... :crazy:
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1121
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 735

    Forza Motorsport 6

    autor: jedlin12 » 09 lis 2018, 23:07

    4DDh pisze:Qr Bbpost Zaciągnij sobie dema FM7 i FH4 - oba są dosyć krótkie, ale zobaczysz jak wygląda różnica w tych modelach jazdy.
    FM7 widziałem też w haloweenowych wyprzedażach poniżej 100ki - pewnie przy czarnym piątku albo pod koniec roku znowu będzie można złapać w niskiej cenie (bo na fh4 jeszcze nie bardzo jest co liczyć na wyprzedażach).


    Bardzo możliwe, że to zrobię, ale nie teraz. Jakoś mało mi się uśmiecha ściąganie dem z w sumie niewielką zawartością, które zajmują ponad 20 GB, a tyle jeszcze chwilę temu zajmowały całe gry, nawet ten wspomniany Apex! Jakoś Slighty Mad udało się zmieścić z Pagani Edition Project Cars o podobnej zawartości w ułamku tej przestrzeni.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
Odpowiedz Posty: 23

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do