Odpowiedz Posty: 36
GRID: Autosport
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    GRID: Autosport

    autor: Kub3kPL » 27 cze 2014, 21:29

    Odebrałem dzisiaj mój Pre-Order, zagrałem... i szczerze, to mam mieszane uczucia.

    Nie mogę się pozbyć wrażenia, że Autosport to zrobiony na kolanie projekt na odwal "bo GRID2 się nie spodobał". Optymalizacja, która normalnie była chlubą Codemasters, tutaj nie wyszła za dobrze - grając na gorszych ustawieniach niż w GRIDzie 2 mam gorszą wydajność, śmiechu warte, zwłaszcza, że Autosport nie wygląda jakoś lepiej. Model jazdy, owszem, lepszy niż w G2, ale do G1 mu daleko. Wg mnie taka mieszanka G1 i G2, do której trzeba się przyzwyczaić. Jeszcze nie robiłem żadnych zawodów driftingowych, także nie wiem w sumie jak się driftuje, mam nadzieję że chociaż to będzie porządne :P O widoku z wnętrza powiem tyle - bez sensu go dawać, skoro tekstur wnętrz właściwie nie ma i wygląda to jak rozmazany karton.
    Gra nie jest zła, ale mogła być o wiele lepsza. Jak się już przyzwyczaić do modelu jazdy to pewnie będzie się fajnie grało, podobnie było w G2 - jak się już przestawiłeś na ten model jazdy to było nieźle :) Mam teraz tylko nadzieję na jakieś patche, które poprawią Autosporta i zrobią z niego grę, której oczekiwaliśmy.
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    GRID: Autosport

    autor: Gruszmen » 27 cze 2014, 21:45

    Skoro tak się sprawy mają to się wstrzymam z zakupem. Tak jak pisałem Kub3k, o ile pojawia się jakieś patche i poprawią co nie co wtedy będzie można myśleć nad zakupem.
    Niestety G2 nie miałem okazji grać, więc jak tam wyglądało ze sterowaniem nie wiem ale G1 bardzo miło wspominam, mimo że grałem na klawiaturze.
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    GRID: Autosport

    autor: Kub3kPL » 28 cze 2014, 13:10

    Przejechałem właśnie zawody driftingowe, i ten drift to też takie pomieszanie G1 z G2. Nie jest źle, ale trzeba wyczuć ten model jazdy :)

    Ed.: Pograłem dzisiaj dłużej i po przyzwyczajeniu się do modelu jazdy gra jest o wiele lepsza - jeździ się mega przyjemnie, nadal uważam że jest to połączenie G1 z G2, ale więcej tu jedynki niż dwójki :) Owszem, nadal podtrzymuje zdanie, że potrzebne tej grze są patche i że jest nieco niedopracowana, ale daje mega dużo funu, szczególnie na trybie online :)
  • TheQrier
    Posty: 1
    Rejestracja: 01 lip 2014, 18:37
    Reputacja: 0

    A ja mam błąd i proszę o pomoc!

    autor: TheQrier » 01 lip 2014, 18:45

    Cześć , jestem nowym użytkownikiem tego forum i proszę Was o pomoc . Po zainstalowaniu Grida w czasie jakiegokolwiek wyścigu występuje pewien błąd. Polega na tym że całkowicie nie widać drogi/nawierzchni/asfaltu i gdy skręcam , poprzednie klatki nachodzą nie siebie co praktycznie zamazuje połowę ekranu... Jest to wina wyłączenia się kompa podczas ściągania?(Tak u mnie było) A może coś ze sterownikami? Wymagania spełniam , idzie na luzie na średnich ale macie specyfikacje : Wndows 7 64bit , i3 CPU 370 2.44GHz , Radeon HD 5470 , DirectX 11 , proszę o pomoc!!!
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    GRID: Autosport

    autor: Xarlith » 04 lip 2014, 1:11

    @up Wyczuwam problem z kartą graficzną lub RAM. Raczej nie jest to wina gry.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Outsider
    Posty: 115
    Rejestracja: 12 gru 2013, 14:06
    Reputacja: 0
    Samochód: Toyota Supra
    Nick w TDU2: Raaistlin1990

    GRID: Autosport

    autor: Outsider » 07 lip 2014, 15:30

    Ten cały Grid Autosport mnie kusi. Będę musiał ogarnąć jak znajdę chwilkę czasu. Skoro model jazdy jest lepszy niż w dwójce, to będzie wporzo, choć szczytem marzeń byłaby jedynka.

    Swoją drogą na pacze jakoś mocno bym nie liczył. Oni tę grę wypuścili żeby nachapać kasy. Równie dobrze mogli zrobić DLC do dwójki. I miałem nadzieję, że jednak te kokpity naprawią...
    Metin2 player
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    GRID: Autosport

    autor: Onecanobi » 14 lis 2014, 23:36

    Co do Grid Autosport mam same dobre odczucia, model jazdy w porównaniu z grid 2 jakos bardziej mi podchodzi, a sezon tuner (drifty) są mega, troche intuicyjny taki arcade, ale jak się przyzwyczaisz to daje dużo frajdy :) Jako, że dopiero zacząłem grać 8 sezon teraz zobaczymy jak to dalej się rozwinie...

    Mam tylko pewną zagwozdkę, a mianowicie jak poustawiać tutaj parametry auta (tuning), aby kręcic lepsze czasy. Jakieś podpowiedzi?
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    GRID: Autosport

    autor: Blazo » 15 lis 2014, 18:49

    To tak jak w każdej innej grze z tym ustawianiem, zależy od samochodu, trasy, rodzaju zawodów, stylu jazdy . Czy jest to duży muscle car, czy lekki tuner. Na każdej trasie zastosowanie takiego samego ustawienia, byłoby głupotą, ponieważ w mieście masz kostkę brukową, więc nie może być twarde zawieszenie. Ale na takiej Okutamie, to możesz dać trochę twardsze ustawienie zawieszenia. Czy lubisz jeździć prawie bokiem, czy bardziej set-up idący w podsterowność.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    GRID: Autosport

    autor: Courius » 16 lis 2014, 0:57

    Przecież w Gridach bez znaczenia na jakim setupie jedziemy, bo auta i tak jadą bokiem co zakręt.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    Re: GRID: Autosport

    autor: Kub3kPL » 16 lis 2014, 9:04

    Courius, grałeś w ogóle w Autosporta? :) Ja tam nie zauważyłem latania bokiem co zakręt.
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    GRID: Autosport

    autor: Onecanobi » 16 lis 2014, 12:52

    Blazo2086 pisze:To tak jak w każdej innej grze z tym ustawianiem, zależy od samochodu, trasy, rodzaju zawodów, stylu jazdy . Czy jest to duży muscle car, czy lekki tuner. Na każdej trasie zastosowanie takiego samego ustawienia, byłoby głupotą, ponieważ w mieście masz kostkę brukową, więc nie może być twarde zawieszenie. Ale na takiej Okutamie, to możesz dać trochę twardsze ustawienie zawieszenia. Czy lubisz jeździć prawie bokiem, czy bardziej set-up idący w podsterowność.



    Czyli nie ma jakiś ustawień odwrotnych do tych w rzeczywistości, jakiś tricków które pozwolą urwać pare sekund z czasu okrążenia, czyli wszystko mam ustawiać zgodnie jak to jest z realnymi preferencjami odnośnie dostosowania setupu do schematów tras, liczby i nachylenia zakrętów, nawierzchni, rodzaju napędu, typu i wagi pojazdu itp itd.

    Gdyby jednak ktoś z Was miał jakieś ciekawe porady lub znał sposób jak polepszać czasy w Grid Autosport to dajcie tutaj znać ok?

    A tymczasem ide trenować ;)
    Ostatnio zmieniony 16 lis 2014, 12:52 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    GRID: Autosport

    autor: Courius » 16 lis 2014, 13:34

    Kub3kPL pisze:Courius, grałeś w ogóle w Autosporta? :) Ja tam nie zauważyłem latania bokiem co zakręt.



    Gdybym w to nie grał, to bym się przecież nie odzywał.
    Ostatnio zmieniony 16 lis 2014, 13:34 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    GRID: Autosport

    autor: Blazo » 16 lis 2014, 13:40

    @courius Driftować przez całe zakręty też się da, tylko po co, skoro przez to traci się bardzo dużo. Co do ustawień samochodu to dzięki nim na prawdę można urwać te sekundy. Jakieś porady odnośnie polepszania czasów ? Unikać poślizgów, korzystać z całego toru, opóźniać hamowanie i szybsze redukowanie biegów ;-)

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    GRID: Autosport

    autor: Courius » 16 lis 2014, 15:03

    Pewnie, że można starać się jechać czysto, ale nie zmienia to faktu, że nawet nie mając pojęcia jak wprowadzić samochód w poślizg można tak jeździć od startu do mety :-)
    Bardzo arcadowy model jazdy, ale sama gra nie jest super wymagająca. Na kierownicy trzeba mieć najwyżej szybkie rączki :D

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    GRID: Autosport

    autor: Blazo » 16 lis 2014, 15:31

    Patrząc jak jeździsz w tdu courius to mam wątpliwości co do tego, że "nawet nie mając pojęcia jak wprowadzić samochód w poślizg można tak jeździć od startu do mety", bo po prostu pomylił Ci się model jazdy Grida 2 z Autosportem. Idąc dalej tą logiką to w Gridzie powinniśmy jeździć przez cały de la Sarthe w drifcie pod kątem 90° bo tam to dopiero samochody latały bokiem ;-)

    Obrazek

Odpowiedz Posty: 36

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Przejdź do