Odpowiedz Posty: 25
DiRT Rally
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    DiRT Rally

    autor: KatanaDriver » 11 sie 2018, 0:18

    Moim zdaniem, Dirt rally był zarówno dobrą jak i beznadziejną gra. Rajdy, fizyka i cała otoczka świetna, ale za to Single bez celu, monotonny i nie wciągający. Bicie rekordów i ligi potrafiły przyciągnąć... ale po pewnym czasie i one się nudziły. No i drugi poważny problem to multiplayer. On prawie nie istniał. Jedynym trybem, gdzie mogliśmy razem pojeździć to RallyCross. Dlatego, ta gra u mnie widnieje jedynie z liczbą 16 godzin, bo równie dobrze mogę zastąpić ją Assetto na modach (co prawda nie idealnie, ale wystarczająco).
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    DiRT Rally

    autor: jedlin12 » 26 wrz 2018, 16:14

    phpBB [media]


    DiRT Rally 2.0 | The Announcement Trailer [UK]


    DiRT Rally 2.0 Zapowiedziany. Zapowiadają nowy silnik graficzny, jeszcze zwiększony realizm oraz deformacje podłoża (pamiętam, że zostało to całkiem fajnie zrobione w Sega Rally Revo). W pre-orderze dostaniemy dostęp do Porsche 911 R-GT, a wersja DeLuxe daje darmowy dostęp do dwóch sezonów zawartości dodanej po premierze. Może nie będzie takiego nieurodzaju jeśli chodzi o trasy. Na pewno będzie lepiej jeśli chodzi o rallycross, bo będzie 8 oficjalnych tras (3 w oryginale). Krajów jednak jest znowu 6, ale kompletnie inne (Nowa Zelandia, Austria, USA, Hiszpania, Argentyna i Polska). Premiera 26.02.2019.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    DiRT Rally

    autor: KatanaDriver » 27 wrz 2018, 18:27

    Być może to wina silnika, ale miło by było zobaczyć OS'y z pierwszej części z nowościami jakie wprowadza nowa część. Dzisiaj twórcy gier używają swoich starych asset'ów do wzbogacenia rozgrywki o większą zawartość, ale w tym przypadku nowy silnik raczej tego nie umożliwił i prawdo podobnie dużo pracy by wymagało przeportowanie poprzednich tras do nowej gry.

    Od nowej gry oczekuję bardziej angażującego singla z otoczką mistrzostw świata w WRC i Rallycross (W końcu FIA dała licencję ludziom, którzy robią rajdówki od lat). W pierwszym Rally, serfowanie następnych "oesów" w stylu "Masz tu następne mistrzostwa i spróbuj wygrać" szybko mnie odrzuciły kiedy zacząłem znowu powtarzać te same OS'y. A multiplayer nie kończył się na tabelkach i wyścigach Rallycross, a będziemy mogli ścigać się także na OS'ach. Szczytem marzeń jest multi z DIRT'a 3 gdzie każdy jeden za drugim startował.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    DiRT Rally

    autor: jedlin12 » 01 paź 2018, 21:47

    phpBB [media]


    DiRT Rally 2.0 Gameplay & First Impressions (Exclusive Early Look)


    phpBB [media]


    9 MINUTES of DIRT RALLY 2.0 Gameplay (New CODEMASTERS game)

    Pierwsze gameplaye z gry. Będąc szczerym nie wygląda ona może jakoś super ładnie, ale wystarczająco. Większych zmian w gameplayu nie udało mi się wychwycić. Tak naprawdę to mogliby dać więcej tego samego z bardziej rozbudowaną kampanią i mocniejszą deformacją nadwozia i większą ilością tras i byłoby spoko, ale już to mówiłem nie raz.

    Przy okazji wymagania sprzętowe. Wyższe niż w poprzednich grach Codies, ale i tak nie bardzo wysokie. Z resztą, to Codemasters. Ich gry są tak zoptymalizowane, że przy odpowiedniej modyfikacji plików (a czasami nawet i bez niej) ruszą nawet na pralce.

    Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
    System operacyjny: Windows 7, Windows 8, Windows 10
    Procesor: Intel Core i3 2130 lub AMD FX 4300
    Pamięć: 8 GB RAM
    Karta graficzna: Nvidia GT 650Ti lub AMD HD 7750
    DirectX: Wersja 11
    Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
    Miejsce na dysku: 50 GB dostępnej przestrzeni
    Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    DiRT Rally

    autor: jedlin12 » 02 lis 2018, 22:57

    phpBB [media]


    DON'T CUT | DiRT Rally 2.0 Halloween trailer

    Spooky trailer z okazji Halloween
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1009
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1128
    Otrzymanych polubień: 365

    DiRT Rally

    autor: Blazo » 03 lis 2018, 15:11

    Mnie tylko interesuje czy w menu głównym dadzą zremasterowany motyw z oryginalnego Colina 2.0 :serce:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    DiRT Rally

    autor: jedlin12 » 04 lis 2018, 12:36

    Blazo pisze:Qr Bbpost Mnie tylko interesuje czy w menu głównym dadzą zremasterowany motyw z oryginalnego Colina 2.0


    Wolałbym coś nowego. Tak właściwie to motyw z Colina 2.0 trochę mnie odrobinę irytuje. Jeśli już jednak mieliby coś remasterować to wolałbym to:

    phpBB [media]


    Colin McRae Rally 3 Soundtrack - Theme Menu

    Swoją drogą nie rozumiem faktu, dlaczego niektórzy ludzie uważają DiRTA Rally za powrót do korzeni. Owszem znowu mamy klasyczne rajdy, ale podejście do nich jest inne. Trasy są znacznie dłuższe niż w Colinie 2.0, nie wspominając już o dosyć zręcznościowym modelu jazdy.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1317
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    DiRT Rally

    autor: KatanaDriver » 06 lis 2018, 21:29

    Chodzi o poziom trudności. Grając na PSX w pierwszego Colina za dzieciaka nie moglem przejść rajdu Monte Carlo. W 2.0 także miałem wiele trudności. Dopiero trójkę ukończyłem w bólach. Grałem parę lat temu w 2005 na PSP i przyznam, że z czasem także miałem problemy. Gdy przeskoczyłem do Dirt'a 3, gra okazała się bardzo prosta i wygrywanie przychodziło jak z płatka. Dirt Rally dał ponownie poczucia wyzwania. Os'y są zdecydowanie trudniejsze, a fizyka wymagająca. Tylko kariera bez klimatu i nudnawa.

    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 06 lis 2018, 21:30 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1124
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 17
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 615
    Otrzymanych polubień: 738

    DiRT Rally

    autor: jedlin12 » 06 lis 2018, 22:04

    KatanaDriver pisze:Qr Bbpost Chodzi o poziom trudności. Grając na PSX w pierwszego Colina za dzieciaka nie moglem przejść rajdu Monte Carlo. W 2.0 także miałem wiele trudności. Dopiero trójkę ukończyłem w bólach. Grałem parę lat temu w 2005 na PSP i przyznam, że z czasem także miałem problemy. Gdy przeskoczyłem do Dirt'a 3, gra okazała się bardzo prosta i wygrywanie przychodziło jak z płatka. Dirt Rally dał ponownie poczucia wyzwania. Os'y są zdecydowanie trudniejsze, a fizyka wymagająca. Tylko kariera bez klimatu i nudnawa.


    A wziąłeś pod uwagę fakt, że przez te wszystkie lata nabyłeś umiejętności? Rok temu grałem w trzeciego DiRT'a i naprawdę rajdy wcale takie proste nie były. Bodajże na prawie najwyższym poziomie trudności często potrzebowałem kilkunastu prób by wygrać dany odcinek. Podobnie w poprzedniku. Z kolei jak teraz w ramach Drivecenter CMR Rally przegrałem sobie na normalnym poziomie trudności mistrzostwa, to poszły one bez większych trudności. No, może późniejsze rajdy były trudniejsze, ale poziom trudności oponentów został znacznie podniesiony. Podstawową różnicą jest to, że DIRTY (nawet nie Rally) mają mniejszy margines błędu. Trasy nie są tak szerokie i co prawda mechaniczny model zniszczeń był uproszczony, ale auto można było łatwo skasować, co tak proste nie było w Colinach.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1009
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: [EJ6 D16Y3] rip
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1128
    Otrzymanych polubień: 365

    DiRT Rally

    autor: Blazo » 07 lis 2018, 18:56

    Czy tylko mi się zdaje, czy faktycznie trasy zostały wydłużone w stosunku do poprzednika?

    Obrazek

Odpowiedz Posty: 25

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Przejdź do