Odpowiedz Posty: 19
DiRT Rally
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1315
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    DiRT Rally

    autor: KatanaDriver » 11 sie 2018, 0:18

    Moim zdaniem, Dirt rally był zarówno dobrą jak i beznadziejną gra. Rajdy, fizyka i cała otoczka świetna, ale za to Single bez celu, monotonny i nie wciągający. Bicie rekordów i ligi potrafiły przyciągnąć... ale po pewnym czasie i one się nudziły. No i drugi poważny problem to multiplayer. On prawie nie istniał. Jedynym trybem, gdzie mogliśmy razem pojeździć to RallyCross. Dlatego, ta gra u mnie widnieje jedynie z liczbą 16 godzin, bo równie dobrze mogę zastąpić ją Assetto na modach (co prawda nie idealnie, ale wystarczająco).
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1080
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 15
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 607
    Otrzymanych polubień: 707

    DiRT Rally

    autor: jedlin12 » 26 wrz 2018, 16:14

    phpBB [media]


    DiRT Rally 2.0 | The Announcement Trailer [UK]


    DiRT Rally 2.0 Zapowiedziany. Zapowiadają nowy silnik graficzny, jeszcze zwiększony realizm oraz deformacje podłoża (pamiętam, że zostało to całkiem fajnie zrobione w Sega Rally Revo). W pre-orderze dostaniemy dostęp do Porsche 911 R-GT, a wersja DeLuxe daje darmowy dostęp do dwóch sezonów zawartości dodanej po premierze. Może nie będzie takiego nieurodzaju jeśli chodzi o trasy. Na pewno będzie lepiej jeśli chodzi o rallycross, bo będzie 8 oficjalnych tras (3 w oryginale). Krajów jednak jest znowu 6, ale kompletnie inne (Nowa Zelandia, Austria, USA, Hiszpania, Argentyna i Polska). Premiera 26.02.2019.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1315
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 764

    DiRT Rally

    autor: KatanaDriver » 27 wrz 2018, 18:27

    Być może to wina silnika, ale miło by było zobaczyć OS'y z pierwszej części z nowościami jakie wprowadza nowa część. Dzisiaj twórcy gier używają swoich starych asset'ów do wzbogacenia rozgrywki o większą zawartość, ale w tym przypadku nowy silnik raczej tego nie umożliwił i prawdo podobnie dużo pracy by wymagało przeportowanie poprzednich tras do nowej gry.

    Od nowej gry oczekuję bardziej angażującego singla z otoczką mistrzostw świata w WRC i Rallycross (W końcu FIA dała licencję ludziom, którzy robią rajdówki od lat). W pierwszym Rally, serfowanie następnych "oesów" w stylu "Masz tu następne mistrzostwa i spróbuj wygrać" szybko mnie odrzuciły kiedy zacząłem znowu powtarzać te same OS'y. A multiplayer nie kończył się na tabelkach i wyścigach Rallycross, a będziemy mogli ścigać się także na OS'ach. Szczytem marzeń jest multi z DIRT'a 3 gdzie każdy jeden za drugim startował.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1080
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 15
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 607
    Otrzymanych polubień: 707

    DiRT Rally

    autor: jedlin12 » 01 paź 2018, 21:47

    phpBB [media]


    DiRT Rally 2.0 Gameplay & First Impressions (Exclusive Early Look)


    phpBB [media]


    9 MINUTES of DIRT RALLY 2.0 Gameplay (New CODEMASTERS game)

    Pierwsze gameplaye z gry. Będąc szczerym nie wygląda ona może jakoś super ładnie, ale wystarczająco. Większych zmian w gameplayu nie udało mi się wychwycić. Tak naprawdę to mogliby dać więcej tego samego z bardziej rozbudowaną kampanią i mocniejszą deformacją nadwozia i większą ilością tras i byłoby spoko, ale już to mówiłem nie raz.

    Przy okazji wymagania sprzętowe. Wyższe niż w poprzednich grach Codies, ale i tak nie bardzo wysokie. Z resztą, to Codemasters. Ich gry są tak zoptymalizowane, że przy odpowiedniej modyfikacji plików (a czasami nawet i bez niej) ruszą nawet na pralce.

    Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
    System operacyjny: Windows 7, Windows 8, Windows 10
    Procesor: Intel Core i3 2130 lub AMD FX 4300
    Pamięć: 8 GB RAM
    Karta graficzna: Nvidia GT 650Ti lub AMD HD 7750
    DirectX: Wersja 11
    Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
    Miejsce na dysku: 50 GB dostępnej przestrzeni
    Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
Odpowiedz Posty: 19

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Przejdź do