Odpowiedz Posty: 65
Project C.A.R.S. - Rozmowy
  • Awatar użytkownika
    MTX
    Posty: 1465
    Rejestracja: 13 lip 2010, 15:03
    Medale: 3
    Reputacja: -13
    Nick w TDU: camryt
    Klub: Telcontar
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2013 Puchar Ferrari Liga DTM
    Polubił: 20
    Otrzymanych polubień: 105

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: MTX » 24 kwie 2014, 0:42

    Nie ma co ukrywać, że graficznie AC leży i kwiczy w porównaniu do PC, ale to nie jest najważniejsze w grze torowej. No cóż, pozostaje w takim razie poczekać do jesieni gdy obie gry zostaną wydane i przekonać się na własnej skórze ;-)
    Obrazek
    ,,Thank you, Hachiroku"
  • Izek

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Izek » 24 kwie 2014, 12:13

    Jeśli idzie o oświetlenie, modele aut i kokpitów to nie ma jakiejś wielkiej różnicy. W trasie i jej detalach już tak. Trzeba jednak pamiętać, że dużo kasy poszło w laserowe skanowanie torów, co przekłada się na "czucie" (szczególnie, że FFB jest tutaj bardzo dobre, jeśli nie wzorowe). AC ma być dopracowywane również po wersji 1.0 (cykl dobowy, opady), łatki i DLC Kunos zapewnia do 2018 roku. Dodatkowo, również po wersji 1.0, studio całkowicie udostępni narzędzia dla moderów, więc wysyp "wszystkiego" i długi żywot gry gwarantowany. A jak to będzie z PC? Ktoś posiada informacje na ten temat?
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Xarlith » 25 kwie 2014, 21:13

    FFB w pCARS ciągle zmeiniają. Jak na razie nie są w stanie wyeliminować wad sprzętowych G27 (zderzanie się silniczków) przez co czasami kierownicą potrafi porządnie zatrząść, ale jest lepiej niż było kilka miesięcy temu.

    Pliki pCARS w gruncie rzeczy niewiele się różnią od Shifta, więc z nieoficjalnymi modami nie będzie problemu. O oficjalnym wspieraniu modyfikacji nic mi nie wiadomo, ale skoro AC będzie można modyfikować, to duża szansa, że twórcy pCARS się tym zainteresują i przygotują własną odpowiedź.
    Obrazek
  • Izek

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Izek » 25 kwie 2014, 23:42

    Na GRYonline.pl znalazłem pewną spinę, z której nie płyną ciekawe informacje :roll:
    Co więcej gościu referuje do AC i nie tylko, czyli jak mniemam doświadczenie ma :think:

    dj_sasek 2014-04-23 - 20:26
    Niestety ta gra tylko wygląda dobrze, reszta jeżeli chodzi o wyścigi i symulację to crap.

    Mattjas 2014-04-23 - 20:58
    @dj_sasek Muszę to napisać bo nie mogę czytać takich komentarzy. 1. Nie oceniaj gry 7 miesięcy przed jej premierą. 2. Jeżeli grałeś to napisz więcej (kontroler, co ci się podobało a co nie) 3. Jeżeli nie grałeś to stfu. 4. Zmień nick:)

    dj_sasek 2014-04-24 - 00:06
    Mattjas [3] 1. Grałem w każdą wersję począwszy od wczesnej alphy, gdzie jeszcze otoczenia torów nie mieli porobionych do teraz i stwierdzam, że skoro przez tyle czasu nie potrafili zrobić porządnego modelu jazdy to i przez 7 miesięcy nie zrobią. 2. Patrz wyżej + kontroler Thrustmaster T500RS. Gra to jest lekko poprawiony NFS Shift, który był nazywany symulatorem (ja się z tego śmiałem), obecnie Project CARS jest czymś pomiędzy symulacją a arcade. Wyszedł im zwykły Racer, którego nazywają symulatorem. Model jazdy kuleje w każdym aspekcie, nie ważne jak ustawisz kierownicę, nie ważne jakie ustawienia z forum zalecane przez producentów zastosujesz, samochodu nie czuje się tak jak np. w Assetto Corsa, czy iRacing. Do tego dochodzą jeszcze problemy z input lagiem kontrolera, samochodami seryjnymi jeździ się jak po szutrze bo samochód cały czas chce iść bokiem a symulacja zużycia opon to jakaś kpina. Na prawdę dużo by wymieniać. Ale jak się siada do symulatora i przejeżdża się kilka kółek to od razu wiadomo co jest dobrze a co nie, w Project CARS po prostu czuć, że jest coś nie tak i jak się grało w takie tytuły jak LFS, AC, iRacing, czy starsze gry Simbina to siadając do tego czuje si ...
    Ostatnio zmieniony 25 kwie 2014, 23:42 przez Izek, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Xarlith » 26 kwie 2014, 23:17

    Gościu ma niestety racje i nie jest osamotniony z tą opinią. Wiele osób które miało okazję przetestować tą grę ma podobne wrażenia. Twórcy cały czas zapewniają, że model jazdy i opon nie jest ostateczny, ale coś faktycznie to za długo trwa, a co więcej - na oficjalnym forum zdarzają się bany za krytykę modelu jazdy...
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Danmcrea
    Posty: 871
    Rejestracja: 12 lis 2011, 10:58
    Reputacja: 8
    Imię: Daniel
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Bełchatów
    Polubił: 63
    Otrzymanych polubień: 201

    Re: Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Danmcrea » 01 maja 2014, 20:59

    Apropo tych banów, choć powód trochę inny.
    Edit filmik zaliczył Re-upload

    http://youtu.be/SIXxiHkk_cg
    Obrazek
  • vkmaxx
    Posty: 11
    Rejestracja: 30 lip 2014, 11:29
    Reputacja: 0
    Imię: Marcin
    Lokalizacja: Łódź
    Kontakt:

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: vkmaxx » 30 lip 2014, 11:54

    Ja pamiętam jeszcze input laga z NFS Shift. Do czasu publicznego dema pCARS pozostaje zagadką...
  • Awatar użytkownika
    Galapagos
    Posty: 732
    Rejestracja: 28 lip 2012, 18:10
    Medale: 1
    Reputacja: 11
    Nick w TDU2: Galapagos2012
    uPlay: Prof.Dr.House
    Klub: BONITAS
    :
    Mixed Mode PVP
    Polubił: 461
    Otrzymanych polubień: 244

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Galapagos » 01 sie 2014, 15:13

    Coś te gry potaniały, preorder zza 109 zł.
    http://konsoleigry.pl/gry-na-pc-w-pudel ... 09034.html
    Obrazek
  • Izek

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Izek » 17 paź 2014, 16:18

  • adamsky73

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: adamsky73 » 17 paź 2014, 17:19

    Na jakie obsuwy? Teraz to się nazywa "w trosce o dopracowanie produktu". A na serio wcale mnie to nie dziwi, bo na obecnym etapie, o czym już pisałem, gra nie wygląda na rychłą premierę
  • Awatar użytkownika
    KOCIOMISIO
    Posty: 39
    Rejestracja: 15 kwie 2012, 10:03
    Reputacja: 0

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: KOCIOMISIO » 29 paź 2014, 18:08

    Próbuje w to pograć od dość dawna i zazwyczaj grafa się zacina co sekundę a sterowanie ma takie lagi że żal *upę ściska. Były takie wersje -ale to przed wejściem na Stem - że wszystko chodziło płynnie. Dla porównania AC śmiga aż miło na moim kompie. :mur:
  • adamsky73

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: adamsky73 » 11 mar 2015, 20:42

    Chyba kolejnego przesunięcia premiery nie będzie - właśnie dostałem pełną wersję gry wraz z wszystkimi startowymi DLC :-D

    W końcu gra dla której opłaca się wyciągnąć kierownicę!
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Xarlith » 11 mar 2015, 21:27

    Tak, i usunęli ze steama wszelkie bety, jest tylko jedna wersja. No i w końcu normalne nazwy torów (nazwy na prawdziwe mogli zmienić już wcześniej, nie wiem, dawno nie włączałem :P).
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    DarthDarnok
    Posty: 190
    Rejestracja: 08 sty 2014, 0:08
    Reputacja: 1
    Imię: Konrad
    Hobby: Podwieźć Cię?
    Samochód: Suzuki Grand Vitara 2.5V6 1999
    Nick w TDU2: Darnok
    Polubił: 7
    Otrzymanych polubień: 45
    Kontakt:

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: DarthDarnok » 12 mar 2015, 8:48

    http://www.cdaction.pl/news-41020/z-cyk ... iesty.html

    Także ten no....

    Mnie to nawet cieszy :D Chciałem sobie zamówić preorder, a w tym miesiącu cała kasa idzie na autko więc na spokojnie w przyszłym.
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Siemkins » 12 mar 2015, 8:56

    Dzięki Ubisoftowi wyrosłem z preorderów, także mimo że jestem zainteresowany tym tytułem, to cierpliwie poczekam na lepszy moment.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
Odpowiedz Posty: 65

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Przejdź do