Odpowiedz Posty: 65
Project C.A.R.S. - Rozmowy
  • adamsky73

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: adamsky73 » 20 wrz 2012, 14:42

    Po kilku tygodniach braku czasu na grę w końcu wszedłem ponownie do ciągle rozwijanej alphy Project C.A.R.S.
    Muszę przyznać, że Slightly Mad Studios, przy współudziale społeczności graczy, rozwija ten projekt w stronę maksymalnej przyjemności z jazdy. Po zrobieniu dwóch przejazdów uznałem, że muszę podzielić się z Wami tą przyjemnością - stąd poniższe 3 filmiki.
    Oczywiście nie chodzi o to, żeby pochwalić się moim niebywałym skillem (do którego bardzo daleko), ale mam nadzieję, że po zobaczeniu chociażby przejazdu piękną trasą Azure Coast w niesamowitym BMW M1 czy przejażdżki klasycznym bolidem Lotusa parę osób się zastanowi nad uczestnictwem w tym ambitnym projekcie. Ach gdyby tak zrobili całe USA do jazdy free. Taki Test Drive Unlimited do kwadratu...
  • Izek

    Project C.A.R.S.

    autor: Izek » 24 wrz 2012, 1:49

    Gra zapowiada się ciekawie, trochę przypomina mi GRID, który bardzo ciepło wspominam :thumbup:
  • Awatar użytkownika
    czyrys
    Posty: 137
    Rejestracja: 06 mar 2011, 9:44
    Reputacja: 0
    Nick w TDU: czyrys
    Nick w TDU2: czyrys
    Lokalizacja: Wrocław

    Project C.A.R.S.

    autor: czyrys » 24 wrz 2012, 19:41

    Grida także dobrze wspominam i czasami w niego gram, ale 2 ma być zepsuta (brak kamery z kokpitu), a ta gra to brat/kuzyn shifta 2 i TD Ferrari. Tele, że teraz nimi nikt Slightly nie kieruje i robią grę po swojemu.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MaxPK
    Posty: 239
    Rejestracja: 11 cze 2011, 20:16
    Medale: 2
    Reputacja: 0
    Hobby: Tuning
    Samochód: Delta 2 50% Integrale
    Nick w TDU2: MaxPK
    Klub: Prodrive Squad
    Lokalizacja: Żory
    :
    DAKAR WIMP

    Project C.A.R.S.

    autor: MaxPK » 27 wrz 2012, 16:22

    Alfa Romeo 156 sw||Lancia Thesis 3.0 v6|||Alfa Romeo MiTo||Fiat Punto GP Sport 5d|
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Project C.A.R.S.

    autor: Prince-Matt » 27 wrz 2012, 16:44

    Zobaczyłem filmik w aucie Senny na Azure Coast i Screeny które podesłał MaxPK, i wiem że kupię tą grę niebawem, tylko kupie nowego kompa.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    jilt
    Posty: 169
    Rejestracja: 28 paź 2012, 11:24
    Reputacja: 0
    Nick w TDU: Ziutek_GPL
    Nick w TDU2: Tiges
    Klub: Green Lights Company
    Lokalizacja: Wrocław

    Project C.A.R.S.

    autor: jilt » 11 lis 2012, 16:49

    Bez przesady :P
    Akurat TDU+HC to była taka ciekawostka w sumie niewiele mająca wspólnego z realizmem ;)
    Chcesz coś realistycznego i trudnego?

    http://games.softpedia.com/get/Games-De ... Demo.shtml

    Dwa tygodnie uczenia się toru, żeby mieć jako taki czas to tu norma :>
  • adamsky73

    Project C.A.R.S.

    autor: adamsky73 » 11 lis 2012, 16:50

    Niestety jeszcze mam wrażenie że nie ma różnicy między ustawieniem uszkodzeń tylko wizualnych a "full", więc ewidentnie to dopiero początek drogi. Na razie nie widzę wpływu na mechanikę auta, więc jest nadzieja że będzie odpadać więcej elementów :lol:
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Courius » 11 lis 2012, 17:00

    Ooo to fajnie, że będzie więcej uszkodzeń. Jak ma być realizm, to niech będzie zrobiony pełną g*bą :razz:
    jilt pisze:Akurat TDU+HC to była taka ciekawostka w sumie niewiele mająca wspólnego z realizmem ;)


    Nikt nigdy nie mówił, że TDU miało być prawdziwym symulatorem jazdy. Nawet na HC ;)
    Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 17:00 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Michalmaster
    Posty: 3163
    Rejestracja: 28 sie 2012, 14:55
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: Michalmaster
    Lokalizacja: Lublin

    Project C.A.R.S.

    autor: Michalmaster » 14 lut 2013, 19:38

    A kiedy gra ukaże się w sprzedaży? Jeśli to już gdzieś było podane to sorki, nie zauważyłem...
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    Project C.A.R.S.

    autor: Kub3kPL » 14 lut 2013, 20:26

    Ostatnio jak czytałem coś na ten temat to pisało że lipiec 2013 :think:
  • Awatar użytkownika
    Anioł Stróż
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3772
    Rejestracja: 18 paź 2010, 21:45
    Medale: 4
    Reputacja: 29
    Imię: Czarek
    Samochód: Volvo V50 2.0D
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014
    Polubił: 830
    Otrzymanych polubień: 852
    Kontakt:

    Project C.A.R.S.

    autor: Anioł Stróż » 04 kwie 2013, 14:35

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/pro ... y-rok.html

    Niestety ale data premiery znowu została przesunięta.... Jak piszą w artykule premierę przesunięto na przyszły rok :thumbdown:
  • adamsky73

    Project C.A.R.S.

    autor: adamsky73 » 04 kwie 2013, 14:45

    Niestety sporo zostało do zrobienia. Na razie jest, jeśli dobrze pamiętam, 38 aut i 33 tory, ale widać po tym, że nazwy niektórych marek zostały zmienione (np. mercedes SLS nazywa się "star company" :razz: ) a i tory w znacznej części nie mają oryginalnych nazw, że rozmowy licencyjne są dalekie od końca.
    Ale jazda ciągle sprawia wiele przyjemności a różnice w zachowaniu poszczególnych aut są coraz bardziej dopracowane. Tylko chciałbym zobaczyć kompa który udźwignie tą grę z włączonymi na maksa wszystkimi bajerami graficznymi.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Re: Odp: Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: Xarlith » 04 kwie 2013, 19:00

    Takie gry optymalizuje się na sam koniec, wymagania jeszcze spadną. Na razie deweloperzy dodają content.

    Bardzo mnie odrzuca od tej gry sposób w jaki traktuje się beta testerów i twórców. Ludzie z P C wymyślili sobie, że żeby móc pracować nad grą trzeba wykupić pozwolenie. Ja mam im płacić za to, że robię im grę za friko? No way!
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: BeliarPL » 04 kwie 2013, 20:15

    Z tego co kiedyś czytałem (bodaj w sidiakszyn) to było kilka progów tego opłacania projektu gry.

    Nie pamiętam jak to wyglądało ale mniej więcej polegało to na tym, że za najniższą opłatą bawiłeś się alphą i betą wyrażając opinie i sugerując zmiany a jeśli gra się sprzeda w jakimś pułapie to dostawałeś ją za free. Później była wyższa kwota dzięki której bez względu na sprzedaż ją dostawałeś. No i najwyższa opłata gdzie chyba można było przekonywać do jakiś swoich oczekiwań i widniało się na liście płac.

    Ale bardzo możliwe, że coś przekręciłem :mrgreen: Tak czy siak tak wyglądał ogólny zarys tego finansowania produktu :P
  • adamsky73

    Project C.A.R.S. - Rozmowy

    autor: adamsky73 » 04 kwie 2013, 21:29

    W zasadzie każdy cent będzie obliczony od finalnej ceny gry, więc nic nie płacisz (zakładając że jesteś zdecydowany na zakup gry). Wyższe poziomy były marketingowe - mogłeś otrzymać auto w swoich barwach i tego typu pierduły.
Odpowiedz Posty: 65

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Przejdź do