Dziś wydany został patch 1.22 który wprowadził następujące zmiany:
ROZGRYWKA
Kontrakty zewnętrzne World of Trucks -teraz możecie pobierać zlecenia z platformy World of Trucks
Kolorowanie detali (znaczków, napisów) na oponach.
Symulacja klas opon w oparciu o europejski system klasyfikacji opon (opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni, poziom hałasu)
Zmodyfikowany schemat nazewnictwa opon.
Lakiernia została zintegrowana ze standardowym konfigurowaniem ciężarówek
POJAZDY
Ulepszona geometria podwozia i konfiguracja siodła dla większości podwozi typu 6×2 oraz 6×4 w celu ograniczenia podsterowności podczas jazdy z „pedałem gazu wciśniętym do końca”
Liczne poprawki modeli ciężarówek: Volvo FH16 2012, Volvo FH, Mercedes-Benz Actros, Mercedes-Benz New Actros, Iveco Hi-Way, Iveco Stralis, DAF XF Euro 6, DAF XF 105, MAN TGX, Renault Magnum, Renault Premium, Scania R
KOD GRY
Automatyczne sprzęgło w przypadku gdy używa się skrzyni biegów H-Shifter i nie przypisało się osi sprzęgła (działanie dość analogiczne zachowanie do zachowania w przypadku skrzyni sekwencyjnej).
Zwiększenie wydajności zatrudnionych kierowców, jeżeli powierzy im się lepsze ciężarówki
Umożliwienie zdefiniowania (z poziomu konsoli) limitu długości generowanych zleceń w przypadku tradycyjnych zleceń – Rynku zleceń oraz Szybkich zleceń (g_job_distance_limit)
Umożliwienie zdefiniowania (z poziomu konsoli) tzw. odległości generowania (LOD) dla pieszych, ruchu ulicznego oraz zaparkowanych aut. Działa to jako mnożnik standardowej odległości (g_lod_factor_pedestrian, g_lod_factor_traffic, g_lod_factor_parked)
Umożliwienie wyłączenia (z poziomu konsoli) funkcji automatycznego parkowania (g_auto_parking_disabled)
Umożliwienie wyłączenia (z poziomu konsoli) wyskakujących okienek Doradcy drogowego, kiedy jest on ukryty (g_keep_adviser_hidden)
Naprawienie problemu z generowaniem obiektów świata gry w przypadku korzystania z systemów OSX przy jednoczesnym posiadaniu słabej karty graficznej
Poprawienie fizyki i stabilności naczep, które nie są podłączone do ciężarówki gracza(naczepy: zaparkowane; ciężarówek ruchu ulicznego oraz odczepione od naszej ciężarówki)
MAPY I MODELE
liczne poprawki dotyczące szczegółów mapy – dziur, cieni, roślinności itp.
poprawki oznakowania w różnych krajach
liczne poprawki niewłaściwie umieszczonych obiektów
popoprawki i optymalizacje różnorakich modeli i prefabów
RUCH ULICZNY
Możliwość zdefiniowania natężenia ruchu z poziomu konsoli za pomocą zmiennej (g_traffic)
Ulepszona symulazacja zawieszenia pojazdów AI (przechyły na zakrętach oraz w czasie przyspieszania bądź hamowania)
Poprawiona nawigacja, zmiana pasów ruchu, sprawdzanie utrudnień oraz generowanie pojazdów ruchu ulicznego
DŹWIĘKI
Nowe dźwięki dla Volvo FH16 Classic
Nowe dźwięki dla Volvo FH
INNE
Użycie wyższej jakości tekstur na modelach wyświetlanych w interfejsie gry (niezależnie od ustawień grafiki)
Przeprojektowanie wyglądu okienek zleceń i zegara.
Dzienne/nocne ustawienia dla przechodniów i ruchomych elementów – np. wyłączenie przechodniów w nocy.
Źródło - http://eurotrucksimulator2.infoDodatkowo z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia:
Christmas Paint Job Pack:
Oraz świąteczne kabinowe akcesoria:
PS.
Pytanie do weteranów europejskich szos.
Jaka liczba pracowników istnieje w grze (wraz z DLC Scandinavia)?
Aktualnie mam 111 a lista w Agencji wcale się nie zmniejszyła.