Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1
Zasady konkursu BTP
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7113
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 52
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1517
    Otrzymanych polubień: 1746
    Kontakt:

    Zasady konkursu BTP

    autor: Siemkins » 01 kwie 2013, 12:37

    I. Zasady ogólne
    1. Konkurs polega na nadesłaniu jak najlepszego zdjęcia spełniającego kryteria danej rundy.
    2. Uczestnictwo w konkursie jest dobrowolne. W każdym momencie można zrezygnować/dołączyć.
    3. Poziom jak i rodzaj obróbki graficznej jest dowolny.
    4. Zabrania się zgłaszania zdjęć, które były wcześniej publikowane lub poddane ocenie społeczności.
    5. Zabrania się zmiany zgłoszonego zdjęcia na inne, chyba, że jest ono niezgodne z kryteriami danej rundy.
    6. Zabrania się głosowania na swoje zdjęcie oraz nakłaniania innych by zagłosowali na dane zdjęcie.
    7. Czas pełnej rundy wynosi 5 dni (pon-pt).
    8. Czas trwania ankiety wynosi 2 dni (sb-nd).
    9. W przypadku remisu pomiędzy zgłaszającymi, rozegrana zostanie 24 godzinna dogrywka.
    10. W przypadku remisu pomiędzy autorem zdjęcia-tematu a zgłaszającym, zwycięzcą zostaje autor zdjęcia-tematu.
    11. Niestosowanie się do zasad będzie skutkowało odsunięciem od uczestnictwa.

    II. Przebieg pełnej rundy
    1. Zwycięzca poprzedniej rundy* umieszcza, w poniedziałek (lub we wtorek w przypadku dogrywki), dowolne zdjęcie, którego jest autorem. Jest to tzw. zdjęcie-temat.
    2. Do zdjęcia-tematu dopisuje od 1 do 3 wytycznych, jakie muszą spełniać zdjęcia w danej rundzie (w tym jego zdjęcie również).
    3. Wszyscy zainteresowani uczestnictwem w konkursie w określonym czasie (trwania rundy) nadsyłają swoje autorskie
    zdjęcie (jedno), spełniające kryteria podane przy zdjęciu-temacie.
    4. Po upływie czasu dostępnego na umieszczanie swoich zdjęć tworzona jest ankieta, która ma za zadanie wyłonić
    autora najlepszego zdjęcia rundy.
    5. Jeżeli zwycięzca ankiety nie umieści tematu z nową rundą do końca poniedziałku (lub wtorek jeśli dogrywka), to we wtorek (lub środę jeśli dogrywka) każdy użytkownik może to zrobić na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy".

    III. Wymagania co do zdjęć
    - musi być autorskie
    - pochodzić z dowolnej gry motoryzacyjnej
    - spełniać kryteria danej rundy
    - format jpg/png

    * W przypadku I rundy zdjęciem-tematem jest propozycja nadesłana najszybciej.

    Administracja Drivecenter.pl

    edit 9.03.14 (dodany punkt "I, 4." i "I, 5.")
    edit 1.07.14 (zmieniony punkt II, 1., dodany punkt II, 5.)
    Ostatnio zmieniony 01 kwie 2013, 12:37 przez Siemkins, łącznie zmieniany 1 raz.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Przejdź do