Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1
Regulamin
  • Awatar użytkownika
    Joker
    Posty: 28
    Rejestracja: 24 gru 2011, 15:07
    Reputacja: 0
    Imię: Krzysztof
    Nick w TDU2: Iridescent
    Klub: Club HerBz >

    Regulamin

    autor: Joker » 28 maja 2013, 23:38

    I. Zarząd klubu.

    1. Zarząd klubu składa się z trzech osób:
    Prezes, Menadżer I (powołuje prezes klubu) i Menadżer II (wybierany w sposób demokratyczny przez pozostałych członków klubu)
    Menedżerowie I i II są zastępcami prezesa i sprawują władzę nad klubem w czasie jego nieobecności.
    Odwołanie ww. menadżerów może być dokonane przez prezesa klubu lub w sposób demokratyczny poprzez głosowanie na forum klubowym. O sposobie odwołania decyduje prezes.

    2. Za stanowisko informacyjno-porządkowe w klubie odpowiedzialny jest Moderator działu:
    Moderator służy pomocą innym klubowiczom i dba o porządek na forum klubowym. Jest tez pierwszą osobą, która otrzymuje inf. od zarządu klubu dot. rekrutacji, udziału w imprezach organizowanych z innymi klubami itp.

    3. Stanowiska uznaniowe ”za zasługi” to Menedżer
    Ten typ stanowiska przyznaje zarząd klubu użytkownikom, którzy w sposób znaczący przyczynili się do rozwoju klubu, a ich zaangażowanie może być wzorem dla pozostałych członków klubu.



    II. Rekrutacja.

    1. Członkiem klubu HerBz może zostać każdy użytkownik forum, który jest w stanie sprostać wymaganiom rekrutacyjnym.


    III. Obowiązki klubowicza względem klubu.
    Każdy klubowicz ma w obowiązku:

    1. Przestrzegać zamieszczonego tutaj regulaminu klubowego.
    2. Szanować pozostałych klubowiczów oraz dbać o dobry wizerunek klubu na forum ogólnym i w grze.
    3. Kulturalnie wyrażać na forum swoje myśli i poglądy, zabronione jest używanie wulgaryzmów, obowiązkowe jest używanie polskich znaków.
    4. Stronić od używania niedozwolonych środków w grze, które pozwalają uzyskać przewagę nad rywalem.
    Słowo ”środki” należy rozumieć jako wszelkiego rodzaju bugi, aplikacje zwiększające prędkość pojazdu itp. cheaty.

    5. Uczestniczyć w klubowych treningach, zlotach, wyzwaniach czy wydarzeniach.
    5.1 W każdym tygodniu przeprowadzany jest jeden podstawowy trening. Szczegółowe informacja o treningach są podane w odpowiednim do tego wątku. W przypadku imprez organizowanych na forum ogólnym jak np. WIMP, Grozostrada czy MTTM, bądź klubowych zawodów, liczba ta jest zwiększana lub zmniejszana w zależności od rodzaju imprezy. Jest to uzależnione od wydarzenia oraz liczby osób z klubu biorących udział w danej imprezie.
    5.1.1 Treningi, wyścigi wewnętrzne mogą być organizowane również spontanicznie, czyli z dnia na dzień. Informacja z propozycją zorganizowania takiego treningu może być zgłoszona przez każdego członka klubu w odpowiednim do tego wątku.
    5.1.2 Każdy klubowicz ma obowiązek wziąć udział przynajmniej w dwóch podstawowych treningach w miesiącu, dwóch wyzwaniach kooperacyjnych lub dwóch wyprawach organizowanych przez klub.
    5.2 Każdy klubowicz, który nie uczestniczył w treningach, wyzwaniach kooperacyjnych, wyprawach itp. powinien sam zaproponować nową aktywność klubową (np. tworząc wyzwanie do MCW, organizując wyprawę klubową lub zorganizować wyścigi wewnątrz klubowe).
    6. Pomagać innym klubowiczom, nowym lub powracającym do wspólnej gry.
    7. Utworzyć post w wątku zatytułowanym "Urlop". W poście należy podać długość urlopu oraz powód rozpoczęcia przerwy.
    7.1 W przypadku wzięcia urlopu po przekroczeniu 2-tygiodniowej bariery należy podać konkretny powód postoju.
    7.2 Częste branie urlopu lub nie wracanie do klubu na umówiony czas może zakończyć się wydaleniem z jego szeregów lub degradacją na niższe stanowisko w strukturach klubu.
    8. Uzupełnić w swoim forumowym profilu zakładkę "klub" o jego pełną nazwę.
    9. Posiadać klubowy userbar oraz avatar, a także sygnaturę na komunikatorze xfire w postaci klubowych symboli przed nickiem [CHB>]
    10. Aktywnie uczestniczyć w życiu klubu w grze oraz na forum.


    IV. Prawa klubowicza względem klubu.
    Każdy klubowicz ma prawo:

    1. Tworzyć wyzwania klubowe i umieszczać informacje o ich utworzeniu w odpowiednim do tego wątku na forum.
    2. Brać udział w każdym wyzwaniu klubowym.
    3. Brać udział w wyścigach międzyklubowych.
    3.1 W przypadku nowych klubowiczów wymagana obecność przynajmniej jednego klubowicza z podstawowego składu uczestniczącego w takich wyścigach.
    3.2 W przypadku większej liczby chętnych do wzięcia udziału w wyścigach międzyklubowych skład będzie wybierany w sposób demokratyczny przez członków klubu.
    4. Tworzyć wątki w dziale klubowym na forum.
    4.1 Jeżeli klubowicz nie jest pewien czy utworzenie danego wątku będzie przydatne to powinien zgłosić chęć utworzenia wątku pisząc post w temacie "Offtop" i zaczekać na decyzję moderatorów oraz opinię innych klubowiczów.
    5. Wziąć do dwóch tygodni urlopu na kwartał bez podawania przyczyny
    6. Jeden raz w ciągu roku zawiesić swoją działalność klubową na okres dwunastu tygodni (3 miesięcy) podając przyczynę zawieszenia i termin powrotu.
    Ten pkt. dotyczy tylko aktywnych klubowiczów, których zaangażowanie w życiu klubu jest zauważalne oraz tych, których staż w klubie wynosi minimum 3 miesiące.
    7. Uczestniczyć w każdym treningu, wyzwaniu kooperacyjnym i każdym zlocie
    8. Wnosić zapytania do władz klubu na temat podjętych względem niego decyzji. Należy w tym celu utworzyć wątek w klubowym dziale.
    9. Zgłaszać propozycje imprez bądź zmian w wątkach klubowych lub zmian w regulaminie klubu.
    10. Zgłaszać chęć objęcia wyższego stanowiska w klubie (np. Moderator działu, Menedżer II - zastępca prezesa) i poprzeć to licznymi i rzetelnymi argumentami.


    V. Każdy klubowicz może zostać zdegradowany do pozycji ”Świeżak” lub wydalony z klubu:

    1. Jeżeli całościowo nie przestrzega regulaminu.
    2. Jeżeli nie jest aktywny na forum klubu.
    3. Jeżeli jego urlop na kwartał jest dłuższy niż miesiąc i nie jest on usprawiedliwiony.
    4. Jeżeli jest arogancki w stosunku do innych klubowiczów, działa na niekorzyść klubu.
    5. Jeżeli nie zastosuje się do wyznaczonego mu przez zarząd upomnienia lub zadania.
    6. Jeżeli notorycznie nie pojawia się na treningach, nie uczestniczy w klubowych zawodach, wyzwaniach kooperacyjnych lub wyprawach klubowych i w żaden innych sposób nie przyczynia się do rozwoju klubu. Innymi słowy jeżeli klubowicz działa na zasadzie ”jestem bo jestem” i pożytek z niego jest bliski zeru.

    Decyzja o wydaleniu z klubu jest decyzją ostateczną i dlatego też będzie podejmowana po szczegółowym zapoznaniu się z dotychczasową aktywnością klubowicza. Każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie.


    VI. Rozwiązywanie konfliktów.
    Zarząd klubu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdego zażalenia wspólnie ze skonfliktowanymi stronami i dołożenia wszelkich starań aby powstały konflikt zażegnać. Pierwszy etap to zapoznanie się ze sprawą, a następnie wspólna rozmowa w pokoju czatowym na xf lub w odpowiednio utworzonym do tego wątku.
    W takiej rozmowie powinni uczestniczyć członkowie zarządu (min. jedna osoba z władz klubu) oraz skonfliktowane ze sobą strony. Do takiej rozmowy mogą być również zapraszane osoby, które były świadkami konfliktu.



    VII. Zmiany regulaminu:
    Każda zmiana w regulaminie, każde dodanie lub usunięcie punktu lub podpunktu będzie tutaj zamieszczane.





    Regulamin jest własnością Club HerBz, przez co nie może być kopiowany w całości lub fragmentach bez zgody jego właścicieli.
    Powstał przy współpracy użytkowników Joker oraz Lelodriver.
    Data: 28.V.2013
    Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, 23:38 przez Joker, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Przejdź do