MaxPK pisze:Moje małe sugestie: auta ok, są 3 nie będzie problemu że ktoś narzeka że trasa pod spykera czy ml63
- ale uważam że powinna być prowadzona jedna klasyfikacja generalna z podziałem na modele aut czyli
a) klasyfikacja generalna (wszystkie samochody w jednej tabeli)
b) oprócz tego 3 tabele w klasyfikacji modeli - merc -subaru -vw (tak jak to ma miejsce w prawdziwych rajdach)
MaxPK pisze:- do tego każdy powinien wybrać jeden model samochodu którym jedzie i jechać nim od początku do końca, bo skoro osy mają 15-30km to już widze jak w pierwszym osie wszyscy na hura rzucają się na wszystkie 3 modele a potem w tabelach klasyfikacyjnych będą widnieć wesołe - jako znacznik nie przejechanego osu...
MaxPK pisze:A takie małe pytanie, może mir byś się pokusił o jakieś podsumowanie poprzedniej edycji. Typu ilość wygranych osów, hala sław czyli kto zajął miejsca 1-2-3 etc. bo wg. mnie tak troche olewacko się skończyła impreza "dzieki za udział i pozdrawiam"
Xarlith pisze:Proponuję stworzenie 3 ankiet umożliwiającej uczestnikom wybór aut z danych kategorii:Przede wszystkim dziwi mnie wybór Touarega jako auta reprezentującego klasę B4. Z tego co się orientuję Landrover jest najlepszym autem z tej klasy, a co najważniejsze dużo przyjemniejszym w prowadzeniu od VW.
- B3
- B4
- Subaru/Delta/Stratos/Buggy
Xarlith pisze:Co myślicie o ustawieniu trasy bez żadnych checkpointów? Tylko start i meta. Od kierowcy będzie zależeć wybór najlepszej trasy. Może jechać na przełaj, albo po szutrze, lub nadłożyć kilkadziesiąt km aby wjechać na asfalt? Ewentualnie można utworzyć 2,3 tego typu OSy, a resztę zrobić tradycyjnie.
Xarlith pisze:Będąc przy urozmaiceniach to chciałbym, żeby każda trasa nowego Dakaru jakoś się os siebie znacząco różniła, czy to dzięki usunięciu checkpointów, czy dzięki zaprojektowaniu unikalnej trasy.
MirBar pisze:MaxPK pisze:A takie małe pytanie, może mir byś się pokusił o jakieś podsumowanie poprzedniej edycji. Typu ilość wygranych osów, hala sław czyli kto zajął miejsca 1-2-3 etc. bo wg. mnie tak troche olewacko się skończyła impreza "dzieki za udział i pozdrawiam"
Olać to na pewno nie ja olałem ale co najwyżej CI którym się nie chciało przeczytać wszystkich wątków...
Zapraszam do archiwum:
- GENERALNE WYNIKI W KLASYFIKACJI MIĘDZYKLUBOWEJ DAKARU - konkretne miejsca/puchary/zestawienie ostatecznych czasów... http://forum.tdunlimited2.pl/viewtopic.php?f=189&t=759
- GENERALNE WYNIKI W KLASYFIKACJI INDYWIDUALNEJ DAKARU - onkretne miejsca/puchary/podium/zestawienie ostatecznych czasów... http://forum.tdunlimited2.pl/viewtopic.php?f=189&t=758
Sorry ale poczułem się nieco urażony - nie wyobrażam sobie co możesz jeszcze oczekiwać i jakie są możliwości umieszczenia bajerów na stronie forum... Bo sorry ale zestawień wszystkich czasów - pierdół które sobie wymyśliłeś i innych gadżecików to nie mam zamiaru robić z jednej prostej przyczyny: zapisało się na DAKAR ile osób? A przejechało od deski do deski szanując organizatora i swoje zdanie (zapisy) ile osób?
WIĘC UWAŻAM, ŻE TO CO ZROBIŁEM Z DAKAREM W STOSUNKU DO TEGO JAKI BYŁ ODZEW ZE STRONY SPOŁECZNOŚCI TO BAAAAAAARDZO DUŻO I MAŁO KTO W SWOICH IMPREZACH TAK ROBI...
Weź pod uwagę również, że moim głównym priorytetem w TDU2 jest Tourist Club...
MaxPK pisze:Zwracam honor i biję się w pierś, ale czy znowu taki wywód był potrzebny... Faktycznie są generalne wyniki, nie wiem czemu je przeoczyłem. W kwestii doceniania twojej pracy włożonej w dakar oprócz drobnych sugestii, pozytywnych komentarzy i brania udziału w imprezie od początku do końca (i myślę że te punkty wypełniłem) to już raczej nic innego nie można zrobić.
MaxPK pisze:Co do pomysłu xarlitha z brakiem checków to z własnego doświadczenia wątpie żeby ludziom się chciało ślęczeć nad mapą myśleć nad trasą (jest to fajne ale znowu ilu ludzi dojedzie do końca?). Jeżeli już to można pomyśleć nad zrobieniem tras z wyborem, że można pojechać tak albo tak. Trasa nie będzie jakoś super urozmaicona ale jest to już jakiś wybór i oprócz jeżdżenia danej trasy po kilkaset razy, klepania jej na pamięć i śrubowania czasu będzie jakiś wybór a czy słuszny okaże się jak spojrzymy na wyniki konkurentów.
ugi pisze:Wypas, że będą 3 klasy, mam nadzieję, że zbierze się wystarczająca ilość ludzi, żeby je wypełnić. I przyznam, że podziwiam Cie, że znajdziesz czas i siłę na ogarnięcie 3 klas. Ja na pewno będę jechał Imprezą Reszta zasadniczo bez zmian, więc nie będę komentował Szkoda klasyfikacji międzyklubowej, ale już poprzednio nie była ona łatwa do prowadzenia, a przy 3 klasach to właściwie niemożliwe więc rozumiem taką decyzję.
ugi pisze:Co do moich propozycji - zacznijmy najwcześniej ze 2 tygodnie po zakończeniu naszego Pucharu TC, moja propozycja - po 8 kwietnia. Oczywiście to tylko moja sugestia
MirBar pisze:
Ta sprawa jeszcze jest w dyskusji i obrotach - bo z drugiej strony wątpię żeby się uzbierało osób na 3 grupy... a nawet jak na początku to w trakcie się wysypią - jak poprzednio - więc nie wiem czy jest sens...
ugi pisze:Na 3 grupy to faktycznie może być ciężko, ale na dwie grupy powinno się uzbierać osób myślę. Propozycja Xarlith`a z ankietą nie jest zła, tylko może lepiej byłoby wybrać do ankiety kilka aut - ML, Spyker, VW, Subaru, Delta itd. i dwa lub trzy auta z największą liczbą głosów byłyby autami dopuszczonymi do Dakaru i tworzącymi grupy.
MirBar pisze:- W IMPREZIE BIORĄ UDZIAŁ AUTA: [Mercedes ML63(B3), Subaru Impreza(A6), VW Tuareg(B4). (tuning według uznania)
MirBar pisze:- przejechanie odcinka specjalnego w aucie innym niż wskazuje na to nazwa danego wyzwania np: Dakar - OS 1 - Mercedes ML będzie równoznaczne z dyskwalifikacją z danego OS-u.[/i]
MirBar pisze:- do każdego wyzwania będzie ustawiony wstęp WYSOKOŚĆ DO USTALENIA! na poczet wyższej wygranej
Xarlith pisze:Co myślicie o ustawieniu trasy bez żadnych checkpointów? Tylko start i meta. Od kierowcy będzie zależeć wybór najlepszej trasy. Może jechać na przełaj, albo po szutrze, lub nadłożyć kilkadziesiąt km aby wjechać na asfalt? Ewentualnie można utworzyć 2,3 tego typu OSy, a resztę zrobić tradycyjnie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Copyright © Drivecenter - Centrum TDU i samochodowych gier MMO. All Rights Reserved. Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited.