Odpowiedz Posty: 135
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: Siemkins » 28 gru 2011, 12:13

    W imieniu całego portalu dziękuję za Dakar. Myślę, że niejedna osoba dobrze się bawiła (w tym ja, mimo że w okolicach połowy zrezygnowałem z dalszej jazdy z braku czasu, a robienie przejazdów byle zaliczyć mnie nie rajcowało i nie rajcuje).
    Mam nadzieję, że kolejna odsłona ukaże się na naszym forum.
    Dziękuję Mirbar :!:
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: MirBar » 28 gru 2011, 16:12

    Owszem - na pewno się ukaże :) za około miesiąc z moich obecnych obliczeń wynika :)
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: Gruszmen » 28 gru 2011, 16:29

    MirBar pisze:Owszem - na pewno się ukaże :) za około miesiąc z moich obecnych obliczeń wynika :)

    No to mamy miecha na przeprowadzenie rozmów co i jak powinno wyglądać w II edycji:)
    Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 16:29 przez Gruszmen, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: MirBar » 28 gru 2011, 17:01

    otóż to :)
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: Gruszmen » 05 sty 2012, 8:56

    Widzę, że temat ucichł. Więc zarzucę moimi propozycjami dotyczącymi II edycji Dakaru.
    Udostępnianie trasy na okres 5 dni. Środa-poniedziałek i przerwa 2 dni.
    Zmniejszenie liczby OS'ów. Proponował bym na 10 + ES. Jedna trasa na 5 dni.
    Dzięki temu zabawa trwała by ok 2 miesiące.
    Podzielenie rajdu na gr pojazdów (max 3).
    Organizator udostępnia na okres 5 dni, 3x tą sama trasę ale podzieloną na
    3 wybrane grupy np ( B2/B4, B3, B3/B4, B4, B2/Impreza-Spyker, Lancia Delta-Stratos.
    Wtedy każdy kto by chciał, mógłby brać udział w 3 grupach.
    Jeśli nie, to musiała by być ograniczona liczba uczestników na daną grupę.
    Jakby byłą prowadzona kwalifikacja klubowa to na daną grupę max 2-3 kierowców.
    Co wy na to?
  • Awatar użytkownika
    marcin_75
    Posty: 175
    Rejestracja: 13 cze 2011, 13:32
    Reputacja: 0
    Imię: Marcin
    Hobby: muzyka
    Samochód: Hyundai i30CW
    Nick w TDU2: marcino75PL
    Klub: (PL) Team Poland
    Kontakt:

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: marcin_75 » 05 sty 2012, 10:50

    wg mnie wszystko ciekawie brzmi. Szczególnie dłuższa przerwa między wyzwaniami.
  • Awatar użytkownika
    MaxPK
    Posty: 239
    Rejestracja: 11 cze 2011, 20:16
    Medale: 2
    Reputacja: 0
    Hobby: Tuning
    Samochód: Delta 2 50% Integrale
    Nick w TDU2: MaxPK
    Klub: Prodrive Squad
    Lokalizacja: Żory
    :
    DAKAR WIMP

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: MaxPK » 05 sty 2012, 17:24

    Ogółem pomysł ok, ale wg. mnie jeden kierowca powinien wybrać jedną klase w której startuje i nią jeździć a nie jeden kierowca i 10 róznych samochodów, tabeli podliczeń.
    Jedna trasa dla wszystkich, generalka a potem ewentualnie podliczanie miejsc i czasów w klasach.
    Alfa Romeo 156 sw||Lancia Thesis 3.0 v6|||Alfa Romeo MiTo||Fiat Punto GP Sport 5d|
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: Gruszmen » 05 sty 2012, 20:08

    MaxPK pisze:Ogółem pomysł ok, ale wg. mnie jeden kierowca powinien wybrać jedną klase w której startuje i nią jeździć a nie jeden kierowca i 10 róznych samochodów, tabeli podliczeń.
    Jedna trasa dla wszystkich, generalka a potem ewentualnie podliczanie miejsc i czasów w klasach.

    Co do wyboru jednej klasy ok ale wtedy wszyscy najpewniej rzuciliby się na tą najszybsza.
    Chyba, że wprowadziłoby się jakiś limit na klasę, bo np w I edycji najliczniejszą grupą byli gracze z TC.
    Co do uczestnictwa wszystkich klas razem to można by takie coś zrobić ale wtedy odcinki nie mogłyby mieć ani wpisowego i nagrody.
    Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 20:08 przez Gruszmen, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: Xarlith » 05 sty 2012, 20:13

    Ja w B3 już na pewno nie wystartuję, chyba, że byłoby to coś zupełnie innego niż dotychczas. W poprzedniej edycji spodobała mi się najbardziej ostatnia trasa ze względu na jej długość i na to, że była tylko jedna, a nie trzy. Dłuższe przerwy pomiędzy zawodami - bardzo dobry pomysł.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MaxPK
    Posty: 239
    Rejestracja: 11 cze 2011, 20:16
    Medale: 2
    Reputacja: 0
    Hobby: Tuning
    Samochód: Delta 2 50% Integrale
    Nick w TDU2: MaxPK
    Klub: Prodrive Squad
    Lokalizacja: Żory
    :
    DAKAR WIMP

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: MaxPK » 05 sty 2012, 21:42

    Gruszmen pisze:
    MaxPK pisze:Ogółem pomysł ok, ale wg. mnie jeden kierowca powinien wybrać jedną klase w której startuje i nią jeździć a nie jeden kierowca i 10 róznych samochodów, tabeli podliczeń.
    Jedna trasa dla wszystkich, generalka a potem ewentualnie podliczanie miejsc i czasów w klasach.

    Co do wyboru jednej klasy ok ale wtedy wszyscy najpewniej rzuciliby się na tą najszybsza.
    Chyba, że wprowadziłoby się jakiś limit na klasę, bo np w I edycji najliczniejszą grupą byli gracze z TC.
    Co do uczestnictwa wszystkich klas razem to można by takie coś zrobić ale wtedy odcinki nie mogłyby mieć ani wpisowego i nagrody.


    Pewnie że limity, tylko trzeba by zobaczyć ilu graczy się w ogóle zapisze i wtedy ustalić ilu graczy na daną klase.
    Zrobić 2 główne grupy B2/B3 i B4/C4 i jakąś dodatkową stratos/impreza.
    Urozmaici to wg. mnie rozrywke bo kierowcy wyższych klas będą uciekali a ci z niższych gonili żeby jak najbardziej zbliżyć sie do najsilniejszej grupy a nawet ja rozbić...
    Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 21:42 przez MaxPK, łącznie zmieniany 2 razy.
    Alfa Romeo 156 sw||Lancia Thesis 3.0 v6|||Alfa Romeo MiTo||Fiat Punto GP Sport 5d|
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: Gruszmen » 06 sty 2012, 7:27

    MaxPK pisze:Pewnie że limity, tylko trzeba by zobaczyć ilu graczy się w ogóle zapisze i wtedy ustalić ilu graczy na daną klase.
    Zrobić 2 główne grupy B2/B3 i B4/C4 i jakąś dodatkową stratos/impreza.
    Urozmaici to wg. mnie rozrywke bo kierowcy wyższych klas będą uciekali a ci z niższych gonili żeby jak najbardziej zbliżyć sie do najsilniejszej grupy a nawet ja rozbić...

    Oczywiście, najpierw zapisy a potem dzielenie.
    Co do wyboru grup to proponowałbym dokładne spr parametrów pojazdów przystosowanych
    do jazdy na szutrze i że tak powiem może wprowadzić wtedy limit na ilość startujących samochodów
    np. na grupę B2/B3 zapisuje się 12 osób, więc do wyboru jest buggy,ML i Q7 to max po 4 z każdej marki.
    Jeśli mowa o dodatkowej grupie stratos/impreza jakoś nie ma sensu patrząc na v max. Bardziej zbliżone
    to spyker/impreza.
    Natomiast z tym urozmaiceniem, czyli wszystkie 3 grupy rywalizują razem na jednej trasie a potem
    spisywanie wyników poszczególnych grup i 3 tabele?
    Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 7:27 przez Gruszmen, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: MirBar » 06 sty 2012, 10:28

    biorąc pod uwagę ile osób się zapisuje a ile dojeżdża całą imprezę do końca zaczynam się zastanawiać nad takim dzieleniem...

    powiedzmy, że w grupie będzie między 5-10 osób jak dobrze pójdzie - i co w połowie minimum 50% zrezygnuje to będzie rywalizacja między 2 osobami może 3 a nie zdziwię się jak w danej grupie może zostać i jedna...

    nie wspomnę ile wysiłku trzeba włożyć w spisywanie tego i grupowanie...

    Ja bym wybrał 2 maksymalnie 3 najciekawsze auta do jazdy w dakarze - każdy wybiera sobie konkretnie jeden w którym jedzie cały dakar...

    Później w CRC wstawiałbym 3 jednakowe wyzwania jednak z zapisem DLA ML63 - DLA SPYKER - DLA IMPREZA naprzykład...
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: Gruszmen » 06 sty 2012, 11:12

    MirBar pisze:biorąc pod uwagę ile osób się zapisuje a ile dojeżdża całą imprezę do końca zaczynam się zastanawiać nad takim dzieleniem...

    O ile się nie mylę w I edycji zrezygnowało chyba ok 2-4 osoby.

    MirBar pisze:powiedzmy, że w grupie będzie między 5-10 osób jak dobrze pójdzie - i co w połowie minimum 50% zrezygnuje to będzie rywalizacja między 2 osobami może 3 a nie zdziwię się jak w danej grupie może zostać i jedna...

    Patrz wyżej albo screeny z OS'ów.

    MirBar pisze:nie wspomnę ile wysiłku trzeba włożyć w spisywanie tego i grupowanie...

    Domyślam się. Dlatego zaproponowałem aby były 3 jednakowe trasy, wyszczególnione na 3 grupy.

    MirBar pisze:Ja bym wybrał 2 maksymalnie 3 najciekawsze auta do jazdy w dakarze - każdy wybiera sobie konkretnie jeden w którym jedzie cały dakar...

    No to powiedzmy:
    grupa I - Touareg, Range Rover i H3
    grupa II - Buggy, Impreza i Spyker
    grupa III - Lancia Delta i Stratos

    Grupe B3 można by ominąć, chociażby ze względu na to, że uczestniczyła w I edycji ( nie licząc Spykera ).

    MirBar pisze:Później w CRC wstawiałbym 3 jednakowe wyzwania jednak z zapisem DLA ML63 - DLA SPYKER - DLA IMPREZA naprzykład...

    No właśnie o takie coś mi chodziło. Ale nie wyszczególnione na auto a grupę.
    Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 11:12 przez Gruszmen, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: MirBar » 06 sty 2012, 19:43

    1. w I edycji zapisało się 27 osób! natomiast wszystkie odcinki przejechało 12 osób - to mnie niż 50%
    oczywiście znajdą się również osoby które przejechały większość odcinków - ale nie można przewidywać, że tak będzie w kolejnej edycji - oraz, że frekwencja będzie równie duża...

    2. Nie wiem o co chodzi z OSami - są na nich również osoby które nie były klasyfikowane bo wcześniej się nie zapisały do zawodów - zaburza to nieco wygląd całości ...

    3. No to powiedzmy:
    grupa I - Touareg, Range Rover i H3
    grupa II - Buggy, Impreza i Spyker
    grupa III - Lancia Delta i Stratos

    Trzeba dokładnie sprawdzić osiągi tych aut - jeśli są mocno zbliżone nie widzę problemu :)
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Dakarowy SPAM - całe info z imprezy.

    autor: Gruszmen » 06 sty 2012, 20:10

    MirBar pisze:1. w I edycji zapisało się 27 osób! natomiast wszystkie odcinki przejechało 12 osób - to mnie niż 50%
    oczywiście znajdą się również osoby które przejechały większość odcinków - ale nie można przewidywać, że tak będzie w kolejnej edycji - oraz, że frekwencja będzie równie duża...

    2. Nie wiem o co chodzi z OSami - są na nich również osoby które nie były klasyfikowane bo wcześniej się nie zapisały do zawodów - zaburza to nieco wygląd całości ...

    No ale dałeś radę i ogarnąłeś to, mimo że zrobił się mały bałagan.

    MirBar pisze:3. No to powiedzmy:
    grupa I - Touareg, Range Rover i H3
    grupa II - Buggy, Impreza i Spyker
    grupa III - Lancia Delta i Stratos

    Trzeba dokładnie sprawdzić osiągi tych aut - jeśli są mocno zbliżone nie widzę problemu :)

    Hmm, H3 to chyba jest największy zamulacz w B4. Spyker natomiast ma najwyższą v max a Lancie
    mają zbliżone parametry. Wiec można by te 2 auta (H3 i Spykera ) wykreślić.
    Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 20:10 przez Gruszmen, łącznie zmieniany 2 razy.
Odpowiedz Posty: 135
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Przejdź do