Yyyyy
Aha
Chodzi o to, że Vag często sam kasuje błąd, jeśli on trwa bardzo krótko albo po ruszeniu wszystko wraca do normy to ten błąd się nie wyświetli. Trzeba logować auto podczas jazdy i patrzeć co się dzieje.
Ja tak miałem z czujnikiem pompy wysokiego ciśnienia, aby ustalić czy to z nim jest problem patrzyłem na vcds podczas jazdy logując kanał odpowiedzialny za właśnie ten czujnik, zawór n75 na turbo oraz coś tam jeszcze. I w momencie problemu wywalało błąd na tych kanałach. Gdybym w tym momencie sprawdził auto pod kątem błędów również pokazałoby błąd. Ale, że po wyluzowaniu oraz wkręceniu się obrotów na stan jałowy czujnik się resetował i zaczynał działać, to samo było w vcds, zaczynał działać więc błąd znikał. I auto nie zapamiętywało tego błędu. Mogłem to sprawdzić tylko podczas jazdy. Dlatego musisz ogarnąć które kanały logują pracę tego co podejrzewasz i logować dynamicznie, podczas jazdy, samemu lub z pomocą kogoś kiedy wywala błąd i na jakim czujniku, później od tego zacząć wymianę pierdół
Ja wymieniłem i czujnik i zawór n75 (w tych dwóch miejscach powstawał błąd), ale podobno według mechaniora tylko zawór mógł powodować błąd... Miałem to gdzieś, wymieniłem wszystko
Cel osiągnąłem, bo problem znikł na dobre