Hudy pisze:Qr Bbpost Polerka lamp bardzo na plus. Sam wożę od dwóch miesięcy papiery i lakier w bagażniku, ale w te upały jakoś mi się nie widziała taka robota, zwłaszcza lakierowanie.
Też czekałem na chłodniejsze dni i temp. w granicach 20 st. wydawała się najlepszą opcją
Nie tylko wygląd lampy jest na plus ale i jakość świecenia polepszyła się znacznie.
BeliarPL pisze:Ładny ten łosiek!
Ceny za części widzę, że na podobnym poziomie co GTI
chyba tyle samo za TRW płaciłem i również narzekałem na drogie filtry
TRW mieli na miejscu (chyba jedyna część na która nie musiałem czekać
). W podobnej cenie mieli ATE i Zimmermann ale z dnia na dzień a ja potrzebowałem już. No i jeszcze był Tomex za 100 zł ale... chyba nie muszę nić pisać na ten temat
Co mnie lekko zaskoczyło to to, że w XC90 nie występowały klocki z czujnikami
Ceny filtrów (po maksymalnych rabatach) do najtańszych nie należą, wspomniany wcześniej przeciwpyłkowy za 100 zł bo jest z węglem, plastikową obudową i łamany na trzy (do montażu). Powietrza coś ok. 80 zł no i olejowy wkład już lepiej bo ok. 25 zł.
Filtr oleju jest w tak ciasnym miejscu, że żadnym uniwersalnym kluczem nie da się podejść, trzeba było kupić dedykowaną nasadkę za 70 zł
... dwie paczki na budziku nic innego tak nie kopie
nawet najlepsze konopie w holenderskim coffee shop'ie
LUB na rejestracjach to kontynuacja
hot-dogi na stacjach odwrotna grawitacja
to co mnie wzmacnia to fury i jazda
to co mnie wzmacnia to nuta na maxa...