Odpowiedz Posty: 86
Honda Accord VII TypeS
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Siemkins » 12 cze 2017, 19:43

    RaFaL pisze:Uniroyal Rainsport 3


    Też o nich pomyślałem. Nie wiem tylko jak się sprawują w autach o dużej masie własnej.
    Ostatnio zmieniony 12 cze 2017, 19:43 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 12 cze 2017, 20:08

    RaFaL pisze:Uniroyal Rainsport 3


    No cena nie jest zła tylko kurka 71dB gdzie tańsze mają 68 !! ??
    Ostatnio zmieniony 12 cze 2017, 20:08 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    hajek
    Posty: 249
    Rejestracja: 12 lip 2010, 21:54
    Reputacja: 0
    Polubił: 19
    Otrzymanych polubień: 88

    Honda Accord VII TypeS

    autor: hajek » 12 cze 2017, 21:53

    Na dB bym nie patrzył, i tak auto masz w miarę wyciszone, to nie wybebeszona puszka :-P . Zdecydowanie bardziej bym brał pod uwagę dzielność Rainsportów w deszczu, szczególnie w stosunku do jakichś Dębic czy Nexenów. Poza tym też nie mogę zrozumieć wkładania opon z absolutnie najniższej półki, a szczególnie w tym rozmiarze, do auta które ma prawie 200KM na ośce, no chyba ,że masz zamiar tym jeździć wolniej niż jaki dziadek w Uno, czego też nie rozumiem ;-) . Od siebie dodam ,że Goodyear'y EfficientGrip Performance są świetne, a i teraz można je wyrwać za niezłe pieniądze.

    Generalnie Honda jak na Hondę całkiem fajna, dzięki bogu nie kombiak, fakt niby trochę szkoda koloru, ale to nie salon :-) .
  • Awatar użytkownika
    FrogsterPL
    Posty: 305
    Rejestracja: 29 mar 2017, 22:33
    Reputacja: 4
    Imię: Piotr
    Hobby: motoryzacja
    Samochód: Mondeo Mk3/Mondeo Mk4
    Nick w TDU: FrogsterPL
    Steam ID: FrogsterPL
    Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
    Polubił: 105
    Otrzymanych polubień: 137
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: FrogsterPL » 12 cze 2017, 21:54

    Dębica Presto w testach wypada znacznie lepiej od starszych modeli tej marki, choć zapewne należałoby się przyjrzeć modelom z dopiskiem HP lub UHP, a nie zwykłym. Według mnie, jeśli jeździsz w miarę spokojnie, nie powinna być złym wyborem. Spodziewałbym się, że Presto HP/UHP w testach byłaby lepsza niż np. większość Falkenów, które na ogół nie reprezentują sobą nic specjalnego (przynajmniej te modele, które widziałem w testach), a które są kupowane "bo to Falken". Na pewno lepsza Dębica niż Kormoran. ;)

    Nexeny do niedawna traktowałem jak "typowy budżetowy badziew", ale okazuje się, że Porsche wybrało tę markę do dostarczania opon na pierwszy montaż bodajże do nowych Cayenne'ów (lub Macanów, nie pamiętam dokładnie). Nie ukrywam, że znacznie wtedy ten producent podskoczył w moich oczach, choć trzeba mieć na uwadze, że czy to Nexen, czy Continental - bazowe modele nawet nie mają startu do topowych. ;)

    Uniroyal RainSport 3 - na forum Ford Club Polska użytkownicy Mondeo raczej je odradzają. Nie ze względu na własności trakcyjne (te nie są złe), ale ze względu na zbyt szybkie zużywanie się. Niektórzy narzekają też na zbyt miękkie ścianki tych opon; wbrew nazwie podobno do bardziej dynamicznej jazdy są takie sobie. Ja do Peugeota sobie na razie kupiłem RainExpert 3 i póki co sobie chwalę, no ale to zupełnie inna sytuacja - 205 waży mniej niż 800 kilogramów, a opony mam w śmiesznym rozmiarze 145/80 R13. Widuję natomiast relatywnie często większe auta z tymi Uniroyalami RE 3 (chyba częściej niż na RS 3) - ostatnio Hondę CR-V i Peugeota 407 SW.
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 12 cze 2017, 22:20

    Dzięki za porady Panowie. Zamówiłem Nexeny, nie mam dużych wymagań. Taka jest prawda że nie sram pieniędzmi i nie stać mnie na chwile obecną na opony za 900zł i aluski 17. Na wszystko przyjdzie czas. Kupe kasy auto kosztowało w lipcu pójdzie 2.5k na gaz + oc itp wszystko się wydaje że o 200hp to wszystko musi być naj, spokojnie pomału. Jak pisałem w celice na starych oponach się poszalało i było oki, co niektórzy by się bali 2km nimi zrobić bo to nie fyrmowe i leciwe. :-P :angel: Ja też non stop nie szaleje, lubie mieć moc pod nogą. czasem się pobawić a ogólnie jeździ się normalnie. :okularnik:
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Hudy » 12 cze 2017, 23:33

    Dlatego trzymałem budżetu, bo domyśliłem się ocb... Jestem święcie przekonany, że i na tych w warunkach drogowych idzie pojechać szybciej. Wiadomo, że na dzień dobry nie będziesz łapać winkli 90 stopni przy 100/h, tak jak się to robi na semi slickach. Wyczujesz sobie ich przyczepność i do niej dostosujesz całą swoją jazdę. Proste.
    A jeżeli mówimy o sytuacjach podbramkowych rodem z rosyjskich kompilacji, to 90% opon by sobie nie dało rady...
  • Awatar użytkownika
    Mimi
    Posty: 3586
    Rejestracja: 27 sty 2012, 18:39
    Reputacja: 4
    Samochód: Volkswagen Golf
    Polubił: 248
    Otrzymanych polubień: 1431

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Mimi » 16 cze 2017, 16:09

    hajek pisze: Na dB bym nie patrzył, i tak auto masz w miarę wyciszone, to nie wybebeszona puszka :-P . Zdecydowanie bardziej bym brał pod uwagę dzielność Rainsportów w deszczu, szczególnie w stosunku do jakichś Dębic czy Nexenów. Poza tym też nie mogę zrozumieć wkładania opon z absolutnie najniższej półki, a szczególnie w tym rozmiarze, do auta które ma prawie 200KM na ośce, no chyba ,że masz zamiar tym jeździć wolniej niż jaki dziadek w Uno, czego też nie rozumiem ;-) . Od siebie dodam ,że Goodyear'y EfficientGrip Performance są świetne, a i teraz można je wyrwać za niezłe pieniądze.Generalnie Honda jak na Hondę całkiem fajna, dzięki bogu nie kombiak, fakt niby trochę szkoda koloru, ale to nie salon :-) .

    Taki sam sens, jak kupowanie usportowionej wersji zwykłego auta i wstawianie do niego gazu. Szukanie oszczędności tam, gdzie nawet nie powinno się o czymś takim myśleć przy takich autach. :crazy:
    Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 16:09 przez Mimi, łącznie zmieniany 1 raz.
    Jeśli otaczasz się odpowiednimi ludźmi, możesz wszystko
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Hudy » 16 cze 2017, 16:29

    A w czym dobrze wystrojona instalacja, na dobrych podzespołach jest gorsza od benzyny? Nie spotkałem jeszcze nikogo kto by ku*wił na gaz albo remontował silnik z tego powodu. Mam na myśli oczywiście kompetentne zakłady, a nie stodoły.
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 16 cze 2017, 18:05

    Hudy pisze:Qr Bbpost A w czym dobrze wystrojona instalacja, na dobrych podzespołach jest gorsza od benzyny? Nie spotkałem jeszcze nikogo kto by ku*wił na gaz albo remontował silnik z tego powodu. Mam na myśli oczywiście kompetentne zakłady, a nie stodoły.

    Dokładnie tym bardziej że bardzo dużo ludzi ma założony gaz w 2.4 i 2.0 na accord forum. Istalacja będzie z wysokiej półki zakładana przez polecanego gościa. Po co mam jeździć za 4.80 jak można za 2.20 ? Panowie nie bądźcie śmieszni ;] Wolę jeździć na gazie mając accord 200hp niż jariske 1.0 ;-) Apropo zwykłego auta dla mnie ono jest niezwykłe ;-) Dowiedziałem się też ostatnio iż 1 właścicielem był ojciec Thomasa Mullera z Bayernu ;]

    Apropo opon właśnie dotarły ;D W przyszłym tygodniu zakładam ponieważ aktualnie auto zostało u mechanika na wymianie cewki w kompresorze.
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 18:05 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 4 razy.
  • Awatar użytkownika
    Mimi
    Posty: 3586
    Rejestracja: 27 sty 2012, 18:39
    Reputacja: 4
    Samochód: Volkswagen Golf
    Polubił: 248
    Otrzymanych polubień: 1431

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Mimi » 16 cze 2017, 18:27

    QubaKpl pisze:Dokładnie tym bardziej że bardzo dużo ludzi ma założony gaz w 2.4 i 2.0 na accord forum. Istalacja będzie z wysokiej półki zakładana przez polecanego gościa. Po co mam jeździć za 4.80 jak można za 2.20 ? Panowie nie bądźcie śmieszni ;] Wolę jeździć na gazie mając accord 200hp niż jariske 1.0 ;-) Apropo zwykłego auta dla mnie ono jest niezwykłe ;-) Dowiedziałem się też ostatnio iż 1 właścicielem był ojciec Thomasa Mullera z Bayernu ;]

    Ok z gazem to może się trochę czepiam, nie każdego może stać na utrzymanie auta, które pali pewnie z 10l/100km przy normalnej jeździe (nie urażając nikogo, bo nie wiem co robicie i ile zarabiacie - i nie chcę wiedzieć ;) ), ale szukając oszczędności w paliwie, bo może kiedyś będziesz chciał sobie "depnąć" i kupić opony prawie, że z biedronki to tego to już w ogóle nie rozumiem :wtf: Są po prostu pewne limity i rzeczy na których w samochodach nie wolno oszczędzać, tym bardziej przy takiej mocy.
    Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 18:27 przez Mimi, łącznie zmieniany 2 razy.
    Jeśli otaczasz się odpowiednimi ludźmi, możesz wszystko
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 16 cze 2017, 18:33

    Mimi pisze:Qr Bbpost
    QubaKpl pisze:Dokładnie tym bardziej że bardzo dużo ludzi ma założony gaz w 2.4 i 2.0 na accord forum. Istalacja będzie z wysokiej półki zakładana przez polecanego gościa. Po co mam jeździć za 4.80 jak można za 2.20 ? Panowie nie bądźcie śmieszni ;] Wolę jeździć na gazie mając accord 200hp niż jariske 1.0 ;-) Apropo zwykłego auta dla mnie ono jest niezwykłe ;-) Dowiedziałem się też ostatnio iż 1 właścicielem był ojciec Thomasa Mullera z Bayernu ;]

    Ok z gazem to może się trochę czepiam, nie każdego może stać na utrzymanie auta, które pali pewnie z 10l/100km przy normalnej jeździe (nie urażając nikogo, bo nie wiem co robicie i ile zarabiacie - i nie chcę wiedzieć ;) ), ale szukając oszczędności w paliwie, bo może kiedyś będziesz chciał sobie "depnąć" i kupić opony prawie, że z biedronki to tego to już w ogóle nie rozumiem :wtf:


    Przed zakupem tych opon poczytałem troszkę o nich, jest kupa dobrych opinii od ludzi którzy jeżdżą parę sezonów na nich. Wiesz nigdy nie miałem w aucie nowych opon (roczniki 2007) w poprzednim aucie ojca również nie był za młode bo chyba (2010r) i nikt z tego powodu nie umarł i spokojnie dawałem sobie radę zarówno przy deptaniu i przy normalnej jeździe. Jestem w 100% pewny że spokojnie dadzą radę i przy ,,depnięciu z rozumem,, ;-)

    Przeczytaj sobie test opon i opinie(osoby także mające ponad 200hp) to może trochę zmienisz zdanie http://www.oponeo.pl/model-opony/nexen-n-blue-hd-plus
    http://www.auto-swiat.pl/test-opon-letn ... psze/e99hb
    Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 18:33 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 4 razy.
  • Awatar użytkownika
    Mimi
    Posty: 3586
    Rejestracja: 27 sty 2012, 18:39
    Reputacja: 4
    Samochód: Volkswagen Golf
    Polubił: 248
    Otrzymanych polubień: 1431

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Mimi » 16 cze 2017, 20:21

    QubaKpl pisze: Przeczytaj sobie test opon i opinie(osoby także mające ponad 200hp) to może trochę zmienisz zdanie

    Mam niestety doświadczenie z takimi budżetowymi oponami, także wybacz, ale komentarze ludzi patrzących na cenę, a później na jakość mnie nie przekonują, 99% opon za tą cenę ma takie same komentarze. Chcesz oszczędzać na paliwie to jeszcze mogę zrozumieć, ale na własnym bezpieczeństwie ? :clap:
    Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 20:21 przez Mimi, łącznie zmieniany 1 raz.
    Jeśli otaczasz się odpowiednimi ludźmi, możesz wszystko
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 16 cze 2017, 21:01

    Mimi pisze:Qr Bbpost
    QubaKpl pisze: Przeczytaj sobie test opon i opinie(osoby także mające ponad 200hp) to może trochę zmienisz zdanie

    Mam niestety doświadczenie z takimi budżetowymi oponami, także wybacz, ale komentarze ludzi patrzących na cenę, a później na jakość mnie nie przekonują, 99% opon za tą cenę ma takie same komentarze. Chcesz oszczędzać na paliwie to jeszcze mogę zrozumieć, ale na własnym bezpieczeństwie ? :clap:


    Bzdury.. na zetexach na których też się pewnie nie da jeździć przejechało się z 30ryś bez problemu włochy, niemcy itd także też jakieś doświadczenie jest na ekonomicznych oponach. A do oszczędności paliwa to już tak się nie czepiaj bo to moja sprawa. Jakbym miał mustanga z v8 też bym wstawił gaz (olaboga,zabójstwo).
    Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 21:01 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 4 razy.
  • Awatar użytkownika
    hajek
    Posty: 249
    Rejestracja: 12 lip 2010, 21:54
    Reputacja: 0
    Polubił: 19
    Otrzymanych polubień: 88

    Honda Accord VII TypeS

    autor: hajek » 16 cze 2017, 22:07

    Ja tam do gazu nic nie mam, jak dla mnie to możesz zrobić sobie nawet swap na 1.9 TDI, też będzie taniej, natomiast oszczędzanie na oponach przy takim aucie to jak dla mnie skrajna głupota. Kupiłeś "usportowioną" wersję sedana po to by pochwalić się tym na forach czy żeby od czasu do czasu pojeździć dla zabawy po krętych drogach? Zakładam ,że jednak druga opcja, więc dziwi mnie to, że dla zaoszczędzenia 200zł w porywach 300, odbierasz sobie tej przyjemności, ale to już twoja sprawa.
  • Awatar użytkownika
    Mimi
    Posty: 3586
    Rejestracja: 27 sty 2012, 18:39
    Reputacja: 4
    Samochód: Volkswagen Golf
    Polubił: 248
    Otrzymanych polubień: 1431

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Mimi » 16 cze 2017, 22:09

    QubaKpl pisze:A do oszczędności paliwa to już tak się nie czepiaj bo to moja sprawa.

    Mimi pisze: Chcesz oszczędzać na paliwie to jeszcze mogę zrozumieć

    ;)
    Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 22:09 przez Mimi, łącznie zmieniany 1 raz.
    Jeśli otaczasz się odpowiednimi ludźmi, możesz wszystko
Odpowiedz Posty: 86

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości

Przejdź do