Hudy pisze:Ciekawe jak w porównaniu z Federalami
Mówiłem, że to podobno jedyne opony potrafiące konkurować z Federalami
@Rafał, to jak była dobrze zabezpieczona to jak się w transporcie uszkodziła? Generalnie z punktu widzenia, jeszcze do nie dawna, tej drugiej strony jestem bardzo przeciwny odbieraniu tego typu przesyłek w normalnym transporcie kurierskim. Ja jak odbierałem jakiekolwiek duże części samochodowe zawsze spisywałem oświadczenie nadawcy, że firma nie ponosi odpowiedzialności za to jak to dojedzie albo nie zabieram w ogóle.
No i mówię Ci jakie są realia, regulaminy mają tyle kruczków, że rzadko kiedy uznawali ubezpieczenie na tego typu częściach motoryzacyjnych..
Jeśli będzie kurier który wie co robi, to wypisze protokół tak, żeby w niego nie uderzał (jak będziesz chciał mu kazać coś zaznaczyć czego nie było ma pełne prawo zwinąć się i odjechać bez spisywania protokołu!). Jeśli trafi Ci się idiota albo świeżak, to przede wszystkim zadbaj o to aby było zaznaczone, że opakowanie było uszkodzone, nie było taśm weryfikacyjnych DHL (chyba, że były to wtedy w ogóle nie ma o czym gadać, paczka weryfikowana po uszkodzeniu przez magazyn
), wypełnień i innych zabezpieczeń było mnóstwo, znaków ostrzegawczych, przyjąłeś przesyłkę z zastrzeżeniami i, że były widoczne uszkodzenia opakowania w miejscach uszkodzeń towaru