Odpowiedz Posty: 390
BMW E39 540i/6
  • Awatar użytkownika
    pluszo
    Posty: 110
    Rejestracja: 10 lut 2012, 22:48
    Reputacja: 0
    Polubił: 241
    Otrzymanych polubień: 112

    TransAm -> BMW E39 540i/6

    autor: pluszo » 15 paź 2017, 23:39

    Jakbym wsadził takie coś pod maskę to by mi się auto przewróciło :szalony:
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    TransAm -> BMW E39 540i/6

    autor: Gruszmen » 16 paź 2017, 17:37

    Prędzej w momencie dodania gazu wyrwało by ci pół auta :-D
  • Awatar użytkownika
    TransAm
    Posty: 725
    Rejestracja: 02 lut 2012, 12:51
    Reputacja: 1
    Imię: Michał
    Samochód: Mercedes E55 AMG
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 710

    BMW E39 540i/6

    autor: TransAm » 25 paź 2017, 18:32

    Napiszę co nieco co się działo po tej robocie. Kupno czujników okazało się... zbędne. Winowajcą braku "dołu" i tych błędów było... przestawienie wszystkich wałków o kilka stopni. Okazało się, że były one źle ustawione o ciut, a że ślizgi były zużyte to nie dawało to błędów ani innych dolegliwości. Teraz po wymianie łańcuch poszedł w fabryczne miejsce i wałki się przestawiły (mój mechanior nie ruszał ani vanosów ani łańcucha podczas wymiany slizgów bo uznał, że skoro było cacy to po co od nowa ustawiać) i się skończyło jak się skończyło. Wczoraj zdjął pokrywy zobaczył i wałki były o kilka stopni przestawione, ustawił rozrząd na nowo jak powinno być i auto dostało zrywu. Możemy mieć pretensje tylko do siebie że ani ja nie nalegałem ani on nie sprawdził tych ustawień blokadami bo było cacy to po co ruszać... tak to bywa. Co poza tym... wrzuciłem dziś na auto zimówki :okularnik:

    EDIT:
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 25 paź 2017, 18:32 przez TransAm, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    TransAm
    Posty: 725
    Rejestracja: 02 lut 2012, 12:51
    Reputacja: 1
    Imię: Michał
    Samochód: Mercedes E55 AMG
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 710

    BMW E39 540i/6

    autor: TransAm » 26 lis 2017, 10:33

    Minął miesiąc można coś wrzucić...

    bejca wróciła do "cywila" pod względem zawieszenia

    Obrazek

    dlaczego? Nie jestem w stanie tego rozgryźć, ale po roku czasu "sportowe" sprężyny stały się bardziej miękkie niż seryjne i auto potrafiło na sporym uskoku prawie dobić przodem. Poza tym tankuję i jeżdżę. Auto na wiosnę/lato pójdzie "pod młotek" (chyba, że nie znajdę M5 takiego jak chcę).

    PS. Stoi u kumpla na warsztacie M5 sprowadzone z USA, ale... https://autoforwarder.com/en/detail/789368-2000-bmw-m5... blacharsko już zrobione ale sporo jeszcze dupereli (za to ani grama rdzy i mechanika i zawieszenie porobione, ktoś rozwalił zaraz po serwisie) i jestem namawiany żeby kupić i po swojemu skończyć. Niby ją oglądałem od spodu itd i to co ważne nietknięte, ale bite to bite (czy lepiej wziąć coś co wiadomo jak wyglądało i jak zostało naprawione czy wydać dużo więcej na "rodzynka od niemca"...).
    Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 10:33 przez TransAm, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    adamsky
    Posty: 316
    Rejestracja: 22 lis 2017, 11:18
    Reputacja: 5
    Polubił: 452
    Otrzymanych polubień: 227

    BMW E39 540i/6

    autor: adamsky » 26 lis 2017, 12:11

    Tam jeszcze poduszek nie było?
    Auta do USA to jednak z reguły nie były pełnoprawne europejskie wersje, więc różnica w cenie nie brała się znikąd. A to mniejsze heble, a to słabszy silnik, a to gorsze materiały wykończeniowe. Nie znam się na BMW, ale chociażby w Lexie czy Mercu tak było na porządku dziennym.
    Oczywiście w ciepłych stanach niewątpliwym plusem jest brak rdzy, ale chyba w Atlancie potrafi w zimie popadać śnieg, więc sól pewnie też się znajdzie
    And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
    ABRAHAM LINCOLN
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    BMW E39 540i/6

    autor: Hudy » 26 lis 2017, 12:34

    TransAm pisze:(czy lepiej wziąć coś co wiadomo jak wyglądało i jak zostało naprawione czy wydać dużo więcej na "rodzynka od niemca"...).


    Niestety to przykry dylemat u nas w kraju, ale ja bym mimo wszystko został w Europie. Amerykańce raz, że z reguły bite, dwa to koszta transportu.

    Nie wiem jak sam zapytany, bo nie chcę nikogo w nic wrabiać, ale może pogadaj z Rafałem. On jeździ przecież po te fury to tu, to tam. Sto razy wolałbym jakiegoś lekko pukniętego Szwajcara.
    Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 12:34 przez Hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    TransAm
    Posty: 725
    Rejestracja: 02 lut 2012, 12:51
    Reputacja: 1
    Imię: Michał
    Samochód: Mercedes E55 AMG
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 710

    BMW E39 540i/6

    autor: TransAm » 26 lis 2017, 13:35

    Ta sztuka jest już na miejscu. Akurat M5 w Usa poza wiadomymi detalami jak klapa zegary czy pozycje to mechanicznie czy wyposażeniowo się niczym nie różniła od Europy. Szwajcara nie chcę, e30 było i e39 jest stamtąd. Nie chcę bitego czy pukniętego, ale czy te w Europie takie nie są... kwestia szczęścia (cena akurat nie ma nic do tego). Na ta chwilę nie ma co offtopować zima idzie więc taki zakup teraz byłby pomyłką tak czy inaczej. Aby do wiosny ;)
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    BMW E39 540i/6

    autor: BeliarPL » 26 lis 2017, 19:28

    Większość aut ze stanów ma jakieś różnice, nawet Golf GTI ze stanów ma trochę inny silnik, przystosowany do 95PB, mniej mocy, jakieś radio z polówek czy czegoś innego (regulacja basu czy sopranu na analogowych pokrętłach... Dej Pan spokój) a teraz najważniejsze, to czego nie widać! Zazwyczaj (tak na 96-99%), pomijając zawsze gorszy materiał wykończeniowy, fotele są przystosowane do grubasów i są zupełnie inną konstrukcją niż na EU ;)
    Zresztą obrazek mówi sam za siebie, niby to samo ;)

    Kod: Zaznacz cały

    https://otomotopl-imagestmp.akamaized.net/images_otomotopl/858714260_3_1080x720_gti-praktycznie-jak-nowy-osobowe.jpg

    Kod: Zaznacz cały

    https://otomotopl-imagestmp.akamaized.net/images_otomotopl/868133470_4_1080x720_20tfsi-gti-xenon-5drz-osobowe.jpg

    Nigdy nie kupiłbym auta ze stanów, chyba, że będzie to jakiś rodowity amerykaniec ;)
    Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 19:28 przez BeliarPL, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    TransAm
    Posty: 725
    Rejestracja: 02 lut 2012, 12:51
    Reputacja: 1
    Imię: Michał
    Samochód: Mercedes E55 AMG
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 710

    BMW E39 540i/6

    autor: TransAm » 03 gru 2017, 21:16

    W końcu po długim czekaniu... zima. Pierwszy wyjazd na "zabawy" :okularnik: Szkoda, że lustra nie wziąłem bo by fajne foty wyszły...

    Obrazek Obrazek

    Niby niewiele śniegu, a ślisko jak nieszczęście (nie że "o super poślizgam się" tylko "omg jak ja stąd wyjadę aż 1% nachylenia tu jest..." ), ale nie takie rzeczy się robiło ;-)
    Ostatnio zmieniony 03 gru 2017, 21:16 przez TransAm, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    adamsky
    Posty: 316
    Rejestracja: 22 lis 2017, 11:18
    Reputacja: 5
    Polubił: 452
    Otrzymanych polubień: 227

    BMW E39 540i/6

    autor: adamsky » 03 gru 2017, 22:30

    Fajnie masz oświetlony dom. A ten helikopter rano będziesz musiał nieźle spryskać płynem odmrażającym żeby polecieć do pracy :-D
    A te oświetlone latarnią drzewa - magia
    And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
    ABRAHAM LINCOLN
  • Awatar użytkownika
    TransAm
    Posty: 725
    Rejestracja: 02 lut 2012, 12:51
    Reputacja: 1
    Imię: Michał
    Samochód: Mercedes E55 AMG
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 710

    BMW E39 540i/6

    autor: TransAm » 19 gru 2017, 12:02

    W końcu zrobiłem mod, który planowałem od daawna - mgłowe spryskiwacze.

    phpBB [media]


    oryginalne "sikacze" pochłaniały litry płynu nie dając za dobrego efektu, więc zostały zastąpione "nowszym modelem" :okularnik:
    Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, 12:02 przez TransAm, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    hajek
    Posty: 249
    Rejestracja: 12 lip 2010, 21:54
    Reputacja: 0
    Polubił: 19
    Otrzymanych polubień: 88

    BMW E39 540i/6

    autor: hajek » 26 gru 2017, 21:48

    Mod mocno na +, możesz napisać coś więcej? z czego brałeś dysze? bo domyślam się, że do E36 podejdzie to samo :-P
  • Awatar użytkownika
    TransAm
    Posty: 725
    Rejestracja: 02 lut 2012, 12:51
    Reputacja: 1
    Imię: Michał
    Samochód: Mercedes E55 AMG
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 710

    BMW E39 540i/6

    autor: TransAm » 26 gru 2017, 22:54

    Dysze pochodzą z przedliftowej E60, ale były też takie w E46 qp/cabrio. Jedyny ich minus w przypadku e39 to fakt, że mają tylko 1 wejście, a u mnie jest intensywne mycie z osobną instalacją i ori spryski miały po 2 wejścia, więc muszę pokombinować z zaworkami i trójnikami żeby wszystko grało jak fabryka.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    TransAm
    Posty: 725
    Rejestracja: 02 lut 2012, 12:51
    Reputacja: 1
    Imię: Michał
    Samochód: Mercedes E55 AMG
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 710

    BMW E39 540i/6

    autor: TransAm » 11 sty 2018, 12:28

    Co do spryskiwaczy to update... te z e60 dają za nisko w przypadku e39 więc wleciały inne. Poza tym... urwała się półoś. Wczoraj pojawiły się niepokojące dźwięki z napędu, dziś wziąłem kumpla na przejazd żeby posłuchał i nie wyjechałem nawet z jego ulicy... przy ruszaniu PYK i koniec, stoję. Nie, nie strzelałem ze sprzęgła nie pałowałem w trasie itd itp... ot tak nadszedł dzień i nadszedł koniec heh. Fakt, że jest szpera pomógł stoczyć auto na warsztat i teraz czekamy na półoś.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    RaFaL
    Posty: 3635
    Rejestracja: 01 paź 2010, 19:09
    Reputacja: 1
    Samochód: Seat Leon Cupra R
    Lokalizacja: Lublin
    Polubił: 376
    Otrzymanych polubień: 1331

    BMW E39 540i/6

    autor: RaFaL » 11 sty 2018, 21:56

    To chyba ja przynoszę pecha bo przejeżdżałem dzisiaj przez cały Chełm laweta i bum, zepsuła się :-P
    ... dwie paczki na budziku nic innego tak nie kopie
    nawet najlepsze konopie w holenderskim coffee shop'ie
    LUB na rejestracjach to kontynuacja
    hot-dogi na stacjach odwrotna grawitacja
    to co mnie wzmacnia to fury i jazda
    to co mnie wzmacnia to nuta na maxa...
Odpowiedz Posty: 390

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

Przejdź do