Zablokowany Posty: 267
Gofer Beliara
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Gofer Beliara

    autor: BeliarPL » 21 lip 2015, 21:22

    Wyposażenie jest bardzo dziwne :D
    - ABS, ESP, ASR
    - 6 poduch
    - elektryka
    standard... ale ponad to:
    - domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - automatyczne comming home i leaving home (jak w audi z diodami, tylko tu pali się wszystko)
    - ksenon
    - elektrochromatyczne wszystkie trzy lusterka, wewnętrzne można wyłączyć aby działało normalnie
    - czujnik deszczu i zmierzchu
    - nie wiem czy to opcja czy nie, ale już na drugim biegu nawiewu po włączeniu wstecznego cały nawiew kierowany jest na szybę w celu ewentualnego odparowania jej
    - chłodzony schowek, standard. A chłodzony podłokietnik? Ja się nie spotykałem jeszcze z tym :P
    - osobny nawiew z tyłu, dwie niezależne dysze i po dwa nawiewy na nogi

    A teraz czego nie ma a jest to co najmniej dziwne:

    - brak tempomatu...
    - brak sterowania radiem z kierownicy.. haha?
    - brak elektrycznie składanych lusterek.
    - klimatic volkswagenowski, ustawia się tylko temperaturę a resztę trzeba wykonywać samemu.
    - brak czujników parkowania choćby z tyłu.

    Patrząc na dostępne wyposażenie to czego brakuje powoduje uśmiech przeplatany z zażenowaniem na twarzy :mrgreen:
  • adamsky73

    Gofer Beliara

    autor: adamsky73 » 21 lip 2015, 21:40

    Faktycznie, mówiąc delikatnie, nietypowe :problem:

    Ale w sumie wyposażenie dodatkowe to temat rzeka i jego logika najczęściej jest daleka od normalnej ludzkiej. Poczynając od dopłacenia do lakieru metalik w autach za setki tysięcy złotych, na opłacie za osobiste odebranie auta u producenta kończąc :eh:
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Gofer Beliara

    autor: BeliarPL » 03 sie 2015, 21:07

    Gofer zreanimowany. Kucał jak cholera :P
    Do 100 szedł bo i tak trakcja na dużo więcej nie pozwalała :P Miał ok. 150-160 koni. Turbina w trybie awaryjnym i nie pompowała w ogóle :P

    BeliarPL pisze:I koniecznie chcę sprawdzić zawór dv i pcv a także wymienić popychacz pompy bo szklaneczki czasem się odezwą. No i jeszcze sprawdzić stan łańcucha zmiennych faz rozrządu ;) i wtedy będę pewny silnika.


    Tak więc zawór dv (upustowy turbiny) był pierwszego typu, montowany fabrycznie. Wadliwy. Cała membrana popękana, turbo gwizdało w przestrzeń i się wyłączało.
    Zmieniony na poprawkę "D", teraz w ogóle nie słychać turba. Za to czuć na plecach jak się rozkręca :mrgreen:

    Szklaneczka wymieniona, tego elementu (jednego z najważniejszych) też już jestem pewien, na 45k km mam spokój z popychaczem.

    PCV (odma) nie jest aż tak ważna, oleju nie bierze w ogóle więc powinna być w pełni sprawna, ale na wszelki wypadek za niedługo i to wymienię (na zimę lub po zimie).

    Pozostał napinacz łańcucha zmiennych faz. Tylko raz mi się odezwał. Na razie nie ruszam typa :P

    Teraz nie da się ruszać autem bo od razu zrywa przyczepność :mrgreen:
    Szykuję się też do chipa w comp sporcie po znajomości :P
    Ostatnio zmieniony 03 sie 2015, 21:07 przez BeliarPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Gofer Beliara

    autor: BeliarPL » 13 sie 2015, 19:34

    Po reanimacji :)
    gofer reanimacja
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 13 sie 2015, 19:34 przez BeliarPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Cruz
    Posty: 1488
    Rejestracja: 10 sie 2014, 13:24
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Marcin
    Samochód: Lepszy Fiat niż z buta ślad :D
    Nick w TDU2: Cruz9483
    Klub: kiedyś był.
    Lokalizacja: Świdnik
    :
    DAKAR
    Polubił: 183
    Otrzymanych polubień: 981

    Gofer Beliara

    autor: Cruz » 14 sie 2015, 13:26

    Ładnie lata. A jak ze spalaniem przy tych większych prędkościach? Mocno wzrasta względem spalania, które uzyskujesz podczas normalnej jazdy?

    P.S W przyszłym roku planuję zakupić sobie jakiegoś hot hatcha, zastanawiam się między S3 pierwszej generacji a Clio Sport phII po lifcie, co byś mi bardziej polecił? :-D Nie wiem dlaczego, ale jakoś ciężko mi przekonać się do francuza po przeczytaniu kilkunastu opinii w necie na temat tych samochodów.
  • Awatar użytkownika
    RaFaL
    Posty: 3635
    Rejestracja: 01 paź 2010, 19:09
    Reputacja: 1
    Samochód: Seat Leon Cupra R
    Lokalizacja: Lublin
    Polubił: 376
    Otrzymanych polubień: 1331

    Gofer Beliara

    autor: RaFaL » 14 sie 2015, 13:34

    Na ładne S3 szykuj 20k ;-)
    ... dwie paczki na budziku nic innego tak nie kopie
    nawet najlepsze konopie w holenderskim coffee shop'ie
    LUB na rejestracjach to kontynuacja
    hot-dogi na stacjach odwrotna grawitacja
    to co mnie wzmacnia to fury i jazda
    to co mnie wzmacnia to nuta na maxa...
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Gofer Beliara

    autor: BeliarPL » 18 sie 2015, 21:08

    Cruz pisze:Ładnie lata. A jak ze spalaniem przy tych większych prędkościach? Mocno wzrasta względem spalania, które uzyskujesz podczas normalnej jazdy?

    P.S W przyszłym roku planuję zakupić sobie jakiegoś hot hatcha, zastanawiam się między S3 pierwszej generacji a Clio Sport phII po lifcie, co byś mi bardziej polecił? :-D Nie wiem dlaczego, ale jakoś ciężko mi przekonać się do francuza po przeczytaniu kilkunastu opinii w necie na temat tych samochodów.

    Spala tyle ile wlejesz :P Tydzień temu musiałem myknąć obwodnicę krakowa trochę szybciej w oba kierunki, teoretycznie komputer pokazał ok. 10. Ale paliwa ubyło trochę więcej :P Obecnie szykuje mi się rekord, już 2 dni ponad tydzień i zasięgu mam jeszcze na jutro :mrgreen: Ale zacząłem jeździć dość normalnie, owszem częściej wyprzedzam ale rozpędzam się już tylko do okolic 100-120 i odpuszczam :) Spalanie spada w okolice 8,5-9,0. Było 10-12 no i często świrowałem.

    A ja Ci polecę Clio. Po pierwsze, kosztuje już tyle, że nie stracisz na tym za kilka lat a po drugie są to doskonałe samochody, pooglądaj choćby top gear lub poczytaj testy. Ale nie renówek a RS'ek. Są to zupełnie inne auta, gdzie indziej składane i tak naprawdę jest to inna marka. No i poprzez brak turba prędzej kupisz nie zajeżdżone. A radość z jazdy taka sama :) Ja szukałem czego innego z racji takiej, że z moim budżetem za kilka lat straciłbym na francuzie, nie chciałem tego powtórzyć :P
    Ostatnio zmieniony 18 sie 2015, 21:08 przez BeliarPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Gofer Beliara

    autor: QubaKpl » 19 sie 2015, 10:05

    No teraz idzie znacznie lepiej :mrgreen: Gratki auta i życzę doprowadzenia go do stanu fabrycznego :)
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Gofer Beliara

    autor: BeliarPL » 20 sie 2015, 6:10

    Dzięki ;)

    Kluczyki doprowadzone do ładu. Przy okazji wymieniłem sobie i smyczkę przy kluczach domowych na taką z odpowiednim tematem :mrgreen:

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 20 sie 2015, 6:10 przez BeliarPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Gofer Beliara

    autor: BeliarPL » 25 wrz 2015, 9:43

    Pierwsza awaria, pękło ramię czujnika poziomowania ksenonów z przodu :-P Tera się nie da jeździć w nocy, światła świecą na 2 metry przed autem i cześć... Jako, że fotel mam na podłodze to w ogóle nie widzę wiązki świateł za kierownicy :mrgreen:
    Niby fajne ksenony a jednak droższe w użytkowaniu od zwykłych żarówek :P A miało być na odwrót :think:
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Gofer Beliara

    autor: sky » 25 wrz 2015, 18:38

    A to wszystko przez olewactwo mechaników. Przy wymianie klocków/tarcz czy opon mogli by podpowiedzieć, że ramię nie pracuje (a to widać na pierwszy rzut oka). Trochę smaru i po kłopocie ;-)
    Ksenon tańszy? Taa, ja kupuję H1 po 5zł/szt i świecą ok 6 miesięcy. A niektóre żarniki do zenona to nawet kilkaset zł za sztukę...
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Gofer Beliara

    autor: BeliarPL » 25 wrz 2015, 19:30

    A żebyś wiedział, tuleja się zapiekła i ułamała w końcu ramię. Nawet nie trzeba zdejmować osłon aby to widzieć lub wymontować. Byłem dziś to pospawać, teraz walczę z przegubem. Psikam czym mam i co godzinę ostra jazda dookoła :mrgreen: Mam nadzieję, że pomoże i jutro jakiś smar i zakładam nazad. Tym bardziej, że nie można samego ramienia dokupić, tylko komplet.
    Ksenon fajnie świeci, póki świeci :D
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Gofer Beliara

    autor: sky » 25 wrz 2015, 20:28

    Użyj smaru do prowadnic zacisków, jest dużo trwalszy niż tradycyjny i więcej zniesie ;-)
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    Mimi
    Posty: 3586
    Rejestracja: 27 sty 2012, 18:39
    Reputacja: 4
    Samochód: Volkswagen Golf
    Polubił: 248
    Otrzymanych polubień: 1431

    Gofer Beliara

    autor: Mimi » 25 wrz 2015, 22:45

    BeliarPL pisze:Niby fajne ksenony a jednak droższe w użytkowaniu od zwykłych żarówek :P A miało być na odwrót :think:

    Największą zaletą jest to, że oczy w nocy się tak nie męczą przy ksenonie.
    Ostatnio zmieniony 25 wrz 2015, 22:45 przez Mimi, łącznie zmieniany 2 razy.
    Jeśli otaczasz się odpowiednimi ludźmi, możesz wszystko
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Gofer Beliara

    autor: BeliarPL » 05 paź 2015, 20:29

    Ramie od poziomowania zatrybiło i jest git ;) Działa i wreszcie coś widać :)

    Dziś wziąłem się za wydech, kupiłem pastę autosol ale wydaje mi się dość słabawa... Spróbuje za niedługo ponowić operację. Oczywiście w drugim ostrość poszła po bandzie i zatrzymała się gdzie chciała... Ale coś tam widać różnicę :P
    Obrazek
    Obrazek

    BeliarPL pisze:Podchwyciłem temat, dla porównania i ja nagram elastyczność na trójce :mrgreen:


    phpBB [media]


    Według moich obliczeń, tak jak i przy przyspieszeniu od zera brakuje mi ok. sekundy :P :mrgreen:
    Ostatnio zmieniony 05 paź 2015, 20:29 przez BeliarPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany Posty: 267

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Przejdź do